Snyggt. Timmarna man har lagt på detta är ju svårräknat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt. Timmarna man har lagt på detta är ju svårräknat.
Vet inte om denna klassas som mikro längre men jag hoppas det annars får ni säga åt mig på skarpen.
Sååå först lite paketöppning och sen läsa igenom allt som hänt här idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Magiska bilder Master Bobo
Tack så mycketGratulerar!![]()
Skön kommunistlook på den där, köpte du från Long Island Watch?
Ja o ett rent helvete att klara nuSnyggt. Timmarna man har lagt på detta är ju svårräknat.
Poljot24.deSkön kommunistlook på den där, köpte du från Long Island Watch?
Bombsweeper gick inte av för hackor heller. Stor hajp på lågstadieskolgården i utkanten av en av städerna i fjärde storstadsregionen.
Denna var lyckad!
https://www.longislandwatch.com/Islander_38mm_Automatic_Dive_Watch_p/isl-22.htm
EDIT:
Någon som beställt från Long Island Watch? Hur lång tid tog det att få sin klocka?
![]()
Varför ska du tänka på sånt‽Oh fy tusan vilken vidrig bild jag kom att tänka på
*SJÄLVCENSUR*
På egen risk kan ni googla
’Den falske kakaoinspektören’
Var det pellepennan och suddegumman som gällde? Nej det är väl ingen större pedagogisk succe, men nog är det kult-74?! Då började man ju på gymnasiet, ingen Barbapappa där inte. Och kommer inte ihåg att det var nån höjdare med barnen på -90 talet heller...![]()
Tack så mycket!Magiska bilder Master Bobo![]()
Jo det hade jag. Men köpte den här på forumet. Bjuder på lumebild.Hade inte du den vanliga svarta varianten förut?
Tottis! Vad är det för godis du rotat fram? Är det nytt i lådan eller?Topic grabbar topic
![]()
Snyggt den där är svår att få tag på.Bombsweeper gick inte av för hackor heller. Stor hajp på lågstadieskolgården i utkanten av en av städerna i fjärde storstadsregionen.
![]()
Grattis till den! Verkar vara av högsta kaliber vad gäller finish!Vet inte om denna klassas som mikro längre men jag hoppas det annars får ni säga åt mig på skarpen.
Sååå först lite paketöppning och sen läsa igenom allt som hänt här idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha! Har ju inte så många klockor som det inte står Seiko på så rotade fram den ur arkivetTottis! Vad är det för godis du rotat fram? Är det nytt i lådan eller?
UnderbartVarför ska du tänka på sånt‽
Jaså? Jag har det liggande någonstans. Det där är en bild från internetski, kamrat!Snyggt den där är svår att få tag på.
Varför ska du tänka på sånt‽
Jo det hade jag. Men köpte den här på forumet. Bjuder på lumebild.
![]()
Kommer inte ihåg riktigt men de hade ju börjat med lite tecknat i början va -60 talet. Minns att jag smygtittade på bröderna Cartwright från bakom soffan och tyckte det var otäckt. Kommer också ihåg original serien om agent 86 Smart (get Smart) från mitten av -60 talet (som nu återkommit som film med Steve Carell, the rock och Anne Hathaway tror jag det var). Barnen blev mest skrämda av vilse i pannkakan, disneytime, trazan och banarne och vad det var... Nu är vi off track igen, hoppas det inte händer nåt. Wotd för säkerhets skull...Var det pellepennan och suddegumman som gällde? Nej det är väl ingen större pedagogisk succe, men nog är det kult
Topicbilden![]()
Denna var lyckad!
https://www.longislandwatch.com/Islander_38mm_Automatic_Dive_Watch_p/isl-22.htm
EDIT:
Någon som beställt från Long Island Watch? Hur lång tid tog det att få sin klocka?
![]()
Haha vänta nu, har din fru min gamla Islander?Hade för mig det.Min fru har den nu.
Den oranga e grym! Dock har jag ingen aning hur det är att handla från longislandwatch men man får väl räkna med moms etc.![]()
Tack så mycket! Ja det finns inget att klaga på där direktGrattis till den! Verkar vara av högsta kaliber vad gäller finish!
Japp, den bygger på skx. Det gör alla Islanders.Snygg! Den måste ju bygga på SKX013!
Förövrigt en mycket affordable pjäs som ofta hamnar i skuggan av 007:an, trots i mitt tycke bättre proportioner, iallafall allt utom tjockleken som är lite åt det knubbiga hållet...
Här är iallafall en av mina affordable knubbisar!
![]()