Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag fick precis själv ett mail från UPS om att paketet som de igår (måndag) sa skulle komma idag (tisdag) , innan dagens slut, nu helt plötsligt ska komma imorgon (onsdag) innan den dagens slut. Då går luften ur en! Trots att det bara handlar om en liten klocka (som jag inte behöver).Varit som ett barn på julafton för skulle få paket idag men så skriver UPS nyss att det ska komma imorgon...
Den är nu beställd! Bara att vänta... Skickas från Hong Kong, så det lär väl dröja ett tag.Nytt från Undone som slår nytt rekord i svåravlästa visare! Jäkligt rolig modell dock.
https://www.undone.com/en/collaboration/spacexplorer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kul! Hoppas på många bilder och en liten recension sen.Den är nu beställd! Bara att vänta... Skickas från Hong Kong, så det lär väl dröja ett tag.
Ja segt. Tråkigt. Förstår ju att sånt kan hända men dåligt att man bara får ett nytt mail med samma info. som tidigare bara att de bytt datum.Jag fick precis själv ett mail från UPS om att paketet som de igår (måndag) sa skulle komma idag (tisdag) , innan dagens slut, nu helt plötsligt ska komma imorgon (onsdag) innan den dagens slut. Då går luften ur en! Trots att det bara handlar om en liten klocka (som jag inte behöver).
Det stämmer. Jag valde dock ombud eftersom jag är på jobbet. De har öppet till 19 så då kan jag hämta det på vägen hem.Ja segt. Tråkigt. Förstår ju att sånt kan hända men dåligt att man bara får ett nytt mail med samma info. som tidigare bara att de bytt datum.
Visst skickar UPS till dörren? Är hemma hela dagen imorgon och är långt till närmsta UPS uthämtning (schenker/postnord/DHL ligger typ 200m bort)
Har du alla på samma? För mig är det tre olika. Bara Schenker och PostNord som har samma.UPS uthämtning (schenker/postnord/DHL
Usch, är det pga sjukdomen eller biverkningar som han har hamnat i respirator? Jag har själv en liten i samma ålder och sånt här är verkligen det värsta som skulle kunna hända en.Ja usch så liten och fått genomlida så mkt,det värsta va att han va fri från det i 6 månader sen kom det tillbaka.
Han fick transplantation förra veckan och det är visst sista chansen men blivit så dålig och ligger nu i respirator
Detta är för 3 årsedan på dagen https://www.expressen.se/gt/rebeccas-skrack-om-theo-1-nu-dor-han/
Schenker och postnord är samma. Men DHL ligger i samma byggnad typ 30m därifrån. Väldigt sällan det är UPS. Men kommer UPS hem? Råkar vara hemma hela dagen just imorgon så det skulle vara trevligt. Edit: missade att du redan svarat på det.Har du alla på samma? För mig är det tre olika. Bara Schenker och PostNord som har samma.
Vet bara att båda CVK är inflammerade igen och hög feber 0 immunförsvar så han skulle opereras för typ 100 ggn sen ligger han i respiratornUsch, är det pga sjukdomen eller biverkningar som han har hamnat i respirator? Jag har själv en liten i samma ålder och sånt här är verkligen det värsta som skulle kunna hända en.![]()
Ja verkar riktigt oseriöst
Man "gillar" inte detta, men gillar för att visa min sympati och att man läst. Det är så fruktansvärt beklagligtVet bara att båda CVK är inflammerade igen och hög feber 0 immunförsvar så han skulle opereras för typ 100 ggn sen ligger han i respiratorn![]()
Överlever inte branschen på det där viset. Inte för att jag sett några Tusenö här i tråden men ändå
Ja, det är väl oftast det pajade immunförsvaret som är det största problemet även när man lyckats ta hand om den andra skiten.Vet bara att båda CVK är inflammerade igen och hög feber 0 immunförsvar så han skulle opereras för typ 100 ggn sen ligger han i respiratorn![]()
Härligt med naturen för dig själv!Kul att ni kom förbi och skönt att Öland levererade bra väder åt er.
Södra delen är en upplevelse. Hoppas ni får vara ensamma på allvaret. Det gör sig bäst så...
Fina bilder!Ska bli härligt att få tillbaka ön från turisterna snart så vi locals kan ge oss ut i naturen och gå nakna, odla knark och skjuta skarpt igen utan att riskera att stöta på någon utböling...
Ja det är fruktansvärt,vi har pratat mkt på jobbet om hans grabb och man kan verkligen inte förstå vad dom får genomgå
Den lille har haft sådana sjuka bieffekter av all medicin,fått sitta i duschen i timmar för mage och allt värker.
Så mkt diarréer så det är bara ett stort sår alltingusch barn ska få vara barn.
Skicka mig ett pm!Lider med dem, det är hjärtskärande att läsa om all skit som kan hända en själv och ens nära någon gång. Skänker alla barn och människor som lider många tankar varje dag. Det är jobbigt när det kommer nära inpå. Hoppas det går så bra det kan gå.
@MaBr @KXII är det ok med annat än klockor, t ex kameror för BCF-insamlingen?
Väldigt snyggt med det bandet till.Ni får ett par till bilder.
![]()
![]()
Nu skrev du PRECIS det jag skulle skriva!Väldigt snyggt med det bandet till.
Det går bra, alla som vill får berömma min fina bandkombo.Nu skrev du PRECIS det jag skulle skriva!![]()