20mmVad är det för gummin som passar din Zelos?![]()
Nä men jag vet inte, öppen för förslag!
Någonting i turkos/teal/rött kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
20mmVad är det för gummin som passar din Zelos?![]()
Inget ovan av intresse?Byteslördag, denna får ligga som öppen för förslag!![]()
![]()
Så sant man blir glad av dina bilder medTack tack tack, jo kanske aningens okänd mark för de flesta men tycker som bekant det är kul med färger, man blir glad liksom![]()
Den verkar ta det mestaFortsättning på bandbytarorgien
Staib mesh:
![]()
Gult ”Isofrane” från cousinsuk:
![]()
Feskarns ”curved”:
![]()
![]()
Marinblått Barton Elitegummi
![]()
Valfritt?
Ja det är galet faktiskt!Den verkar ta det mesta![]()
Tackar tackarVäl sammanfattat
Ja, hon är verkligen obeskrivligt vacker, då som nu
Som du känner till mer än väl vid det här laget är vi på samma våglängd därStort grattis till din nya klocka också, oerhört cool!
![]()
Ja den hade ju varit sjukt tuffValfritt?
Byteslördag! Vet inte mot vad men kom med förslag![]()
![]()
Gult Isofrane var skitsnyggtFortsättning på bandbytarorgien
Staib mesh:
![]()
Gult ”Isofrane” från cousinsuk:
![]()
Feskarns ”curved”:
![]()
![]()
Marinblått Barton Elitegummi
![]()
Jag hittade inte din For Sale mapp, därför jag skrev valfrittJa den hade ju varit sjukt tuffMen tror inte att något av mina ”for sale” kan matcha den
Förutom möjligtvis Steinyn, men den väntar på två som klurar
![]()
Så är det absolut. Det blev väldigt ovant och jobbigt att se ett avsnitt per vecka. Andra varvet vet man såklart vad som väntar en, och nyanserna kan uppskattas mer.Vad fint att du håller det så högt! Jag gillar det också skarpt. Har dock bara sett The Limited Event Series vid ett tillfälle, under tiden det släpptes. Har tänkt att se om det i höst. Tror jag kommer uppskatta de ännu mer då, när jag kan se allt i ett snabbare tempo och inte behöva vänta på varje episod.![]()
Riktigt bra den där kombon
Kom på att jag byter ju givetvis väldigt gärna till mig ett Zelos 20mm band av i princip vilket slag som helstHörde jag byteslördag?
![]()
CNS 22mm svart waffle med ”fat bars”
Barton 20mm happy yellow
Geckota x2 18mm dykarspännen
Feskarns 20mm svart curved gummi
Diloy 20mm blå jeans
Barton Elite 20mm Navy med gunmetal lås
Staib 20mm mesh
2x Handgjorda kolfiber klockställ
Reverie med blått Geckota.
Förra annonsen:
https://klocksnack.se/threads/reverie-classic.135532/
Borealis (Bortbytt)
Allt möjligt i klockväg av intresse men gummin som passar min Zelos eller pengar har förtur![]()
Hur valde du mellan stål och guld? Tycker båda ser väldigt bra ut på bild.Nytt försök med Oceantimern... Den här har inte riktigt växt på mig än men om jag bär den lite mer kanske...
![]()
Hur valde du mellan stål och guld? Tycker båda ser väldigt bra ut på bild.
Förlåt, den kanske marknadsförs som mässlingen också, inte kollat så noga. Maritimt, absolut! Somrigt. Västkust. Bra!Tja... Jag har för många stål redan...dock känns den mer mässing än guld tycker jag. Också martimt.![]()
Det låter som att du behöver lite mer färg i ditt liv. Kanske något gult?Så läcker,faaaan va goa pastellfärgade klockor du har,själv går man bara på blått o svart jämt,så tråkigt.