Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg att den förra går lös på $550, och sen importavgifter på det. Hugaligen!Axios Watches, där Zelos Elshan Tang hjälper till en hel del, vilket märks, har en ny variant på gång inom en dryg månad, kallad Flagship. Ser rätt mysig ut, tycker jag, men är nog inget jag hoppar på, i alla fall inte om den kommer ligga på 500usd som står på sidan nu.
https://axioswatches.com/collections/flagship-40/
Ironclad låg strax runt 349 om jag inte missminner mig? när den var på KS. Får hoppas denna ligger på liknande eller helst lägre då Ironclad hade SW200.Såg att den förra går lös på $550, och sen importavgifter på det. Hugaligen!
Stort grattis, ser grym ut!!!Sorry för dubbelpost men nu kom den!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drömmer typ om Doxa på nätterna nu, och det är ditt fel!Sorry för dubbelpost men nu kom den!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, vi får hoppas att ni får era snart! Det stämmer, det är "Doxa Sub - A 50 year journey" jag har och den kan man köpa här: http://www.thedoxabook.com/a-50-year-journey/Stort grattis, ser grym ut!!!
Jag går själv i väntans tider men det verkar gå lite segt med leverans. Har sett i tidigare poster att du läser en spännande bok på temat Doxa Sub. Vad är det för bok eller är det Doxa-katalogen? Var kan man annars få tag i den?
Haha, sorry!Drömmer typ om Doxa på nätterna nu, och det är ditt fel!![]()
jag fattar inte grejen. Högre pris än Zelos och med sämre specs?Axios Watches, där Zelos Elshan Tang hjälper till en hel del, vilket märks, har en ny variant på gång inom en dryg månad, kallad Flagship. Ser rätt mysig ut, tycker jag, men är nog inget jag hoppar på, i alla fall inte om den kommer ligga på 500usd som står på sidan nu.
https://axioswatches.com/collections/flagship-40/
![]()
Lite förvånad att det inte kommit uppföljare till denna (och trehandaren) än. Ska vi gissa att det kommer till vintern när Aquascaphen och dykare inte är lika intressanta? Svarta och gröna tavlor?
Japp, men ekonomin håller inte med, så får bli ett doxainspirerat alternativJa, vi får hoppas att ni får era snart! Det stämmer, det är "Doxa Sub - A 50 year journey" jag har och den kan man köpa här: http://www.thedoxabook.com/a-50-year-journey/
Haha, sorry!Det finns bara ett botemedel och det vet du.
![]()
Kör på en Maranez, de ser ju sjukt najs ut!Japp, men ekonomin håller inte med, så får bli ett doxainspirerat alternativ![]()
Synd att den är så dyr nu. Snygg!Ironclad låg strax runt 349 om jag inte missminner mig? när den var på KS. Får hoppas denna ligger på liknande eller helst lägre då Ironclad hade SW200.
Samui rekommenderas dock gör den att man desto mer vill ha the real dealJapp, men ekonomin håller inte med, så får bli ett doxainspirerat alternativ![]()
Det var så lite så, tack själv.
Eller så köper man 9 st Samui, en i varje färg i stål OCH mässingSamui rekommenderas dock gör den att man desto mer vill ha the real deal
Funderar på att släppa min och beställa en Sub 300
![]()
Blev faktiskt något annat, borde trilla in nästa veckaKör på en Maranez, de ser ju sjukt najs ut!![]()
Tycker du ska behålla Samuin, den är ju grymt trevlig och väldigt affordable. Doxa kan du vänta med tills hypen är över och sen knipa en på köp&sälj till ett lite mer affordable pris. Allt går över, se bara på micro LEn som nästan alla har sålt avSamui rekommenderas dock gör den att man desto mer vill ha the real deal
Funderar på att släppa min och beställa en Sub 300
![]()
Kul, ska bli spännande att se vad det blev!Blev faktiskt något annat, borde trilla in nästa vecka![]()
Jag tror att begagnatpriserna på de 300 och 300T som släpps nu kommer att bli vettiga eftersom de inte är LE så väntar man några månader eller ett år så kan man nog knipa dem till bra pris!Tycker du ska behålla Samuin, den är ju grymt trevlig och väldigt affordable. Doxa kan du vänta med tills hypen är över och sen knipa en på köp&sälj till ett lite mer affordable pris. Allt går över, se bara på micro LEn som nästan alla har sålt av.
Edit: men visst är det svårt när man är sugen.
Dan Henry 1962 Racing ChronographNågon som spanat in en micro som liknar denna?
![]()
Tror ingen vågar sno design från Breitling, efter när klädesmärket Boss blev uthängd av Breitlings VD på Instagram.Någon som spanat in en micro som liknar denna?
![]()
Lite överdrivet? Så nära är den väl inte? Man ser ju flera skillnader. Jag menar, anslaget i hans inlägg står inte riktigt i paritet till handlingen.Tror ingen vågar sno design från Breitling, efter när klädesmärket Boss blev uthängd av Breitlings VD på Instagram.
![]()
Såg att den förra går lös på $550, och sen importavgifter på det. Hugaligen!
Yes, jag tog min på KS, 399USD som super early, och det var bra pris tyckte jag. Sen efteråt 550USD, men då finns väldigt mycket annat som konkurrerar.Ironclad låg strax runt 349 om jag inte missminner mig? när den var på KS. Får hoppas denna ligger på liknande eller helst lägre då Ironclad hade SW200.
Håller med, det är för högt om det stämmer, rätt mycket mer än Mako v3 med länk. Axios är ju inte direkt känt inom mikrovärlden än heller.jag fattar inte grejen. Högre pris än Zelos och med sämre specs?![]()
Ja så är det, dock så tror jag att ju fler som dras med i den hypen som har infunnit sig desto fler kommer också att sälja av fortare än så.Jag tror att begagnatpriserna på de 300 och 300T som släpps nu kommer att bli vettiga eftersom de inte är LE så väntar man några månader eller ett år så kan man nog knipa dem till bra pris!![]()