LennyK
Silver
Snygg klocka, snygg keps, åsså en Norrlands också. En perfekt kväll ser jagSkål pågar!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg klocka, snygg keps, åsså en Norrlands också. En perfekt kväll ser jagSkål pågar!!
![]()
Ok. Vet inte om du läste vad @Silverglantz skrev i ett svar på min post om det, att hans hade färgat av sig på ljusa band tyvärrBra tips, jag har beställt!
Kan inte svära på att det är samma lika men den såg iaf exakt likadan ut, sabbade ett orange Hirshläder för migOk. Vet inte om du läste vad @Silverglantz skrev i ett svar på min post om det, att hans hade färgat av sig på ljusa band tyvärr![]()
Du borde ta det lite lugnare i solen imorgonEfter ett antal timmar ute i solen och middag fick det bli soffläge med gröningen som sällskap när jag läst ikapp tråden:
![]()
![]()
Vet inte vilken det var som färgade @MaBr 's band. Kanske inte var samma?Ok. Vet inte om du läste vad @Silverglantz skrev i ett svar på min post om det, att hans hade färgat av sig på ljusa band tyvärr![]()
Kan inte svära på att det är samma lika men den såg iaf exakt likadan ut, sabbade ett orange Hirshläder för mig![]()
Uj, det här var ju inte bra. Jag vill ju inte rekommendera något som har förstört saker till någon juDu borde ta det lite lugnare i solen imorgon
Vet inte vilken det var som färgade @MaBr 's band. Kanske inte var samma?
Mumsfillibubblan så jäkla smaskig!Ny Limited Yema Superman 63. Nu i lager, Nr 101 av 10
00.![]()
https://zackrissonsur.se/produkt/superman-heritage-63-limited-edition/
Pris 11500.- Använd rabattkod all25 och ni får den för 8625.-
Du borde ta det lite lugnare i solen imorgon![]()
Är det din egen på bilderna eller är det ett använt exemplar som säljs? Om ni bara har, dvs. Förstod det som det när numret angavs.Ny Limited Spinnaker Boettger nu i lager, Nr 097 av 300. https://zackrissonsur.se/produkt/boettger-3/
Pris 5700.- Använd rabattkod all25 och ni får den för 4275.-
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det en mod? Väldigt grön tavla!Måste varit något med ljuset när solen strålade på de fördragna röda gardinerna.
![]()
Mer rättvisande hudton....![]()
Köpte en själv ocksåÄr det din egen på bilderna eller är det ett använt exemplar som säljs? Om ni bara har, dvs. Förstod det som det när numret angavs.
Är det en mod? Väldigt grön tavla!
Förstår det! Grymt pris för en limited med kul tavla á la Sinn 809.Köpte en själv också![]()
En sådan här köpte jag, väldigt trevlig klockrulle må jag säga.
Kolla om han har kvar några
https://klocksnack.se/threads/rejäl-klockrulle-i-vaxad-canvas.83842/
Bra tips, jag har beställt!
Jag hade en sådan förut, 99% säker på att den var likadan.
Den färgade av sig på ljusa band![]()
Det är såna jag har haft, har nog någon kvar också för jag köpte ett helt gäng. Pajade fyra ljusa gummin för mig, bland annat det vita vintage-Tropic som @KlockTotte fick med till Squalen samt ett Isofrane...Du borde ta det lite lugnare i solen imorgon
Vet inte vilken det var som färgade @MaBr 's band. Kanske inte var samma?
Den var fin, speciellt om man som jag suktat efter en Sinn 809Ny Limited Spinnaker Boettger nu i lager, Nr 097 av 300. https://zackrissonsur.se/produkt/boettger-3/
Pris 5700.- Använd rabattkod all25 och ni får den för 4275.-
![]()
![]()
![]()
![]()
Beställde du frost? Det är tydligen den sista färgen som skickas ut som jag förstod det tillsammans med lite andra specialare, större ordrar osv.Jag har ju knappt hängt med dom 2 sista dagarna, men är jag den enda som inte fått leveransbesked från Zelos?
Hm, jag har inte haft problem med min Koze-rulle. Är det bara gummin den missfärgat? För jag har inga gummiband.Det är såna jag har haft, har nog någon kvar också för jag köpte ett helt gäng. Pajade fyra ljusa gummin för mig, bland annat det vita vintage-Tropic som @KlockTotte fick med till Squalen samt ett Isofrane...![]()
Ett ljust orange Hirshläder för min del.Hm, jag har inte haft problem med min Koze-rulle. Är det bara gummin den missfärgat? För jag har inga gummiband.
Ja, det är något i dem som reagerat med gummit, vet inte om det är samma med silikon för det äger jag inga. Har inte varit några problem med ljusa läder för min del.Hm, jag har inte haft problem med min Koze-rulle. Är det bara gummin den missfärgat? För jag har inga gummiband.
Då kanske jag hade tur då, eftersom du köpte flera som inte var bra. Kasst.Det är såna jag har haft, har nog någon kvar också för jag köpte ett helt gäng. Pajade fyra ljusa gummin för mig, bland annat det vita vintage-Tropic som @KlockTotte fick med till Squalen samt ett Isofrane...![]()
Aj då. Hm. Får hålla koll då.Ett ljust orange Hirshläder för min del.
Jag har haft Seiko Z22-band i kom jag på. Det är väl silikon, tror jag. Dock svarta, men inga problem då i alla fall.Ja, det är något i dem som reagerat med gummit, vet inte om det är samma med silikon för det äger jag inga. Har inte varit några problem med ljusa läder för min del.
Svarta band är nog lugnt, har bara sett det på ljusa.Jag har haft Seiko Z22-band i kom jag på. Det är väl silikon, tror jag. Dock svarta, men inga problem då i alla fall.
Är det en mod? Väldigt grön tavla!
AjjemenSnygg klocka, snygg keps, åsså en Norrlands också. En perfekt kväll ser jag
Ohh fasen!Det är såna jag har haft, har nog någon kvar också för jag köpte ett helt gäng. Pajade fyra ljusa gummin för mig, bland annat det vita vintage-Tropic som @KlockTotte fick med till Squalen samt ett Isofrane...![]()
Ny Limited Yema Superman 63. Nu i lager, Nr 101 av 10
00.![]()
https://zackrissonsur.se/produkt/superman-heritage-63-limited-edition/
Pris 11500.- Använd rabattkod all25 och ni får den för 8625.-
Ett sånt här var det, orange carbon kallas det tydligen.Aj då. Hm. Får hålla koll då.