Siffrornas stil är lite inspirerad av Franck Muller och det är verkligen inte kattskitHaha ja du ser där, men siffrorna ger den ju verkligen ett djup! Tavlan är stenhård
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Siffrornas stil är lite inspirerad av Franck Muller och det är verkligen inte kattskitHaha ja du ser där, men siffrorna ger den ju verkligen ett djup! Tavlan är stenhård
Så löjligt bra!Har saknat denna i helgen och så fort jag kom hem så åkte den på
![]()
Fan den där är ju riktigt snyggTestar ett läder som fanns liggandes...
![]()
![]()
Funderar på cns brons MN eller något grönt canvas (?)...
När jag jobbade på krogen kallade jag Coca Cola för beaujolais american. Ett lätt amerikanskt vin...![]()
’Kapten Salazars hämnd’.
Heures Sautantes
och... Coca Cola ’utan sykurs’![]()
Kommer bli hur bra som helst tror jag. Japp den fungerar felfritt och gillar den som tusanNja lite förutsägbart måhända men det blir 420059. Turkos scubadude med en annan bezel har jag tänkt. Skulle vilja ha vit/turkos 50/50 men får väl se om jag hittar någon. Risken är väl att det inte blir samma turkos och det kan ju vara lite störigt.
Tänkte se om de har mesh som passar annars blir det nog några tropics från cousins. Tycker utbudet på tropics är lite dåligt. Köpte ett från watchgecko men tycker det smalnar av för lite.
Går det fortfarande bra med din ryss?
Go som fäään jag tror ett gult Tropic hade vart nice.Så löjligt bra!![]()
Tack för tipset! Perfekt på alla sätt och har bara läst gott om dem, men. De finns ju bara i 20 mm! Så himla störigt.
Nu finns en countdown på launch-sidan:Någon som har mer info om Zelos Nova? Stod på Insta att dom släpper den 10:e. Kunde inte hitta den på deras hemsida.
Såg någon tidigare post att den skulle landa på $769. Hoppas att det inte är det priset vid släppet.
I vilket fall, GÖTT MED FREDAG![]()
Vad i hela friden såg jag precis?
Det var lika oklart -89 som idag...Vad i hela friden såg jag precis?![]()
Lite skönt att veta att det inte bara var jag dåDet var lika oklart -89 som idag...![]()
Klart du ska hänga i tråden!Saknar mina andra klockor då jag varit OWG med den här i 4 dagar. Det första jag gör när jag kommer hem är att jag byter till en ”riktig” klocka. Men affordable är den så kanske jag får vara med i tråden ändå.![]()
Tack för tipset! Perfekt på alla sätt och har bara läst gott om dem, men. De finns ju bara i 20 mm! Så himla störigt.
Lustigt, jag tänkte precis samma!Då får du köpa en klocka med 20mm lugs, ett skäl gott som något.
Hade såklart inte gjort något med fler möjligheter....
Lite sugen på ett orange och kanske ett grönt iallafall.![]()
Kanske inte men jäkligt bra ändå!Försökte återskapa min Sinn-bild med Micro LE.
Blev inte riktigt lika bra tyvärr.
![]()
Visst var det väl så att du fotar med en 5D? Hur har du löst överföringen till mobil/platta? Kör en 7D med ett sånt microsd (?) och hämtar från telefonen. Men tycker det är lite segt emellanåtFörsökte återskapa min Sinn-bild med Micro LE.
Blev inte riktigt lika bra tyvärr.
![]()
Denna är tagen med mobilen men annars kör jag en Canon EOS 5D och en Fujifilm X100F. Från EOS kör jag en USB3.0-kortläsare via en OTG-kabel med USB-A till USB-C.Visst var det väl så att du fotar med en 5D? Hur har du löst överföringen till mobil/platta? Kör en 7D med ett sånt microsd (?) och hämtar från telefonen. Men tycker det är lite segt emellanåt
Edit nu blev det rörigt.
Fan den där är ju riktigt snygg![]()
Trodde denna skulle gå fortare än så här. Ingen i tråden som är sugen? Kan hyvla av ett par hundringar för mikrobuds.
https://klocksnack.se/threads/san-martin-bronze-62mas-2-500.135979/
![]()
Alltså. Att man ens ska behöva säga det ... Seiko, Seiko #smhallt linjerar
Clean, cool and kanonsnygg!![]()
Nytt i lådan! Unimatic U1-FM.