• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja så är det, dock så tror jag att ju fler som dras med i den hypen som har infunnit sig desto fler kommer också att sälja av fortare än så.
Lätt att ryckas med i vågen, jag vet själv :).
Sen är den dyr och binder pengar, många försakar flera andra ur och ångrar sig ganska fort.
Jäkligt trevlig dock men en aning för dyr som ny enligt mig.
Är det inte bättre att vi underblåser hajpen, så att det kommer ut så många som möjligt på begagnatmarknade sen - jag vill knipa en billigt när dammet lagt sig :D

Så köp köp köp! :cigar:

IMG_20200813_120904-01.jpeg
IMG_20200813_121004-01.jpeg
IMG_20200813_121125.jpg

I know, riktigt trist.
Det är väl knappast han som ska stå i centrum anser jag, dramadrottning seee på miiig deluxe :meh:
Det jag hört positivt om honom är att han är tillgänglig på sociala medier och är transparent och öppen med vad han vill och vad som kommer osv. Många andra är ju väldigt hemlighetsfulla, onåbara eller tysta.

Supersnyggt när luggarna är ”försänkta” i boetten! :)
Ja det är snyggt när man slipper hålet mellan stift och boett när det är raka band :)
Möcke bra till och med! :)
Tack :happyhappy:
Haha! Tack :D
Det är något lattjo med min karta...o_O
Ligger inte Denemarken längre söderut
IMG_20200813_101036__01.jpg
IMG_20200813_102043__01__01.jpg

Fyra timmar kvar till ledigt. Det går långsamt idag...:banghead:
Den är så bra den där Helberg :hungry::)

Ja så är det, dock så tror jag att ju fler som dras med i den hypen som har infunnit sig desto fler kommer också att sälja av fortare än så.
Lätt att ryckas med i vågen, jag vet själv :).
Sen är den dyr och binder pengar, många försakar flera andra ur och ångrar sig ganska fort.
Jäkligt trevlig dock men en aning för dyr som ny enligt mig.
Ja, de ligger lite högt i pris för vad man får. 300T är okej prissatt men 300 är för dyr tycker jag. Jag kommer kanske att plocka upp en längre framför men det finns rätt många andra Doxa som lockar mer. :)

Måste göra mig av med klockor, har för många. Och i sedvanlig trådanda börjar vi ju här :)
Kör dom billiga först:

Seiko SNN31: En tusenlapp (har tappat bort orginalbandet, men det var värdelöst ändå) kommer på canvas och kan skicka med ett par naton.
ET2PoK8.jpg

Pagani Daytona: en femhundring
8t618t8.jpg

Och så försöker vi med denna: en femhundring (batteriet dött)
20200801_093640.jpg

Och sist släpper vi NTH'n för 4300
https://klocksnack.se/threads/nth-barracuda-prisbump.136123/
Vb8Caju.jpg

Skickas med skicka lätt.
Kom och fynda kamrater :)

Måste göra mig av med klockor, har för många. Och i sedvanlig trådanda börjar vi ju här :)
Kör dom billiga först:

Seiko SNN31: En tusenlapp (har tappat bort orginalbandet, men det var värdelöst ändå) kommer på canvas och kan skicka med ett par naton.
ET2PoK8.jpg

8t618t8.jpg

20200801_093640.jpg

Vb8Caju.jpg

Skickas med skicka lätt.
Helt annat ämne, men har du hört något om Svärdfisken? Här är det fortfarande väldans tyst.

Kör dom billiga först:

ET2PoK8.jpg

8t618t8.jpg

20200801_093640.jpg

Vb8Caju.jpg

Skickas med skicka lätt.
Du vill inte byta mot nåt jag haft ute tidigare på byteslördag? Skicka ett pm isf:)

Tillbaka
Topp