Stort grattis! Trevlig dinka och extra kul med en Islands-paketöppning .
Boing Buum Tschak vänner !
”Brothers in arms” otaggbare Bobo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis! Trevlig dinka och extra kul med en Islands-paketöppning .
Boing Buum Tschak vänner !
”Brothers in arms” otaggbare Bobo
TackStort grattis! Trevlig dinka och extra kul med en Islands-paketöppning .
Gött, bara ös på med bilder .Tack
Det är faktiskt den första paketöppning jag gjort på forat. Bilder är också roligare än en massa text IMO.
Kan dom inte släppa dom spelen på stadia... Red alert, sicket spel, oj oj oj.
Riktigt trist! Bioware har inte varit bra sedan första Mass Effect.Kan bara hålla med, synd att EA köpte upp Westwood och körde företaget i botten. Precis som dom gör med allt annat dom köper upp, exempelvis Bioware
Jag kan bara hålla med. Fick hem ett par CWC-band tidigare i veckan och de känns lite grövre än Phoenixbanden. De ska dock vara tillverkade efter samma standard. Båda har "welded joints"Lite felciterat men nä CWC har egna band som också är "limmade" medelst värme och dom kostar 120-130 spänn på deras hemsida. Dessa upplever jag som väldigt kvalitativa och de har lite annan grövre struktur än Phoenixbanden. Har ägt ett Phoenix och där blev jag besviken på känslan faktiskt och har sett en del andra inte så positiva utlåtanden om kvaliteten.
Mina 2 cent.
Phoenix kostar £12.99 och CWC £9.99 sen tillkommer givetvis frakt och ev stämplar.Det var som fasen! Phoenix är väl ändå dyra för att vara natoband?
Spännande, skoj att du gjorde slag i saken och jagade ikapp en jump hour tillslutJag har gått och suktat efter en ’Jumping hour’ i många år. Tack vare @FreakyLeo så fick jag ögonen på denna modell (den enda som inte kostar huggorm) Det gick en tid och jag språkade lite ditt och datt här på klocksnack med otaggbare Bobo och vi kom överens att beställa varsina
Ser gott ut.Hemma igen efter fyra dagar i dalarna, San Martin fick en biff innan hemfärden!
Man öppnar mikrotråden och har 350 inlägg att läsa ikapp
LysandeTjernobyl
Rekommenderar denna recension av Maranez SamuiTycker den är välbyggd. Borstningen är fin, kronan gängar bra, tavlan är trevlig, lagom gul, samt att ytan är lite blank. Uppskattat med borrade hål för snabbt bandbyte Lumen är dock inte den bästa, håller inte jättelänge. Bezeln är sisådär, inget speciellt men duger. Tycker det upplevs även som om den inte linjerar perfekt. Tror dock detta till viss del är en illusion. Alla bilder jag sett (både stål och mässing) ser ut att vara lite sneda. Allt som allt en väldigt bra klocka. Tycker den bärs väldigt bra även på min 16,5xm handled. Blir nog att införskaffa länken när den så småningom kommer ut
absolut är jag detGrymt
Hoppas du är nöjd?
Snyggt matchat.Godmorgon, kör en orange lördag
Om du ska se The Limited Even Series så är Fire Walk with Me (och dess kortklippta scener) nödvändig. Men förbered dig på avsevärt mindre ”mys”
Mädchen... vilken bejb, då som nu
Inget toppar Twin Peaks i min bok
Idag blir det varmt på riktigt.
Pisslava, 30-talstank, mössa och basketlinne. Stylish as fuck om du frågar mig.
Kör SNS Reebok punchrulle. Pumped up to the max.
Idag tänker jag bygga band igen. Har en idé som jag tänker testa innan någon säger att det inte går.
The Limited Event Series är i mitt tycke det bästa som hänt tevemediet sedan den ursprungliga serien.Väl sammanfattat
Gillade det gula isofrane och mesh bäst. Tycker det blir jobbigt när man kan ha många olika band till en klocka, då måste man byta ofta och blir aldrig riktigt nöjd. Det är kanske mig det är fel på men bara kanske.Fortsättning på bandbytarorgien
Staib mesh:
Gult ”Isofrane” från cousinsuk:
Feskarns ”curved”:
Marinblått Barton Elitegummi