Godmorgon! Riktigt överjävligt kaffesugen, så nu åkte bryggaren på sig en mätning på hur långt tid den egentligen tar på sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag håller med!Gillade det gula isofrane och mesh bäst. Tycker det blir jobbigt när man kan ha många olika band till en klocka, då måste man byta ofta och blir aldrig riktigt nöjd. Det är kanske mig det är fel på men bara kanske.
Förstår inte alls vad du menar...Tjusigt! Härlig duo (för tillfället )
Köp ingen, du kommer att bli fast!Jag vill också ha en så jäkla fina och kul med en ny kompis snart då! Grymma bilder som vanligt
Man måste våga bjuda på sig själv, jag bryr mig inte om vad folk tycker. Kan för övrigt rekommendera en sån här, det är bra till att plocka ut ögon. Det har jag sett på film!Fan, nu måste man ju sticka ut sina ögon med en tandpetare efter att ha sett det där ...
Skoja, fantastiskt och underbart bju på sig själv så. Cred!
.
Vilken fin klocka du har på armen. Kaffe är aldrig fel.Godmorgon! Riktigt överjävligt kaffesugen, så nu åkte bryggaren på sig en mätning på hur långt tid den egentligen tar på sig.
Rött skulle bli riktigt bra tror jag.Jag håller med!
Det gula blev otippat bra, sitter faktiskt på fortfarande
Jag hoppas att folk har beställt hem andra färger till sina teal, skulle vilja se turkos och rött bla
Jag håller med!
Jag hoppas att folk har beställt hem andra färger till sina teal, skulle vilja se turkos och rött bla
Vilken färg?min hamnar på royal Straps sailcloth iaf till en början
Vilken färg?
Svart med röda sömmar kan nog bli riktigt ballt!
Lär funka hur bra som helst!Helsvart...
Väntar på den, har inte bestämt om jag ska behålla min så återkommerJag vill härmed paxa den första SF40 Frost som ska flippas
BFU
Gött! Om/när så vet du vart jag finnsVäntar på den, har inte bestämt om jag ska behålla min så återkommer
Aldrig haft en Zelos så ingen aning om jag kommer att gilla den.
Tack! Den blev bättre med kaffe intaget.Vilken fin klocka du har på armen. Kaffe är aldrig fel.
The Limited Event Series är i mitt tycke det bästa som hänt tevemediet sedan den ursprungliga serien.
Gult har jag vart sugen på till min Horizons och haft tanken till Teal SF40 just skulle nog valt en annan färg än Teal känner jag nu när jag har en redan.Jag håller med!
Riktigt cool ju!Är det byteslördag idag?
Casio Accelerator ACL-100 har legat och skräpat för länge i klocklådan utan att användas. Köpte den i Tokyo för 20 år sen. Originalarmbandet är borta sen länge, enklare armband i konstmaterial medföljer istället. Batteriet behöver nog snart bytas.
Massa varvtider för den som gillar sånt.
Öppen för byten mot det mesta, inklusive bara kunskapen om att den kommer att användas...
2.800? Kan tyckas dyrt. Relativt lågt för en märkeslänk löst ändå. Klart värt!Beställt en länk till min 104a kostade som en mikrobrand dock
Lite så jag tänkte2.800? Kan tyckas dyrt. Relativt lågt för en märkeslänk löst ändå. Klart värt!
Störtskön kombo! Det grå bröt av riktigt snyggt men ändå en liten orange rand för att hålla ihop det hela. Bra jobbat!Doppel-post, ha en bra dag alla! Ser ju hyfsat lovande ut än så länge
Så läcker,faaaan va goa pastellfärgade klockor du har,själv går man bara på blått o svart jämt,så tråkigt.Doppel-post, ha en bra dag alla! Ser ju hyfsat lovande ut än så länge
Tack så mycketStörtskön kombo! Det grå bröt av riktigt snyggt men ändå en liten orange rand för att hålla ihop det hela. Bra jobbat!
Tack tack tack, jo kanske aningens okänd mark för de flesta men tycker som bekant det är kul med färger, man blir glad liksomSå läcker,faaaan va goa pastellfärgade klockor du har,själv går man bara på blått o svart jämt,så tråkigt.
Vad är det för gummin som passar din Zelos?Hörde jag byteslördag?
CNS 22mm svart waffle med ”fat bars”
Barton 20mm happy yellow
Geckota x2 18mm dykarspännen
Feskarns 20mm svart curved gummi
Diloy 20mm blå jeans
Barton Elite 20mm Navy med gunmetal lås
Staib 20mm mesh
2x Handgjorda kolfiber klockställ
Reverie med blått Geckota.
Förra annonsen:
https://klocksnack.se/threads/reverie-classic.135532/
Borealis
Förra annonsen:
https://klocksnack.se/threads/borealis-olisipo-black.135821/
Allt möjligt i klockväg av intresse men gummin som passar min Zelos eller pengar har förtur