midikem
Silver
Magrette regattare tiki blueFränt! Vilken modell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magrette regattare tiki blueFränt! Vilken modell?
Vilken tur att den är tam. Man vill ju inte stöta på en vild, liksom!
Hmm, om dom nu ville ändra storleken så känns det väl som att större är åt fel håll...Ja exakt så ligger det till
Om nu din ligger närmare 60mm l2l så måste ju 49mm versionen vara något i hästväg
TackarGrattis!! Kul med en till i tråden
Du har förmodligen rättHmm, om dom nu ville ändra storleken så känns det väl som att större är åt fel håll...
Ja den såg ju rätt trevlig ut faktiskt. Har du löpt och köpt?Oj.. detta var intressant..
Löp och köp.. ltd ed. 200st
https://www.gnomonwatches.com/produ...27712&utm_source=IGShopping&utm_medium=Social
Ännu en Role... oh wait Vet inte vad jag gillar den där Gnomontexten på tavlan bara, var det verkligen nödvändigtOj.. detta var intressant..
https://www.gnomonwatches.com/produ...27712&utm_source=IGShopping&utm_medium=Social
Oj.. detta var intressant..
Ja den såg ju rätt trevlig ut faktiskt. Har du löpt och köpt?
Det beror på om du endast relaterar till butikenÄnnu en Role... oh wait Vet inte vad jag gillar den där Gnomontexten på tavlan bara, var det verkligen nödvändigt
Steinhart är alltid affordable vid listpris men tenderar att gå för premium när dom sålt slutVar ju affordable för att vara limiterad
Det var fint sagt tycker jag, nu blev den genast högintressant!Det beror på om du endast relaterar till butiken
Gnomon
Gnomon är ett ord i klassisk grekiska med betydelsen "den insiktsfulle", ”visare” eller "avslöjare", från ur-indoeuropeiska språket gnō-, ”att veta”. Dess vanligaste betydelse är den del i ett solur som kastar skuggan.
11-radig BoR-länk, shit!
Tack, det var skönt att höra!Du har förmodligen rätt
Får man undra vad du har för handledsmått? Kan inte påstå att den sitter illa på dig iaf...
Nej, blev en "copage" på den modellen ist Annars hade jag nog slagit tillJa den såg ju rätt trevlig ut faktiskt. Har du löpt och köpt?
Oh, nästintill identiskt med min då. Är sugen på den maroon/rödfärgade tavlan, får se om den finns kvar vid nästa rea eller såTack, det var skönt att höra!
Ca 185mm runt om, 64mm tvärs över.
Det är framme vid "knölen" brukar ha mina klockor där...
Ännu en Role... oh wait Vet inte vad jag gillar den där Gnomontexten på tavlan bara, var det verkligen nödvändigt
Gnom Gnomon samma här. Förvisso koola krabater men inget man vill få på hjärnan varje gång man ska kolla tiden kanske
Gillar det inte heller, får associationer till såna här fulingar
Det beror på om du endast relaterar till butiken
Gnomon
Gnomon är ett ord i klassisk grekiska med betydelsen "den insiktsfulle", ”visare” eller "avslöjare", från ur-indoeuropeiska språket gnō-, ”att veta”. Dess vanligaste betydelse är den del i ett solur som kastar skuggan.
Steinhart är alltid affordable vid listpris men tenderar att gå för premium när dom sålt slut
Inte att glömma den sjukt coola Tudor Day Date RoyalNu ska jag försöka mig på en sammanfattning av dina förehavanden dom senaste två veckorna.
Du har nu 6-7 klockor på gång:
- Venturo?
- Minst 2-3 SM?
- 2 stycken Axios?
- Tillägg för dagen en Steninhart från Gnomon?
Du har numera AD status för Microtråden.
De är lika creepy som Chuckie, fy Fabian !Gnom Gnomon samma här. Förvisso koola krabater men inget man vill få på hjärnan varje gång man ska kolla tiden kanske
Haha, ja jag skulle försöka varva ner lite men det har visst inte gått så bra. Nedan följer köpen utan någon särskild ordningNu ska jag försöka mig på en sammanfattning av dina förehavanden dom senaste två veckorna.
Du har nu 6-7 klockor på gång:
- Venturo?
- Minst 2-3 SM?
- 2 stycken Axios?
- Tillägg för dagen en Steninhart från Gnomon?
Du har numera AD status för Microtråden.
Och så Juvelen i KronanInte att glömma den sjukt coola Tudor Day Date Royal
Tell me more about copagen på seamasternHaha, ja jag skulle försöka varva ner lite men det har visst inte gått så bra. Nedan följer köpen utan någon särskild ordning
Och så Juvelen i Kronan
Haha, ja jag skulle försöka varva ner lite men det har visst inte gått så bra. Nedan följer köpen utan någon särskild ordning
Och så Juvelen i Kronan
Cool Kraken Octopus. Var kan man läsa mer om den? Antar att denna copage kostar mindre än sin förlaga, som betingar en 90 papp.Haha, ja jag skulle försöka varva ner lite men det har visst inte gått så bra. Nedan följer köpen utan någon särskild ordning
Och så Juvelen i Kronan
Tell me more about copagen på seamastern
Great minds think alike. Om den är bra så är den nog mycket bra!Det var ingen dålig skörd Har du fått hem Octopus:en (?) ?
Great minds think alike. Om den är bra så är den nog mycket bra!
Haha, ja jag skulle försöka varva ner lite men det har visst inte gått så bra. Nedan följer köpen utan någon särskild ordning
Och så Juvelen i Kronan