• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Oj.. detta var intressant..
Löp och köp.. ltd ed. 200st
https://www.gnomonwatches.com/produ...27712&utm_source=IGShopping&utm_medium=Social
FB_IMG_1599820359679.jpg

Ja den såg ju rätt trevlig ut faktiskt. Har du löpt och köpt?
:angel:

Ännu en Role... oh wait :D Vet inte vad jag gillar den där Gnomontexten på tavlan bara, var det verkligen nödvändigt :confused:
Det beror på om du endast relaterar till butiken :)

Gnomon
Gnomon är ett ord i klassisk grekiska med betydelsen "den insiktsfulle", ”visare” eller "avslöjare", från ur-indoeuropeiska språket gnō-, ”att veta”. Dess vanligaste betydelse är den del i ett solur som kastar skuggan.

Var ju affordable för att vara limiterad :D
Steinhart är alltid affordable vid listpris men tenderar att gå för premium när dom sålt slut :)

Gnomon
Gnomon är ett ord i klassisk grekiska med betydelsen "den insiktsfulle", ”visare” eller "avslöjare", från ur-indoeuropeiska språket gnō-, ”att veta”. Dess vanligaste betydelse är den del i ett solur som kastar skuggan.
Det var fint sagt tycker jag, nu blev den genast högintressant!

(fast jag tänker fortfarande på butiken :sorry:)

:angel:

Gnomon

Steinhart är alltid affordable vid listpris men tenderar att gå för premium när dom sålt slut :)

Nu ska jag försöka mig på en sammanfattning av dina förehavanden dom senaste två veckorna.

Du har nu 6-7 klockor på gång:

- Venturo?
- Minst 2-3 SM?
- 2 stycken Axios?
- Tillägg för dagen en Steninhart från Gnomon?

:hilarious: Du har numera AD status för Microtråden.

Nu ska jag försöka mig på en sammanfattning av dina förehavanden dom senaste två veckorna.

Du har nu 6-7 klockor på gång:

- Venturo?
- Minst 2-3 SM?
- 2 stycken Axios?
- Tillägg för dagen en Steninhart från Gnomon?

:hilarious: Du har numera AD status för Microtråden.
Haha, ja jag skulle försöka varva ner lite men det har visst inte gått så bra. Nedan följer köpen utan någon särskild ordning :bag:
Hf3f617f9f2074b85b7568bb9c61f320_1024x1024@2x.jpg
Stainless_Steel_Automatic_Mechanical_Men_Watch_Sapphire_Stitching_Cowhide_Strap_1598537389216_2.jpg
SteinhartOcean39MarineBlueGnomon1_2000x.png
549 син-сайт.png
117533299_610893149567788_4761763131310342940_o.jpg
117417867_1024835884616380_4250995390741401522_o.jpg

Inte att glömma den sjukt coola Tudor Day Date Royal :woot:
Och så Juvelen i Kronan :D
tudor-royal-day-date-41-mm-1.jpg

Tillbaka
Topp