Tror inte @Pergite68 bad om en åsikt. Hyfsat otrevligt mot en kille som är nöjd med sin klocka.Känns väl typ lika mycket Penerai rip-off som en Invicta till Rolex om du frågar mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte @Pergite68 bad om en åsikt. Hyfsat otrevligt mot en kille som är nöjd med sin klocka.Känns väl typ lika mycket Penerai rip-off som en Invicta till Rolex om du frågar mig.
Tror inte @Pergite68 bad om en åsikt. Hyfsat otrevligt mot en kille som är nöjd med sin klocka.
Jag föreslår då att du hittar en annan tråd, kanske en av de hundra som redan skrivits, att skriva om det i.Sorry, den är jättefin. Nu var det inte just hans klocka jag avsåg med kommentaren utan mer fenomenet "homager" och mer hur olika dom kan betraktas här på KS.
Känns väl typ lika mycket Penerai rip-off som en Invicta till Rolex om du frågar mig.
Que?Finns inget Panerai med den, men den är en homage men märket den är det av får du lista ut själv (får du lite detektivuppdrag, borde gå snabbt)...
Och kanske fel diskussion starta igen ja även om det är fritt fram är det tröttsamt i längden och kanske också helt fel tråd göra det i. Bättre ställa frågan öppet också än att ta en bild och citera tycker jag.
Trist men den är väl under garanti?Skit, detta hände min Dan Henry
Förmodligen egenspänningar i glaset då allt var helt när jag la ifrån mig klockan efter senast användning.
Hoppas det, om de nu tror på min story att jag inte tappat eller slagit i klockan. Ska höra med dem imorgon och se hur lätt/svårt är att få det åtgärdat.Trist men den är väl under garanti?
Tyvärr är nackdelen med att köpa "mindre" märken över nätet att det blir lite bökigare med garantiärenden än att gå in till en AD. Hoppas det löser sig för dig.Hoppas det, om de nu tror på min story att jag inte tappat eller slagit i klockan. Ska höra med dem imorgon och se hur lätt/svårt är att få det åtgärdat.
Haft tidigare ett garantiärende med en mindre klocktillverkare, var med Perpetual Watch (Kina) tänkte att det skulle bli krångligt att få det fixat men ack vad fel jag hade, gick superbra och hur smidigt som helst. Hoppas på samma visa denna gång, återkommer med hur det går.Tyvärr är nackdelen med att köpa "mindre" märken över nätet att det blir lite bökigare med garantiärenden än att gå in till en AD. Hoppas det löser sig för dig.
Snarare Enebi Fondale än Panerai, finns ju annars bara en gammal Panerai Mille Metri protoyp som denna påminner något om.Känns väl typ lika mycket Penerai rip-off som en Invicta till Rolex om du frågar mig.
Skit, detta hände min Dan Henry
Förmodligen egenspänningar i glaset då allt var helt när jag la ifrån mig klockan efter senast användning.
Har heller aldrig haft ett garantiproblem med mina "mindre" märken. Tvärtom så har jag känt mig mer uppskattad som kund än vad jag gjort i butik.Tyvärr är nackdelen med att köpa "mindre" märken över nätet att det blir lite bökigare med garantiärenden än att gå in till en AD. Hoppas det löser sig för dig.
Samma här. Chris Ward, Janis Trading, Magrette, m.fl. har jag haft olika former av ärenden hos, och kundservice har varit mycket bättre än Panerai och ljusår bättre än sketna jävla Omega. Typ så.Har heller aldrig haft ett garantiproblem med mina "mindre" märken. Tvärtom så har jag känt mig mer uppskattad som kund än vad jag gjort i butik.
Fy fan, hoppas det löser sig. Men i värsta fall är ju ett nytt glas inte så dyrt.Skit, detta hände min Dan Henry
Poltergeist?Skit, detta hände min Dan Henry
Satan så bra den passar på den gröna canvas-strappet!!Tidig julklapp till mig själv! Helm gör snygga och ffa riktigt bra klockor tycker jag. Ägde tidigare en Vanuatu som fick stå ut med jävligt mycket, ändå gnällde den inte det minsta och fick knappt en skråma, tills den tillslut fick lämna handleden pga av annat spännande. Jag kan inte säga att jag ångrat att jag sålde den, men jag har SAKNAT den! Igår anlände denna godbit som säkert någon av er testat, Helm Khuraburi! Ser fram emot att testa den! (Ps japp kronan sitter på ”fel” sida men jag ville testa det också..)
Eller hur, blev tvungen att be dem kasta med ett sånt också i beställningen.Satan så bra den passar på den gröna canvas-strappet!!
Du äger en/hade ägt en innan va?Satan så bra den passar på den gröna canvas-strappet!!
Nej, har aldrig haft en Helm. Har dock varit bra sugen på en Vanuatu dock.Du äger en/hade ägt en innan va?
Så är det ju. Miljoner klockor ser ju ut som submariner om man skall säga så.Homage schomage, who cares, säger jag. Man bär det man gillar! Ska man hårddra det så kan man hitta likheter i alla klockor.
Vad tror ni om den här då? E.C.A´s nya Calypso. Pris för närvarande okänt. Lär bli dyrare än förra har jag förstått. Ska man gissa på runt 10.
(Stulen bild från deras hemsidan)
Så den är så pass? Ja, kanske lite onödigt långt.Jag gillar den!
Dock lite osäker på hur den kommer sitta på just mig. 50mm lug2lug.