Nja hade lite otur med den, men när det löser sig tycker jag nog om den igenGrattis till en fin klocka! Är du nöjd med den såhär några dagar senare?Har en Oceanking på väg så vore kul att höra vad du tycker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja hade lite otur med den, men när det löser sig tycker jag nog om den igenGrattis till en fin klocka! Är du nöjd med den såhär några dagar senare?Har en Oceanking på väg så vore kul att höra vad du tycker.
Vad har hänt?Nja hade lite otur med den, men när det löser sig tycker jag nog om den igen![]()
Nej, det är väl det som räddar dig för resten kunde lika gärna ha varit du?Haha, vad tror du om mig?
Skulle aldrig ha på mig en keps bakofram...![]()
Tackar!Grattis och det bandet va ju riktigt snyggt till den.
Datumet slår inte överVad har hänt?![]()
Åh, är det redan jag?Kul. Trodde jag var längre ned i listan. Då behöver jag inte beställa fler klockor den här veckan då.
![]()
Det vore trevligt! Tycker det är synd att hobbyn är så extremt mansdominerad. Det blir en avsaknad av dynamik.Ändå en bra start på fredagen när FruBr skickar wristshots, haha. Snart har hon ett konto här.
![]()
På A svarar jag några gånger per år, på B nej. De dyker upp i det forum de passar, dvs i regel Diskussion, Vintage eller Kobra Kai. Ofta har det föregåtts av diskussion i trådar där märket för passarounden är aktuell, t ex här för mikro eller någon specifik märkestråd. De som hänger här vet därmed om passarounden innan och vet när tråden för anmälan är på väg att skapas. Ett tips är därför att hänga i de trådar som har de märken du är intresserad av, samt hålla koll på nyskapade trådar i resp. huvudforum. Det går att aktivera notiser för när nya trådar skapas.Hur ofta kommer det upp passarounds?
Finns det någon speciell del av forumet där de läggs upp?
Det är väldigt olika och det beror på om det är en forumsponsor eller medlem som drar igång den. Ibland så diskuteras det fram i den här tråden, ibland startas det en ny tråd för det i diskussionsdelen och ibland så dras det igång i Premium-delen.Hur ofta kommer det upp passarounds?
Finns det någon speciell del av forumet där de läggs upp?
Det var ju surt även om det förhoppningsvis är en bagatell att fixa..Datumet slår inte överMen hoppas på att det är en smal sak att fixa.
Är det värt med Premium, eller rättare sagt: har det varit det hittills?Det är väldigt olika och det beror på om det är en forumsponsor eller medlem som drar igång den. Ibland så diskuteras det fram i den här tråden, ibland startas det en ny tråd för det i diskussionsdelen och ibland så dras det igång i Premium-delen.![]()
HA, han i mitten är ju seriöst kool på riktigt, jämför hans strut med dom andras...kvalitetVärdighet? Det är en samhällskonstruktion! Vad tror du till exempel att de här killarna hade föredragit i sin kultur, Borat-dräkten eller en fin kostym?
![]()
Fräcka fredag! Kreativt och chict, jag supportar detta förslagKommer inte Doxa i klädsamma plasttuber, lämpliga för dylik exotisk klädstil?![]()
Ja, hans är.....välpolerad?HA, han i mitten är ju seriöst kool på riktigt, jämför hans strut med dom andras...kvalitet
Du har min adress
Fräcka fredag! Kreativt och chict, jag supportar detta förslag
Förresten har jag fortfarande ingen kamera men jag har en klocka på mig, hedersord. Ha en fin dag alla![]()
Själv tycker jag inte det var värt det när jag var premium så jag skippade det.Är det värt med Premium, eller rättare sagt: har det varit det hittills?
Säkert hövdingen, han till höger fick iaf inte höga betyg i träslöjd. Tack så mycket!Ja, hans är.....välpolerad?Vänta bara, snart har du mankinibilden i posterformat i en brevlåda nära dig!
Synd att du inte har någon kamera, annars kunde ju du initiera fräcka fredag!![]()
På A svarar jag några gånger per år, på B nej. De dyker upp i det forum de passar, dvs i regel Diskussion, Vintage eller Kobra Kai. Ofta har det föregåtts av diskussion i trådar där märket för passarounden är aktuell, t ex här för mikro eller någon specifik märkestråd. De som hänger här vet därmed om passarounden innan och vet när tråden för anmälan är på väg att skapas. Ett tips är därför att hänga i de trådar som har de märken du är intresserad av, samt hålla koll på nyskapade trådar i resp. huvudforum. Det går att aktivera notiser för när nya trådar skapas.
Då känns det som att man helt enkelt får hålla koll på vad som händer helt enkelt.Det är väldigt olika och det beror på om det är en forumsponsor eller medlem som drar igång den. Ibland så diskuteras det fram i den här tråden, ibland startas det en ny tråd för det i diskussionsdelen och ibland så dras det igång i Premium-delen.![]()
I början var det bra drag men nu för tiden så får man bara se sig som en sponsor, det är stendött i den delen.Är det värt med Premium, eller rättare sagt: har det varit det hittills?
Det är så jag ser det med. Trist, eftersom det lovades fördelar för premium-medlemmar.I början var det bra drag men nu för tiden så får man bara se sig som en sponsor, det är stendött i den delen.
Hur ser premium-delen ut, bara en tråd eller?Det är så jag ser det med. Trist, eftersom det lovades fördelar för premium-medlemmar.
Nej då, det är många trådar och saker har absolut hänt. Men det är ingen vidare aktivitet sedan ett bra tag...Hur ser premium-delen ut, bara en tråd eller?
Aj det var ju inte kul, hoppas dom löser det snabbt. Vad jag läst verkar dom ha väldigt bra kundservice men det visar väl sig nu. Uppdatera gärna hur det går om du villNja hade lite otur med den, men när det löser sig tycker jag nog om den igen![]()
Får man fråga vad som diskuteras som inte diskuteras i vanliga forumet?Nej då, det är många trådar och saker har absolut hänt. Men det är ingen vidare aktivitet sedan ett bra tag...
Tror inte att de fixar den åt mig då den är beggad, men förhoppningsvis rycker Zackrissons in och fixar skivanAj det var ju inte kul, hoppas dom löser det snabbt. Vad jag läst verkar dom ha väldigt bra kundservice men det visar väl sig nu. Uppdatera gärna hur det går om du villMen förutom det problemet är du nöjd?
![]()