Coolt. Får kolla nån video på det. Någon med det vill man ju kanske ha.20 lax på chrono24.se
Retrograde är när en visare pekar exempelvis i detta fall på skalan 0 till 60 minuter. När den når 60 så hoppar den tillbaka till 0 och börjar om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt. Får kolla nån video på det. Någon med det vill man ju kanske ha.20 lax på chrono24.se
Retrograde är när en visare pekar exempelvis i detta fall på skalan 0 till 60 minuter. När den når 60 så hoppar den tillbaka till 0 och börjar om.
Coolt. Får kolla nån video på det. Någon med det vill man ju kanske ha.![]()
Tack! Vilken service! Guldstjärna på det. (Fanns inte som emoji här)
Wow!Sorry för dubbelpost men nu kom den!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vi är ju här för att hjälpa varandraTack! Vilken service! Guldstjärna på det. (Fanns inte som emoji här)
Du får en Aerospace från -99 för de pengarna. Sjukt cool klocka.Dessa klockor har fångat mitt öga på K&S senaste tiden, monotona men mkt toolkänsla. Och affordable alla tre och Breitling ser ju grym ut för sitt pris!
![]()
![]()
![]()
Finns det fler roliga klockor från breitling för 8-10k? Chronomat är ju dessvärre dyrare idag verkar det som...
Jag fastnade också för den men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är en homage av. Det är någon IWC va?
Härligt blå kombo!
Ingen aning men det känns som att de har satsat hårt på PR-fronten på sistone med tanke på hur många recensioner som börjat dyka upp för denna modell.
Det kanske inte är lika spännande när pappa har köpt samma modell för tionde gången.
Haha! Det var lite snack om det i Sinntråden nyligen där någon användare unnade sig en ny klocka varje gång en gammal skulle in på service.
https://klocksnack.se/threads/vad-gör-din-klocka-pa-natten.132367/#post-3342190
Spännande design, lite som en dykaranpassad variant av Slow Jo.
![]()
Och pappa har en Pelagos?
Det finns förmodligen ingen historia att tala om då det är ett klassiskt kinamärke som egentligen heter typ Smart Asia Industrial Ltd.
Stort grattis! Prometheus dyker upp i flödet ibland och varje gång blir jag lika imponerad av kvaliteten som jag blir förvånad av att jag aldrig tar mig för att köpa en.Jag antar att du är helnöjd?
Vilken härlig kombo! Jag älskar leopardmönstrat och rosa.![]()
Tack så mycket!Wow!
Löjligt snygg! Snyggt haffat och den sitter ju som en dröm!
Flipperspel
Förlåt för spam, men någon som är sugen på någon av dessa klockor?
![]()
![]()
Tack och lov att du har kvar skorna åtminstone!Hittade denna gamla bild.
Skön matchning, klocka, top och skor. Tyvärr är verken klockan eller länken kvar i min ägo.
![]()
Ahaa du hade en på g också. Grattis till dig medPaketöppning!
![]()
En låda! Och i den ...
![]()
En inplastad plastcylinder!
![]()
![]()
![]()
Vi känner igen förpackningen från en tidigare post idag, dock annan färg på klockrullen!
![]()
En trevlig upprullning.
![]()
Jomenvisst! En Daniel Henry!
![]()
Plast on – plast off!
![]()
En förträffligt fin och prisvärd mikro! Väldigt bra finish för pengarna, får jag tillstå!
![]()
![]()
![]()
![]()
Detaljbilder! Och baksidan!
![]()
Jag älskar tåg!Så denna baksida passar mig som handen i handsken. Att den är så välgjord skadar ju inte heller.
![]()
Slängde på ett Hirschband för att inte slita på originalbanden.Fånigt? Ja! Men ... ja.
Vi avslutar väl med några wrist shots?
![]()
![]()
Omdöme: mycket nöjd!![]()
SuperOcean är livsfarlig. Med sina 1000+ meter WR dödar den ens syn på dykare, totalt! Köp den endast ifall du är redo för att få en annan syn på dykare.Två mkt trevliga dykare iaf!
Ventus har jag ju en blå, även fast den är i stål, och superocean ryms inte i någon budget tyvärr. En breitlingmodell jag verkligen gillar!
Haha, de är kvar! Dock ingen klocka att matcha medTack och lov att du har kvar skorna åtminstone!![]()
Bättre bild från gårdagen.
![]()
Godnatt Totte, dröm sött.Godnatt![]()
Hade nån slags miniöppning för 16 sidor sedan!Inte sett du fått hem, trevlig design och ser ut som en bra storlek!
Rigi är en bluff.Kört bil hela dagen
Squale har assisterat, den sitter så rackarns bra denna boett!Hittade retrogodis på Dollar Store, dessa två klassiker minns man från barndomen!![]()
![]()
![]()
Den bratten är riktigt najs men ja, lite väl många slantarTvå mkt trevliga dykare iaf!
Ventus har jag ju en blå, även fast den är i stål, och superocean ryms inte i någon budget tyvärr. En breitlingmodell jag verkligen gillar!
Hade nån slags miniöppning för 16 sidor sedan!
36mm, sitter grymt bra. Får dock använda hela länken på fullängd.![]()
Ja det kunde man ge sig fan på, smakar det chokladkalender ala palmolja?Rigi är en bluff.
Dom köpte bara varumärket. Helt annan choklad. Inte ens små rutor.![]()