• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tror inte att de fixar den åt mig då den är beggad, men förhoppningsvis rycker Zackrissons in och fixar skivan :D Inte sugen på att skicka den till USA nu ändå. Jodå, just nu är jag lite sur på den men den är verkligen schysst. Det bästa på klockan är helt klart länken som är sinnessjukt bra, AR är också snudd på det bästa jag sett.
Okej då är jag med, visste inte tidigare ägare om detta? Klart man får vara lite sur! Länken ska ju vara riktigt bra så kul att höra att det stämmer. Längtar nu :angel:
 
E71F1306-0F71-412C-9276-977279708B6A.jpeg


Min tur, men först jobb.
Snacka om viljestyrka, du måste vara en jedi!
 
Tror inte att de fixar den åt mig då den är beggad, men förhoppningsvis rycker Zackrissons in och fixar skivan :D Inte sugen på att skicka den till USA nu ändå. Jodå, just nu är jag lite sur på den men den är verkligen schysst. Det bästa på klockan är helt klart länken som är sinnessjukt bra, AR är också snudd på det bästa jag sett.
Aj då :( Vet inte om det hjälper dig men Zackrissons anlitar Urmakeriet i Lerum om du vill slippa mellanhänder.
Fick reda på det av ren slump när jag var där i annat ärende, trevlig och duktig kille.
 
Koolt, kanske behövs lite mer forskning först men vad vet jag ;)
"These materials are totally new, so we do not know which of their innate properties are actually going to offer superior functionality," says Flood. "We also do not know the materials' limits. So, we will develop a fundamental understanding of how they work, providing a robust set of design rules for making new properties. This is critical for putting these materials into the hands of others--we want to pursue crowd sourcing and to work with others in this effort."
 
Tillbaka
Topp