• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Värt varenda krona tycker jag! :happyhappy: Det beror på hur man definierar micro och om man låtsas att det bara är SUB som gäller. :cool: Doxa säljer en jäkla massa fula klockor som inte är SUB men om man låtsas att de inte finns så är det nog ett micromärke. Väldigt begränsade kvantiteter och endast försäljning online är väl en del av micro-sfären så jag definierar dem som det. :D
Micro eller inte, de är i alla fall välkomna här!
 
31BB6E0D-DC02-4B23-8C20-4C47F556625F.gif
Fel! Är inte så teknisk som jag i min villfarelse trodde.
 
Bjuder på några ölandsfoton till som missades i all bärhysteri.
Inte lika bra som solroserna, men kor på två iallafall. Det är ju alltid något tänker jag...
IMG_20200807_194257.jpg
IMG_20200807_194645.jpg
IMG_20200807_200231.jpg

Kom precis hem efter en knappt två timmar lång promenad med Brungångaren.

Har sagt det förr (utan att ni hört) att jag aldrig hade sett så mycket vackert om jag inte hade haft hund. Rekommenderas varmt.
 
Senast ändrad:
Hm, låter som att det blev "strandade förhandlingar" :confused: Har du några andra trådar att dra i (både svarvning och säkerhetsbälte)?
Det kanske är någon annan i tråden som kan få fram en bit gammalt bälte? ;):D
Han är som sagt sur i vanliga fall, men verkade på extra dåligt humör idag...
I värsta fall får det bli riktigt ghetto med enbart handverktyg och lite gammal hederlig McGyver engineering.;)
Tack för alla fina Ölandsbilder! Keep ém coming! :snaphappy::)
Så lite så!
Will do.:)
 
Brädspel också? Det har jag missat. Borde man testa eller hålla sig ifrån? ;)
Det är naturligtvis asymmetriskt, vissa familjer är såklart betydligt starkare än andra och det är krångligt och tungt. Men tillsammans med andra som antingen älskar Dune eller är brädspelsfantaster är det antagligen fenomenalt. Så har jag tyvärr inte haft turen att spela det. Och då är det en pina. Men, en vacker dag så ...

He who controls the spice controls the universe.

B14ABDEA-0B3D-426A-A89F-F89C0F97F27A.jpeg
 
Tillbaka
Topp