Är det inte tisdag?Godmorgon,
Ser ut att bli en fin lill-lördag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte tisdag?Godmorgon,
Ser ut att bli en fin lill-lördag
Idag är det onsdag eller??Är det inte tisdag?
Så snyggt med färgad sekundvisare.Dagens mikro, samma som gårdagens mikro.
Hur ska jag veta det? Det är ju varken dag eller datum på Traskan!Idag är det onsdag eller??
Tack. Jag tänkte först sälja pga det, att jag skulle velat haft en vit, men börjar ändra mig. Sinn släppte ju nu i våras nya varianter av sina toppsäljare, instegsmodellerna 556 I och A, med röd sekundvisare för att bryta det annars helt monokroma färsgschemat.Så snyggt med färgad sekundvisare.
Ser riktigt schyssta ut i brons! 45mm... Aww, mina stackars spaghetti-armar.Godkväll klockvänner.
Idag har vi lanserat en ny brons modell från Le Jour
https://zackrissonsur.se/?s=le+jour+flieger&post_type=product
Med koden all25 Erhåller ni 25% rabatt
Nice! Men vad hände med Barton bandet som ni skulle ta in? Blir det inte av?Godkväll klockvänner.
Idag har vi lanserat en ny brons modell från Le Jour
https://zackrissonsur.se/?s=le+jour+flieger&post_type=product
Med koden all25 Erhåller ni 25% rabatt
God morgon!God morgon tråden!
Gilla för klockan!Vab idag och även pappan är krasslig.
Tack!!Gilla för klockan!
Det andra får ingen gilla av mig!
Varken honung eller krasslighet, huvva!
Krya på dig!
Den var inte dum den heller du!God morgon!
Tänkte ta min Casio i dag igen men det fick bli en annan affordable från -70 talet i stället!
Vab idag och även pappan är krasslig.
TackKrya på dig!
Bild på affordable klocka för att hålla topic
Unpacking-onsdag idag eller, jikes vad grejer i tråden Jag gör likadant då, denna passar nog plagiat-tisdag bra också, tror jag
Förstår det!Tack!!
Enda man tänker är det Covid-19
Förstår det!
Man vill inte erkänna det men rädslan finns där hela tiden!
Handlade i går, småbutiker i Birsta City, mardröm med en del som knuffas och inte bryr sig!
Så bra gjort!Ja fyfasen köpte lite höstkläder till grabben på Kappahl häromdagen varav en man som just betalat går mot kön o ansiktet nästan in i mitt.
Högt o bestämt sa jag HÅLL AVSTÅND!!
Tänkte köra Güld i dag, blev affordable iaf!Den var inte dum den heller du!
Jag trodde det var mikroklockan först. Kanske den är baserad på denna?Squale 1545 Militaire idag. Var längesen den fick lämna lådan men idag var det dags.
En hel del idéer till microklockan kom ifrån denna.Jag trodde det var mikroklockan först. Kanske den är baserad på denna?