• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kvällens klocka som borde användas mer men hård konkurrens om handledstid nu :blackeye:
CEDEA3FB-A8E0-4A4D-B5F3-ABCA1F6BEE15.jpeg
Snyggt! Tänk om den hade kommit med SS-bezel och med nattsvart tavla :D PMa om du vill köpa länken till ventusen!

Semesteruppsättningen (kass bild).
8FF3BACB-86F2-4D69-8AE6-908A1FBEC254.jpeg


”Redo en date?” Har man vaskat fram ett ord ur prepositionstombomlan?
44F3DBF5-ED3A-4C31-A12F-59AF15D1E155.jpeg
 
https://www.instagram.com/doitfortheo/
Fint initiativ till Barncancerfonden jag bidrar själv till den.
En vän till mig vars son har cancer sedan han va ett år gammal.
Så sjukt hemskt jag har följt detta sen dag 1 kika gärna på hans sida jag länkar.
Vilka smärtor dom få utstå.
Tyvärr ligger Theo nu i respirator :(
Fy fan, så jäkla hemskt! Vilken skit det där är, man vill inte ens tänka på det. Min jämngamla granne och (då) bästa vän fick cancer när hon var fem och jag kommer ihåg hur jäkla hårt det tog på både henne och alla runtomkring. Tack vare all forskning och bra läkare så blev hon fullt frisk igen. Sen dess har jag alltid stöttat BCF och tar alla chanser jag kan för att bidra.
 
Fanken vad avis jag blir på alla er kamrater som får packa upp era nya svärdfiskar!
Inväntar fortfarande min gråa! :confused:
Ni som fått era: Är ni nöjda eller blir det en helsida med Zelos på K&S?

Sålde min direkt :oops:
Helt ärligt så kändes kvalitén etc såklart bra och tavlan/visare/länk med men är något med boettdesignen som inte funkar för just mig. Men gillar man den som helhet är den ju riktigt bra för priset!
 
Fy fan, så jäkla hemskt! Vilken skit det där är, man vill inte ens tänka på det. Min jämngamla granne och (då) bästa vän fick cancer när hon var fem och jag kommer ihåg hur jäkla hårt det tog på både henne och alla runtomkring. Tack vare all forskning och bra läkare så blev hon fullt frisk igen. Sen dess har jag alltid stöttat BCF och tar alla chanser jag kan för att bidra.
Ja det är fruktansvärt,vi har pratat mkt på jobbet om hans grabb och man kan verkligen inte förstå vad dom får genomgå :(
Den lille har haft sådana sjuka bieffekter av all medicin,fått sitta i duschen i timmar för mage och allt värker.
Så mkt diarréer så det är bara ett stort sår allting :( usch barn ska få vara barn.
 
Tillbaka
Topp