• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vilket bra svar!
Tänk om fler tillverkare hade den närvaron :)
Du var mer ute efter nåt trådliknande, antar jag?
Gillar tavlan och siffrorna, lite radiumkänsla över det!
42mm funkar bra, då mina handleder är platta!
:)
Precis, var ute efter mer som en tråd.
Men Skytoucher GMTn kommer att designas om, dock är det inte bestämt vilken väg vi kommer gå med den, och då jag inte vill lova en massa saker eller gå över mina kollegor säger jag inte mer! :)

Det blir inte ”för mycket” med så stark/skarp sunburst? Så många skarpa linker
Nej, jag tycker nog inte det. Det är mycket allt på klockan så det passar in på något sätt :)

IMG_20200827_115441_949.jpg

Jag pröjsade totalt inkl. tull/moms ganska prick 6 lök. I.o.f.s. preorder redan i december men i.a.f.

Pröjsade precis avgifterna och med lite tur så får jag ett medd. från repan i morgon att jag har ett paket :D Har som sagt väntat sedan i december och min klocka var en av dom sista 17 av 700 att skickas Tydligen hade den inte klarat QC'n så det drog ut på tiden

Ska man vara petig så är det här @Birchgrove ´s tråd. Givetvis är en forumtråd av naturen organisk och kan ändra inriktning över tid, men om man läser första inlägget var åtminstone inte den ursprungliga tanken att Seiko, Casio, Sinn, Oris med mera skulle inkluderas i tråden.

Gällande OT så tycker jag fortfarande att ledningen borde skapa en hel microdel. Kan det übersmala Panerai få en egen del är det rimligt att även micro får det.

Då kan man ha trådar med klockor enligt @thewordfox definition ovan på sidan, trådar med affordables med en vidare definition av märken och inte minst en Vad gör du nu-, eller Ordet är fritt-tråd där den stökiga stämningen, (i positiv bemärkelse), som stundtals råder i tråden kan få fortsätta. Det är vansinnigt mycket OT och dålig content i den vanliga Vad gör du nu-tråden utan att det korrigeras eller modereras så det är lite svårt att förstå varför man gör skillnad i den här tråden.
Agree

Tillbaka
Topp