Nero är grym så jag kan se filmen bara för hans skullThe Fifth Cord med Franco ”Django” Nero är riktigt bra och med ljuvlig orgelmusik av Ennio Morricone.
Något säger mig att filmen kan bli lite svår att få tag på dock...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nero är grym så jag kan se filmen bara för hans skullThe Fifth Cord med Franco ”Django” Nero är riktigt bra och med ljuvlig orgelmusik av Ennio Morricone.
Du har ju alltid mankinin...Idag är det faktiskt för varmt...
![]()
Med vita shortsEller vitt gummi. Som jag har. Hmmm....![]()
Mycket stilig karl!Nero är grym så jag kan se filmen bara för hans skull
Något säger mig att filmen kan bli lite svår att få tag på dock...
SLUTA! Jag har inte råd
Vi kan göra en avbetalningsplanSLUTA! Jag har inte råd![]()
Bra tips! Lägger upp bild senare.Du har ju alltid mankinin...![]()
Det kan jag lösa!Med vita shorts![]()
Helt klart rimligt att Krita en klocka på KS..Vi kan göra en avbetalningsplan![]()
Vem vill inte vara en pionjär?Helt klart rimligt att Krita en klocka på KS..![]()
Det kan ju tom jag kosta på mig. Ska bara läsa liteTänkte mig 550:- med skicka lättbara använd en gång.
Så grymt fin! Eterna är jag riktigt svag för. Dock säljläge hos mig just nu. Stor utrensning pågår annars hade jag varit riktigt sugen på att slå till på den där.
Otrolig fin, dock lite för stor med sina 43.5 mm.Testar att lägga ut denna för byte en vacker dag som denna
Ping @SeikoZ
Kommer dock ej på mesh, kan byta till originallänken för bild vid intresse så klart
![]()
Edit: den har legat på laddning på fönsterbrädet i två dagar, inget jag tar betalt för![]()
Den h-länken är en fröjd för ögatAffordable (begagnad) Sinn – tillbaka på H-länk!
![]()
![]()
Hade en med plats för sex stycken som jag sålde.Efterlysning!
Märkte att när jag var på date Med @Acos idag att man saknar något att transportera klockor i. Finns det någon med en liknande affordable klockpouch till salu så skicka ett pm. Tack på förhand!![]()
![]()
![]()
De e bra med lite bläck, kan man impa på brudar med matchosalladSer kanon ut!
Du bär upp den betydligt bättre än mig....
Tror jag måste skaffa tatueringar...
Denna pouch + en som tar 2st samt 1 singelpouch. Bubbelplast på resten...Hade en med plats för sex stycken som jag sålde.
Hur transporterar du klockorna nu?
Fan nu måste jag skaffa mesh till min.. ingen som har?Testar att lägga ut denna för byte en vacker dag som denna
Ping @SeikoZ
Kommer dock ej på mesh, kan byta till originallänken för bild vid intresse så klart
![]()
Edit: den har legat på laddning på fönsterbrädet i två dagar, inget jag tar betalt för![]()