Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!Vore kul att se. Grön kanske ?
Edit: Den här hade varit bra tråkig utan den röda visaren. Den gör hela skillnaden för mig.
Do you now? ^^Japp!
Älskar röda sekunder!
Så kan det ha varit. Jag var riktigt taggad på lax iaf.Har för mig du och jag var överens om den va?
Nja, snarare mikroklocka i sann trådanda så inget officiellt samarbete med forumet som sådant.Är det en KS mikroklocka? Kanske forumgrön skulle passa? Den officiella forumklockan från SöS är i och för sig gul, lite oklart varför. Kul med en mikro-Traska.
Eskilstuna levererar. Igen.
Inte sett det andra, men det där fungerar absolut!
Den där är riktigt cool. Var hittar man en sån tro?Lördagsaffordable. Någon annan som gillar Sector?
Fantastiskt fin. Den klär dig. Låna den rosa 1521:an av @Von och kör hårt på enhörningslooken.Fick låna lite pynt från dottern. Vad tycks? #penishelmet
Ja! Bild!Man kanske ska kombinera dem?
Ja, jag gillar den verkligen. Definitivt en klocka som får stanna. Den första klocka jag köpte efter jag hittade det här beroendeframkallande träsket . Momentum har en soldriven Steelix också som är rätt fräck.Saknar min momentum
Ja, jag gillar den verkligen. Definitivt en klocka som får stanna. Den första klocka jag köpte efter jag hittade det här beroendeframkallande träsket . Momentum har en soldriven Steelix också som är rätt fräck.
Ah trevligt!Kvällsbyte i Hudiksvall.
Saknar ett helt gäng sköna profiler i tråden...
Ingen nämnd, ingen glömd.
Icke mikro men affordable.
Man tackar! Jag gillar klockan skärpt, trots att den är lite granna stor på min handled sitter den oerhört bekvämt. Och årgången är ju primaVälkommen tillbaka! Riktigt trevlig NTH, det där. Jaså, Pulver81? Född -81? Precis som jag. En trevlig årgång ändå, om jag får säga det själv.
Tack för tipset! Har spanat på den där ett tag men tyckt att den varit lite dyr.Rea på fonderia navale, tycker deras Stella är annorlunda och cool! Men nog lite stor tyvärr...
(320$)
Snyggt! Själv har jag fått lillens förkylning Sjukt ont i huvud och hals... Så jag säger gonatt redan och hoppas kunna sova mig friskare
Tack för tipset! Har spanat på den där ett tag men tyckt att den varit lite dyr.
Alla dessa val...
Krya på dig!Snyggt! Själv har jag fått lillens förkylning Sjukt ont i huvud och hals... Så jag säger gonatt redan och hoppas kunna sova mig friskare
Jajamen, just avnjutit en middag på terrassen!Ah trevligt!
Där bor jag!
Bor du på stadshotellet?
Ja, det är verkligen en klädsam kombination!Fantastiskt fin. Den klär dig. Låna den rosa 1521:an av @Von och kör hårt på enhörningslooken.
Don't force it...Ja! Bild!