Daniel80
Basic
Snygg kombo, snygg klocka. Hoppas på snabb leverans...Doppel-post, ha en bra dag alla! Ser ju hyfsat lovande ut än så länge
Hav, båt, bok o klocka. Life is good.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg kombo, snygg klocka. Hoppas på snabb leverans...Doppel-post, ha en bra dag alla! Ser ju hyfsat lovande ut än så länge
Yes, håller tummarna för snabb leverans! Doxan kommer må som en kung i den där miljön sanna mina ordSnygg kombo, snygg klocka. Hoppas på snabb leverans...
Bra bok det där.Snygg kombo, snygg klocka. Hoppas på snabb leverans...
Ja fasen den är inte dum har allt spanat på anonnsenDet låter som att du behöver lite mer färg i ditt liv. Kanske något gult?
*host* https://klocksnack.se/threads/maranez-samui.136166/ *host*
Doppel-post, ha en bra dag alla! Ser ju hyfsat lovande ut än så länge
Ja det var riktigt trevligt!Jisses vad kul
Där önskar man att man kunde få vara med. Ha det så kul boys!
Hallå där, har svarat på ditt PM för tusanDenna är klistrad när solen tittar fram!
Vad kul, jag vill också på GTG
Fan också! Hunnit glömma... svar kommerHallå där, har svarat på ditt PM för tusan
Kom upp till Norrland så löser vi detVad kul, jag vill också på GTG
Låt mig gissa, ni gillar dykare?
Kan finnas en liten röd tråd även om det finns några sidospår från min sida iallafallLåt mig gissa, ni gillar dykare?
Så är det absolut. Det blev väldigt ovant och jobbigt att se ett avsnitt per vecka. Andra varvet vet man såklart vad som väntar en, och nyanserna kan uppskattas mer.
Vad är det nu ni pratar om ?Exakt så. Nu vet jag vad som komma skall, så får man chansen att nyansera och uppskatta allt mer, det ser jag fram emot. Känns som det finns väldigt många detaljer och tolkningar man missade den första tittningen.
Yes, svinkul att få ett ansikte på någon bakom användarnamnet!Jisses vad kul
Där önskar man att man kunde få vara med. Ha det så kul boys!
Haha, verkar som att jag bor i fel del av landet. Majoriteten här inne bor högt i norr eller djupt söderutKom upp till Norrland så löser vi det
Vad är det nu ni pratar om ?
TP.Vad är det nu ni pratar om ?
Har känt lite samma men tydligen finns det lite sköna lirare häromkringHaha, verkar som att jag bor i fel del av landet. Majoriteten här inne bor högt i norr eller djupt söderut
Den låten är faktiskt riktigt bra! Så är även din nya klocka
Ur högtalarna dunkar Melanie C, ’I turn to you’. Dag två med Red Star ’Jumping Time’
Du får glida förbi Örebro nån dagVad kul, jag vill också på GTG