Smn
Basic
Ja precis, vad är det för ref?![]()
Om du gillar det ’klassiska’ utseendet pä dykarklockor så har du en stark kandidat här ovan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja precis, vad är det för ref?![]()
Om du gillar det ’klassiska’ utseendet pä dykarklockor så har du en stark kandidat här ovan.
Så det är två olika du är ute efter? Ska beatern också vara en dykare? G-shock är ju väldigt bra beaters så det hade jag kört på om det inte ska vara en dykare. Sen hade jag kanske kört på en Seiko eller Citizen om du ska ha något som är lättillgängligt och går att köpa i butik. Annars finns den en hel uppsjö av klockor i de prisklasserna.
https://www.ablogtowatch.com/certina-ds-action-diver-watches/Ja precis, vad är det för ref?
BadkrukaVad gör du bredvid poolen? I med dig nu!![]()
Det finns lite olika modeller, men om du söker på ’Certina DS action diver’ så kan du botanisera lite på egen hand. De har funnits väldigt länge och är tåliga och beprövade
Riktigt fina, läst lite ska titta lite mer på de senare. Hittade denna C0324071104100
Så sjukt mysig den färgen och kombon!Up for grabs! Ren försäljning PM vid intresse.
![]()
Orient Mako/rayNågot tips på dykare billig som man kan ha till bad/beater?
En klassiker, och den behåller även sitt monetära värde hyfsatRiktigt fina, läst lite ska titta lite mer på de senare. Hittade denna C0324071104100
Häng kvar här på forat så kommer du snabbt lära dig mer, det finns mycket kunskap härRiktigt fina, läst lite ska titta lite mer på de senare. Hittade denna C0324071104100
Kanske helt fel. Men jag tolkade det som ca 5000:- till högst 7500:-, rakt in i sweetspoten för en Squale med rabatten från fina @Zackrissonsur.se
Då håller jag med ovan, en Squale 1521 är perfekt inom det spannet.Nej tänkte från 5000 men 2500 kan jag lägga extra om rätt dyker upp
Kötta in en bild på din !Då håller jag med ovan, en Squale 1521 är perfekt inom det spannet.![]()
Denna går jag i god för!Riktigt fina, läst lite ska titta lite mer på de senare. Hittade denna C0324071104100
Man behöver inte lägga upp någon mer bild efter den där. Du lyckades liksom göra allt komplettMmmmm Norrlands!!
![]()
Jaaa, nu när du ber så snällt! Har två så det blir båda...Kötta in en bild på din !
Billig?Något tips på dykare billig som man kan ha till bad/beater?
Det är en bra ambition! Har försökt det själv. Svårt!Ja det är billigt,inga tillbehör,då 16-17 när jag böt batteri kollades vattentätheten också men har inget kvitto kvar,jag gav också 3500 då år 2000
Men känner att jag blir nog lite stressad av att ha klockor som jag inte använder,så tänkte göra mig av med lite,och kanske ha 4 st som jag använder
Sa inte flickan något liknande?Kötta in en bild på din !
Det har jag bestämt för mig ja !Sa inte flickan något liknande?
Den här globala isoleringen har resulterat i en och annan avvikande fetisch.Är detta klockvärldens motsvarighet till "send nudes"? Ska jag bli orolig när jag får såna här kommentarer på min Instagram? Snälla bullen, hjälp mig!
![]()
Håller med om squale 1521, du har kankse sett mina bilder ovan också - även om Mabr är trådens mästerfotografNågot tips på dykare billig som man kan ha till bad/beater?