• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Byteslördag, denna får ligga som öppen för förslag! :)
F60DE29D-F6AC-41F9-B39F-FAA3B5A8B306.jpeg
Inget ovan av intresse? :rolleyes::D
 
Nu när bilder ploppat upp på denna då känner jag inget sug alls kanske är jag mättad för tillfället då det blivit lite klockbyten,Horizons 2 känner jag att den är bara så bra.
Kanske va impulsiv vad vet jag.
Om jag känner att jag ej vill ha den när jag packat upp den undrar jag ifall det va någon här som missade att köpa?
Isåfall dra ett PM för första tjing,priset blir vad jag gav så inte pålägg.
CA9AFC15-A33C-4099-B920-352B704D8444.jpeg
 
Vad fint att du håller det så högt! Jag gillar det också skarpt. Har dock bara sett The Limited Event Series vid ett tillfälle, under tiden det släpptes. Har tänkt att se om det i höst. Tror jag kommer uppskatta de ännu mer då, när jag kan se allt i ett snabbare tempo och inte behöva vänta på varje episod. :)
Så är det absolut. Det blev väldigt ovant och jobbigt att se ett avsnitt per vecka. Andra varvet vet man såklart vad som väntar en, och nyanserna kan uppskattas mer.
 
Hörde jag byteslördag? :D
0F773AB0-D8E5-4C57-A9AF-5CC8C7A690D8.jpeg

CNS 22mm svart waffle med ”fat bars”
Barton 20mm happy yellow
Geckota x2 18mm dykarspännen
Feskarns 20mm svart curved gummi
Diloy 20mm blå jeans
Barton Elite 20mm Navy med gunmetal lås
Staib 20mm mesh
2x Handgjorda kolfiber klockställ

Reverie med blått Geckota.
Förra annonsen:
https://klocksnack.se/threads/reverie-classic.135532/

Borealis (Bortbytt)

Allt möjligt i klockväg av intresse men gummin som passar min Zelos eller pengar har förtur :p
Kom på att jag byter ju givetvis väldigt gärna till mig ett Zelos 20mm band av i princip vilket slag som helst :)
 
Tillbaka
Topp