Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja där kunde du letat bra länge .Spenderade två minuter på att försöka lista ut vad f-n det är för skillnad på de där två innan jag insåg att det kommer en grön klocka också om man scrollar vidare
Spenderade två minuter på att försöka lista ut vad f-n det är för skillnad på de där två innan jag insåg att det kommer en grön klocka också om man scrollar vidare
Ja där kunde du letat bra länge .
Jag håller med dig. Jag gillar färgerna och helheten blir klart smakfull tycker jag. Ingen idé för mig att ge mig ut i denna klocktråden och försöka vara creddigBillig mecaquartz beater. En kul klocka behöver verkligen inte kosta skjortan.
Fyra på bilden och jag säger som Brasse i "Fem mytor..." - En ska bortDen vänstra är uppenbart fake, syns ju tydligt
Vet inte om man vågar posta den här längre men...
Den där är ju i alla fall affordable!Får väl också vara modig då
Med den där klockan runt handleden borde man väl bli modigare än modigFår väl också vara modig då
Den där är ju i alla fall affordable!
Med den där klockan runt handleden borde man väl bli modigare än modig
Jag tror att Monchards khaki nato skulle passa riktigt bra: https://www.monchardwatches.com/product/single-pass-nato-strap-khaki/Tänkte försöka införskaffa ett natoband till denna. Mottager gärna tips på vart man kan få det bästa bang for the buck!
Schysst! Slänger ett getöga på det.Jag tror att Monchards khaki nato skulle passa riktigt bra: https://www.monchardwatches.com/product/single-pass-nato-strap-khaki/
Det har postats lite bilder på deras band och de verkar vara av bra kvalitet och är samtidigt riktigt snygga (och affordable!).
Men varför fota den uppochnervänd ?Fick hem en sen födelsedagspresent av flickvännen idag. Väldigt fin retro dykare från Dan Henry!
Fick hem en sen födelsedagspresent av flickvännen idag. Väldigt fin retro dykare från Dan Henry!
Or 1 Or Or 2 ?
OR2Or 1 Or Or 2 ?
Keepers, båda två. Och grattis i efterskottFick hem en sen födelsedagspresent av flickvännen idag. Väldigt fin retro dykare från Dan Henry!
Det bara blev så, sen orkade jag inte ta nytt kort när jag hade märkt att den va uppochned hahaMen varför fota den uppochnervänd ?
Fick hem en sen födelsedagspresent av flickvännen idag. Väldigt fin retro dykare från Dan Henry!
Äkta medelsvensson lathetDet bara blev så, sen orkade jag inte ta nytt kort när jag hade märkt att den va uppochned haha
Haha ja så kan de vara iblandÄkta medelsvensson lathet
Grattis i efterskott på födelsedagen och till klockan och den snälla flickvännen med!Fick hem en sen födelsedagspresent av flickvännen idag. Väldigt fin retro dykare från Dan Henry!
Tack och bock! Nej tyvärr inte(men de hade vart nått), bara deras 20/21 katalog. Va nyfiken på hur en tourbillon såg ut in flesh och snodde katalogen på samma gång. Väldigt snygg i bunden bokformGrattis i efterskott på födelsedagen och till klockan och den snälla flickvännen med!
Ps. Är det en klocklåda till en Vacheron som ligger och lurar under den Eller det kanske bara är en broschyr?