Just ja! Sorry! Skulle kanske kollat turordningen innan jag skrev...Jag är med på passarounden, men en bra bit ner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just ja! Sorry! Skulle kanske kollat turordningen innan jag skrev...Jag är med på passarounden, men en bra bit ner.
Blånering är vackert!Haha! Vet inte om du är ironisk nu... Men ja, blånering är en dyrare metod, men det skiljde inte så mycket och vi gillade resultatet mer såhär.
LOK står -där andra faller.Blånering är vackert!
OT varning!
Var med och renoverade ett B-lok (ja, jag nördar på mycket...) när vi hade tagit bort lacken från pannan visade det sig att hela pannan var blånerad!
Dock var en del plåster så skadade att vi tvingades byta dem och måla blått på pannan.
Fast på den här klockan förstör namnet och datumet precis allt (IMO)Montage watches
https://montagewatches.com/
CASE
316L Stainless Steel With Polished Bezel, Brushed Case & Case Back
Case diameter: 40 mm
Case diameter with crown: 43 mm
Case depth: 11.35 mm
Lug (band) width: 20 mm
Lug-to-lug: 47.5 mm
CRYSTAL
High Dome Hardened K1 With Anti-Reflective & Anti Scratch Treatment
DIAL
Fumé Dial With Sunburst Pattern
WATER RESISTANCE
5 ATM Water Resistant
MOVEMENT
Miyota 9015 Premium Automatic
24 Jewels
28,800 Vibration Frequency
42 Hour Power Reserve
STRAPS
Top Grain Leather With Croc-Embossed Pattern
Solid Stainless Steel Butterfly Clasp
Quick-release Pin
Kul! Jag gillar tåg. Är det till tågmuseet där uppe i Gävletrakten?Blånering är vackert!
OT varning!
Var med och renoverade ett B-lok (ja, jag nördar på mycket...) när vi hade tagit bort lacken från pannan visade det sig att hela pannan var blånerad!
Dock var en del plåster så skadade att vi tvingades byta dem och måla blått på pannan.
Nope!Kul! Jag gillar tåg. Är det till tågmuseet där uppe i Gävletrakten?
Det skulle definitivt varit utan datum i alla fall. Undrar hur de tänker där.Fast på den här klockan förstör namnet och datumet precis allt (IMO)
Traskan är så snygg!Matchar klockan med den ergonomiska musen. #red #black #redonblack
P.S. Snart 3000 sidor!
Som vanligt sen på bollen, men jag tycker den är riktigt läcker på läder. Riktigt snygg bild, btw!Testade mesh på Vostoken, inte helt 100:a på vad jag tycker om det...
Som ref. en bild på den på brunt läder först.
Var det ett bra val, så i retrospektiv? ^^Retrospecten fick en tvätt efter att ha varit med och lagat cykeln.
Det är nästan så man kan tro att någon har dödat den?Ganska lugnt är mikrotråden idag. Tum-de-dum
Ganska lugnt är mikrotråden idag. Tum-de-dum.
Det är nästan så man kan tro att någon har dödat den?
Vem har klagat?Två sidor snart inne på tre sedan imorse är väll inte något att klaga på
Vem har klagat?
Så snygg!Fick bli min mkll Paradive idag!
Ja, absolut!Var det ett bra val, så i retrospektiv? ^^
Jag kände mig wild and crazy, så jag gillade bildenVet inte om man vågar posta den här längre men...
Ändå modigt!Jag kände mig wild and crazy, så jag gillade bilden
That's how I rollÄndå modigt!
Ser ju riktigt bra ut!Billig mecaquartz beater. En kul klocka behöver verkligen inte kosta skjortan.
Heads up!
Dessa ska eventuellt lämna, pm vid intresse .