Hänger med min katt, lugn och stressfri kväll. Vad gör alla andra ikväll?
Jag undrar själv vad det är Lisette har i kikaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jäkla bra bilder! Så mycket info och inspo som jag, helt ångestlöst, stulit från dig med foton i mitt egna lärandeTack! Var längesen jag hade en klocka som var så rolig att ta bilder på.
Ganska bra polering på vridringen!
Ja det ville jag... sista semesterveckan nu. Hjärna. Går på halvtakt
Fördom är lärdom!Yes, gamla fördomar blir som nya igen
Ride on.haha, en vacker dag kanske...
Grymt lyckat!
Lyckades precis knäppa det enda lyckade fotografiet jag någonsin tagit.
Ja det har blivit några stycken, har haft ett par SRP Turtle moddar med. Men har aldrig byggt något själv
Förstår det.
Lyckat projekt.
Tack så mycket! Motivet själv verkar dock föga imponerad.Grymt lyckat!
Lite nytt godis även för mig idag
Det ska du bli.Börja inte, värre än heroin har det visat sig...
Tack, tack! Finns nästan risk att jag blir mallig av all positiv feedback.
Ja det är verkligen fint. Har kompisar som flyttat hit, förstår varför..Rättvik är fint. Har sommarstuga utanför Rättvik.
Tack! Det är bara att stjäla på, det är så man lär sig! Dessa är bara tagna med mobilen, blev själv förvånad över hur bra det blev för kameran på min mobil är inget vidare.Så jäkla bra bilder! Så mycket info och inspo som jag, helt ångestlöst, stulit från dig med foton i mitt egna lärande
Aj då, men säkert värd det. Kan inte Doxa gå som mikro då ...? För stort kanske.Nästan i alla fall! Relativt dyr så på gränsen att den passar i tråden. Strax söder om 20' fick jag ge och då var det är bra pris.
Vi har just varit och kollat på en liten go bengal, våran gamla griniga katt behöver en kompisHänger med min katt, lugn och stressfri kväll. Vad gör alla andra ikväll?
Med telefon?! Jösses, skills heter det isfTack! Det är bara att stjäla på, det är så man lär sig! Dessa är bara tagna med mobilen, blev själv förvånad över hur bra det blev för kameran på min mobil är inget vidare.
Wow, alltså de banden som CWC kör eller är detta något annat?Vet inte om detta tillhör denna tråd men ALDRIG MER "Phonix natoband igen". Krävdes inte mkt för att den skulle gå sönder. Spännen och den andra flärpen är dit "klistrade" dvs inte sytt (som är mkt säkrare). Finns alltså inga stygn som håller ihop flärpen och spännena. Verkar ju inte säkert om man tex badar/simmar med klockan. Eller tex fastnar någonstans med bandet. Som tur var gjorde jag inte det..
Klappar också en katt.Hänger med min katt, lugn och stressfri kväll. Vad gör alla andra ikväll?
Vilken klocka tar jag med mig i helgen som ligger i CW etuit?
Vad var rätt svar?Sinn stannar hemma, Zelos hänger på?
Yes exakt dom banden cwc kör.. Skitband..Med telefon?! Jösses, skills heter det isf
Wow, alltså de banden som CWC kör eller är detta något annat?
Haha, exakt så!
Värt varenda krona tycker jag! Det beror på hur man definierar micro och om man låtsas att det bara är SUB som gäller. Doxa säljer en jäkla massa fula klockor som inte är SUB men om man låtsas att de inte finns så är det nog ett micromärke. Väldigt begränsade kvantiteter och endast försäljning online är väl en del av micro-sfären så jag definierar dem som det.Aj då, men säkert värd det. Kan inte Doxa gå som mikro då ...? För stort kanske.
Den serien är så mysig på många sätt. Varför såg jag aldrig Fire Walk With Me? Måste göra det någon dag.
Det var som fan, inget fan av smart watches men notiser är ändå användbara komplikationerDen verkar grym
Kul att den funkar lite som en smart watch,man ser notiser samt vem som ringer.
Det var som fasen! Phoenix är väl ändå dyra för att vara natoband?Yes exakt dom banden cwc kör.. Skitband..
Cheapestnatostraps natoband som är ihopsydda känns 1000gr mer robusta (har sånna också)..
Den borde ha som en HUD i ögat istället (á la Terminator, et al.), så klockan kan få förbli analog och mekanisk!Det var som fan, inget fan av smart watches men notiser är ändå användbara komplikationer