• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Godmorgon! Riktigt överjävligt kaffesugen, så nu åkte bryggaren på sig en mätning på hur långt tid den egentligen tar på sig.
6480A153-9D22-4FBA-A21B-88C3872713DB.jpeg
 
Gillade det gula isofrane och mesh bäst. Tycker det blir jobbigt när man kan ha många olika band till en klocka, då måste man byta ofta och blir aldrig riktigt nöjd. Det är kanske mig det är fel på men bara kanske.
Jag håller med!
Det gula blev otippat bra, sitter faktiskt på fortfarande :)
Jag hoppas att folk har beställt hem andra färger till sina teal, skulle vilja se turkos och rött bla ;)
394E487D-436D-4A40-9FD3-A9D574290984.jpeg
 
Tjusigt! Härlig duo (för tillfället ;))
Förstår inte alls vad du menar... :rolleyes:

Jag vill också ha en :arghh: så jäkla fina och kul med en ny kompis snart då! Grymma bilder som vanligt :snaphappy:
Köp ingen, du kommer att bli fast! :bag:

Fan, nu måste man ju sticka ut sina ögon med en tandpetare efter att ha sett det där ...

Skoja, fantastiskt och underbart bju på sig själv så. Cred!
.
Man måste våga bjuda på sig själv, jag bryr mig inte om vad folk tycker. :D Kan för övrigt rekommendera en sån här, det är bra till att plocka ut ögon. Det har jag sett på film!
PSX_20200808_103054.jpg


För övrigt, vilken jäkla förmiddag. Kaffe i trädgården och det är redan 24°C. :eek:
PSX_20200808_102316.jpg
 
Är det byteslördag idag?

Casio Accelerator ACL-100 har legat och skräpat för länge i klocklådan utan att användas. Köpte den i Tokyo för 20 år sen. Originalarmbandet är borta sen länge, enklare armband i konstmaterial medföljer istället. Batteriet behöver nog snart bytas. :)

Massa varvtider för den som gillar sånt.

Öppen för byten mot det mesta, inklusive bara kunskapen om att den kommer att användas...

acl-100-1.jpg
 
The Limited Event Series är i mitt tycke det bästa som hänt tevemediet sedan den ursprungliga serien.

Vad fint att du håller det så högt! Jag gillar det också skarpt. Har dock bara sett The Limited Event Series vid ett tillfälle, under tiden det släpptes. Har tänkt att se om det i höst. Tror jag kommer uppskatta de ännu mer då, när jag kan se allt i ett snabbare tempo och inte behöva vänta på varje episod. :)
 
Är det byteslördag idag?

Casio Accelerator ACL-100 har legat och skräpat för länge i klocklådan utan att användas. Köpte den i Tokyo för 20 år sen. Originalarmbandet är borta sen länge, enklare armband i konstmaterial medföljer istället. Batteriet behöver nog snart bytas. :)

Massa varvtider för den som gillar sånt.

Öppen för byten mot det mesta, inklusive bara kunskapen om att den kommer att användas...

acl-100-1.jpg
Riktigt cool ju!
 
Hörde jag byteslördag? :D
0F773AB0-D8E5-4C57-A9AF-5CC8C7A690D8.jpeg

CNS 22mm svart waffle med ”fat bars”
Barton 20mm happy yellow
Geckota x2 18mm dykarspännen
Feskarns 20mm svart curved gummi
Diloy 20mm blå jeans
Barton Elite 20mm Navy med gunmetal lås
Staib 20mm mesh
2x Handgjorda kolfiber klockställ

Reverie med blått Geckota.
Förra annonsen:
https://klocksnack.se/threads/reverie-classic.135532/

Borealis (Bortbytt)

Allt möjligt i klockväg av intresse men gummin som passar min Zelos eller pengar har förtur :p
 
Senast ändrad:
Hörde jag byteslördag? :D
0F773AB0-D8E5-4C57-A9AF-5CC8C7A690D8.jpeg

CNS 22mm svart waffle med ”fat bars”
Barton 20mm happy yellow
Geckota x2 18mm dykarspännen
Feskarns 20mm svart curved gummi
Diloy 20mm blå jeans
Barton Elite 20mm Navy med gunmetal lås
Staib 20mm mesh
2x Handgjorda kolfiber klockställ

Reverie med blått Geckota.
Förra annonsen:
https://klocksnack.se/threads/reverie-classic.135532/

Borealis
Förra annonsen:
https://klocksnack.se/threads/borealis-olisipo-black.135821/

Allt möjligt i klockväg av intresse men gummin som passar min Zelos eller pengar har förtur :p
Vad är det för gummin som passar din Zelos? :)
 
Tillbaka
Topp