Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym Monster! Tjoa till om du vill bytaGod morgon tråden
Grymt bra jue!Morrn morrn, testar nya kläder på Magrette!
Som en smäck!Så @Björn Boett , nu när bandet blivit lätt misshandlat så känner jag nu att klockan är redo att bli mitt nya bruksur. Den äckliga värsta glansen på bandet är i alla fall borta nu.
Undrar hur den kommer att se ut om ett år
Det gör du helt rätt i.Tudor-torsdag! Eller nåt, den här är på måndag-fredag nu för tiden.
Men jag tänker hänga i denna tråd ändå...
Snyggt som fan ju! Mailade dig nuMorrn morrn, testar nya kläder på Magrette!
Japp det tror jag men det var supersmidigt.Snyggt,är det bara genom etsy man kan beställa dessa band?
Tryggt med G-Shock då!Samma visa idag
Snygg den där! 36 mm?Tudor-torsdag! Eller nåt, den här är på måndag-fredag nu för tiden.
Men jag tänker hänga i denna tråd ändå...
Aquadive!
Dykning och andra äventyr väntar i helgen. Här gäller det att välja en riktig bad ass toolwatch som inte viker ned sig. Vilken tar jag?
Ingen idé, har tjatat ett par gånger på @Acos. Han vägrar skilja sig från den. Han borde hänga i denn tråd istället:Grym Monster! Tjoa till om du vill byta
Kanon ju! Ser alldeles lagom slitet ut. Är det single pass? Hur känns klockan på armen? Jag tycker lädernato blir så tjockt om det ska gå två gånger under klockan...Så @Björn Boett , nu när bandet blivit lätt misshandlat så känner jag nu att klockan är redo att bli mitt nya bruksur. Den äckliga värsta glansen på bandet är i alla fall borta nu.
Undrar hur den kommer att se ut om ett år
Någon som testat Tropic från Singularstraps?
Skulle kunna köpa den bara för att den heter Bathysphere. Bra namn. Tänker lite på BioShock. Bra spel.
Dykning och andra äventyr väntar i helgen. Här gäller det att välja en riktig bad ass toolwatch som inte viker ned sig. Vilken tar jag?
Nu är det single pass, jag klippte av flärpenKanon ju! Ser alldeles lagom slitet ut. Är det single pass? Hur känns klockan på armen? Jag tycker lädernato blir så tjockt om det ska gå två gånger under klockan...
Aquadive, för att den är så j-a tung!
Båda, dyker du mer än en gång så vill vi ha en utvärdering, tänker mig att Aquadivens bezel är lite tydligare.