• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ändå en bra start på fredagen när FruBr skickar wristshots, haha. Snart har hon ett konto här. :D
PSX_20200814_081958.jpg
 
Hur ofta kommer det upp passarounds?
Finns det någon speciell del av forumet där de läggs upp?
På A svarar jag några gånger per år, på B nej. De dyker upp i det forum de passar, dvs i regel Diskussion, Vintage eller Kobra Kai. Ofta har det föregåtts av diskussion i trådar där märket för passarounden är aktuell, t ex här för mikro eller någon specifik märkestråd. De som hänger här vet därmed om passarounden innan och vet när tråden för anmälan är på väg att skapas. Ett tips är därför att hänga i de trådar som har de märken du är intresserad av, samt hålla koll på nyskapade trådar i resp. huvudforum. Det går att aktivera notiser för när nya trådar skapas.
 
Hur ofta kommer det upp passarounds?
Finns det någon speciell del av forumet där de läggs upp?
Det är väldigt olika och det beror på om det är en forumsponsor eller medlem som drar igång den. Ibland så diskuteras det fram i den här tråden, ibland startas det en ny tråd för det i diskussionsdelen och ibland så dras det igång i Premium-delen. :)
 
Det är väldigt olika och det beror på om det är en forumsponsor eller medlem som drar igång den. Ibland så diskuteras det fram i den här tråden, ibland startas det en ny tråd för det i diskussionsdelen och ibland så dras det igång i Premium-delen. :)
Är det värt med Premium, eller rättare sagt: har det varit det hittills?
 
Värdighet? Det är en samhällskonstruktion! Vad tror du till exempel att de här killarna hade föredragit i sin kultur, Borat-dräkten eller en fin kostym? ;)
tribes-of-papua-indonesia-men.jpg
HA, han i mitten är ju seriöst kool på riktigt, jämför hans strut med dom andras...kvalitet :cool:

Är du så sugen på den så kan jag skicka en hel bildserie till dig. :p [/QUOTE]

Du har min adress :snaphappy:
Kommer inte Doxa i klädsamma plasttuber, lämpliga för dylik exotisk klädstil? ;)
Fräcka fredag! Kreativt och chict, jag supportar detta förslag :cool:

Förresten har jag fortfarande ingen kamera men jag har en klocka på mig, hedersord. Ha en fin dag alla :)
 
Senast ändrad:
HA, han i mitten är ju seriöst kool på riktigt, jämför hans strut med dom andras...kvalitet :cool:

Du har min adress :snaphappy:

Fräcka fredag! Kreativt och chict, jag supportar detta förslag :cool:

Förresten har jag fortfarande ingen kamera men jag har en klocka på mig, hedersord. Ha en fin dag alla :)
Ja, hans är.....välpolerad? :D Vänta bara, snart har du mankinibilden i posterformat i en brevlåda nära dig! ;)

Synd att du inte har någon kamera, annars kunde ju du initiera fräcka fredag! :cool:
 
Ja, hans är.....välpolerad? :D Vänta bara, snart har du mankinibilden i posterformat i en brevlåda nära dig! ;)

Synd att du inte har någon kamera, annars kunde ju du initiera fräcka fredag! :cool:
Säkert hövdingen, han till höger fick iaf inte höga betyg i träslöjd. Tack så mycket!

Ja, dålig start på fräcka fredag för egen del, tur man kan glutta på alla andras bidrag :woot:
 
På A svarar jag några gånger per år, på B nej. De dyker upp i det forum de passar, dvs i regel Diskussion, Vintage eller Kobra Kai. Ofta har det föregåtts av diskussion i trådar där märket för passarounden är aktuell, t ex här för mikro eller någon specifik märkestråd. De som hänger här vet därmed om passarounden innan och vet när tråden för anmälan är på väg att skapas. Ett tips är därför att hänga i de trådar som har de märken du är intresserad av, samt hålla koll på nyskapade trådar i resp. huvudforum. Det går att aktivera notiser för när nya trådar skapas.

Det är väldigt olika och det beror på om det är en forumsponsor eller medlem som drar igång den. Ibland så diskuteras det fram i den här tråden, ibland startas det en ny tråd för det i diskussionsdelen och ibland så dras det igång i Premium-delen. :)
Då känns det som att man helt enkelt får hålla koll på vad som händer helt enkelt.
Ska kolla upp det där med notiser, väldigt bra tips! :)
 
Aj det var ju inte kul, hoppas dom löser det snabbt. Vad jag läst verkar dom ha väldigt bra kundservice men det visar väl sig nu. Uppdatera gärna hur det går om du vill :) Men förutom det problemet är du nöjd? :hilarious:
Tror inte att de fixar den åt mig då den är beggad, men förhoppningsvis rycker Zackrissons in och fixar skivan :D Inte sugen på att skicka den till USA nu ändå. Jodå, just nu är jag lite sur på den men den är verkligen schysst. Det bästa på klockan är helt klart länken som är sinnessjukt bra, AR är också snudd på det bästa jag sett.
 
Tillbaka
Topp