• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har saknat denna i helgen och så fort jag kom hem så åkte den på :)
EC583450-540A-484C-9124-E269756D93F2.jpeg

Nja lite förutsägbart måhända men det blir 420059. Turkos scubadude med en annan bezel har jag tänkt. Skulle vilja ha vit/turkos 50/50 men får väl se om jag hittar någon. Risken är väl att det inte blir samma turkos och det kan ju vara lite störigt.
Tänkte se om de har mesh som passar annars blir det nog några tropics från cousins. Tycker utbudet på tropics är lite dåligt. Köpte ett från watchgecko men tycker det smalnar av för lite.

Går det fortfarande bra med din ryss?
Kommer bli hur bra som helst tror jag. Japp den fungerar felfritt och gillar den som tusan :) Tropic är kanon, hoppas du hittar något bra!

Då får du köpa en klocka med 20mm lugs, ett skäl gott som något. :D
Hade såklart inte gjort något med fler möjligheter....
Lite sugen på ett orange och kanske ett grönt iallafall. :hungry:
Lustigt, jag tänkte precis samma! :hilarious:
Yes lägg till ett grått så har vi samma önskelista! Funderar dock, beroende på hur jag trivs med Boktocen att beställa ett och skära bort en mm på var sida. Tveksam till om det kommer bli tillräckligt bra bara. Förmodligen inte. Provar på ett billigare gummi först!

Visst var det väl så att du fotar med en 5D? Hur har du löst överföringen till mobil/platta? Kör en 7D med ett sånt microsd (?) och hämtar från telefonen. Men tycker det är lite segt emellanåt

Edit nu blev det rörigt.
Denna är tagen med mobilen men annars kör jag en Canon EOS 5D och en Fujifilm X100F. Från EOS kör jag en USB3.0-kortläsare via en OTG-kabel med USB-A till USB-C.

Jag kör med en sån här direkt till telefonen via USB-C från min Fujifilm (SD-kort).
712388_94910.jpeg

Edit: Glömde skriva att 5D har Compact Flash-kort.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp