• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Eskilstuna levererar. Igen.
20200822_180612.jpg

Är det en KS mikroklocka? Kanske forumgrön skulle passa? Den officiella forumklockan från SöS är i och för sig gul, lite oklart varför. Kul med en mikro-Traska.
Nja, snarare mikroklocka i sann trådanda så inget officiellt samarbete med forumet som sådant.
Som sagt, vi får se om vi kan plocka upp det igen. Vi var fem stycken i projektgruppen och hade några intressanta förslag som hade flugit bra :)

100% affordable i samlingen, säg 50% mikro, fast närmare 90% i rotationen. Försöker som många andra klämma ur det sista av sommaren, gul urtavla hjälper till med det. Bild tagen tidigare men kunde vara från idag också, fint väder med värme och sol tills det kom en monsterskur med åska.
20200815_165809.jpg

Efter regn kommer annat, så offtopic bild, jag är sällan i läge att se en båge på detta vis, så är nöjd att jag fick göra det.
20200822_164702.jpg

Tack för tipset! Har spanat på den där ett tag men tyckt att den varit lite dyr.
Alla dessa val...:)

Vad trevligt! Hade den varit 42 x 50mm hade jag nog köpt en med, tycker den har härlig udda design :cigar: Priset för brons och mioyta9015 är ju riktigt bra med nu, får ju knappt mässing och NH35 för det iaf om man vill ha egen design :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp