• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag visste att den här dagen skulle komma.
Idag valde jag inte arbetsklocka efter varken humör eller lust. Det var det dåliga samvetet som valde.:sorry:
IMG_20200809_150352.jpg

Missförstå mig rätt. Det är ett fantastiskt klockval. Men jag valde den för att den hade stannat.:bag:
Det var således för länge sedan jag bar den sist...

6 klockor är för många även om man använder två åt gången.
Tanky är ju självskriven i startuppställningen, men tydligen skrek pisslavan, Orisen, kinesen och framförallt Sharkmastern högre vid varje klockbyte dom senaste dygnen...
IMG_20200809_150402.jpg

Frågan är hur det blir om jag köper ännu fler klockor...:oops:
Är jag klar? Gick jag för långt? Vem blir årets jordgubbsodlare?

Arbetspasset är långt och tråkigt. Varför säger min telefon att arbetspasset inte är ett ord? Vad är det för jävla hipster som programmerat den här skiten:rage:

När jag var ung...
Känner samma ibland, tycker lite synd om den/dom som inte burits på ett tag. Sjuk? Jag vet inte, kanske något...:(

Kämpa på! :)
 
Tänkte köpa gult och turkost <- turk ost om man särskriver aldrig tänkt på :hilarious:
Jaja gummi alltså isofraneliknande.
Hur är dom från Cousins och är dom snabba?
@Silverglantz va det du som köpt?
8F7D97C0-F5CD-4BEB-8E99-83606A84F3A8.jpeg

Kolla med @moggec om leveranstiden, jag har köpt annat därifrån för länge sedan men kan inte minnas att det tog överdriven lång tid.
Koka bandet så kommer det sitta som en smäck sen! :)
Lite i längsta laget kan jag tycka dock.

Det tog nog mellan en vecka och två att få hem gummin från cousins när jag beställde i våras. Överkomligt, särskilt då det inte kostar mycket alls.
 
Men eller hur!?

Hittar inga spec dock :(
Det är inte det viktiga! Går ju inte att använda den ändå. ;)

Men det här, förklaringen till citatet, vad är det för långsökt skit?

”Found on the case back of the SpaceXplorer is the name of the Autonomous Spaceport Drone Ship "Of Course I Still Love You". Chosen by Elon Musk to pay homage to the AI commanded spaceships present in The Player of Games, a science fiction novel by Iain M. Banks.”
 
Det är inte det viktiga! Går ju inte att använda den ändå. ;)

Men det här, förklaringen till citatet, vad är det för långsökt skit?

”Found on the case back of the SpaceXplorer is the name of the Autonomous Spaceport Drone Ship "Of Course I Still Love You". Chosen by Elon Musk to pay homage to the AI commanded spaceships present in The Player of Games, a science fiction novel by Iain M. Banks.”
Haha, jag läste det såhär:

blabla bla blablabla bla
 
Det är inte det viktiga! Går ju inte att använda den ändå. ;)

Men det här, förklaringen till citatet, vad är det för långsökt skit?

”Found on the case back of the SpaceXplorer is the name of the Autonomous Spaceport Drone Ship "Of Course I Still Love You". Chosen by Elon Musk to pay homage to the AI commanded spaceships present in The Player of Games, a science fiction novel by Iain M. Banks.”
Ganska långsökt att designen av visaren är baserad på kragen på en rymddräkt också va? :D Men den är lika cool för det!
 
Det högg till i magen på mig och jag pratade med Helberg som jag pratar med Bruno när han har ont i magen...:bag:
-nämen, har du stannat. Liten då...
Sjuk?
Inte sjuk, jag gör likadant så isf är vi sjuka båda två..vilket vi kanske är? :D
Fy för den lede vad varmt det är. Svetten rinner ned för glasögonen. Och hela resten av kroppen för den delen. ACn är på Max och ölen är slut.
Ja idag är det hett! :dead: Klockbyte och blub blub i redneck-poolen.
Har ingen aning om deras Tropic. Men för 30kr kan man testa och se :D Har bara köpt deras "ISOfrane" som är helt oki för de pengarna :) Köpte min Boctok från @CptSlow så har ingen aning om frakttid från Meranom:)
IMG_20200809_162024.jpg
 
Skönt med mer sommar, den här helgen har verkligen levererat!
OWG med Squalen har varit riktigt bra, tror det är färgen och blinget som skrämt mig :) Men nu har jag vant mig :cool:
IMG_20200809_162542.jpg

Impulsköpte en klocka i helgen, reaktionerna på bilderna har hittills varit under förväntan
"Kul men ful" samt "Kyckling"
Hoppas på mer positiv respons när den visas här om ett par dar :hilarious:
 
Solsting!
Up for grabs! Scurfa diver one med den eftertraktade länken med dykförlängning. Extremt gött de soliga dagarna.
Byte mot Boctok 420059 med pengar upp från dig eller mot en bashad squale 1521 beater med pengar upp från mig. Släpper den annars för samma pris jag fick den för.
5FEA0565-8E22-40D7-B1DA-D9A1DD226AC5.jpeg
Jag borde ju köpa bara för länkens skull...:angel:
Skulle ju sitta som en smäck på min gula också. Skicka ett PM med ett offer I cant refuse så får vi se.;)
2F6DF2C3-D7A8-4417-B5B9-3F6A95E93727.jpeg
 
Tillbaka
Topp