• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bra koll ;)
Här har vi ”Yours truly”
88044B06-74BE-403A-9D29-83537C387DD2.jpeg
Sjukt snygg..38mm? Säg ärligt, du som har en..är dom värda ca 5700kr ele är det mer 3000-4000 kr klocka?

Gillar verkligen den där. Hur känns kvaliteten på den?
Jag trivs jättebra med den. Även om den är rätt stor, drygt 44 mm och närmare 52 mm lug till lug, så sitter den riktigt fint tack vare de dippade bandhornen, även på en häxpipa som min handled. Håller tiden bra och stryktålig. Köper man att det är kvarts och inte får uppstötningar av designen kan jag rekommendera den. En klocka jag gjort mycket roligt med och som definitivt kommer att stanna.

20200911_184300.jpg

Och i händelse av att det inte var klockan du menade; grillen är sådär, ölen 7 av 10 och armbandet galet bra :happyhappy:!

20200911_184308.jpg

Glömde säga att det ser ut som att du är i en blå period för tillfället. Mycket blått på väg in ser jag. Blev lite besviken på att du bara hade 7 st på väg in. Skämt o sido. Finns ju flera godingar du inte beställt. Typ Cincinnati ...
Haha ja och Axios Flagship var ju inte långt ifrån heller :D

• Like
Reactions: FOQ
Jag trivs jättebra med den. Även om den är rätt stor, drygt 44 mm och närmare 52 mm lug till lug, så sitter den riktigt fint tack vare de dippade bandhornen, även på en häxpipa som min handled. Håller tiden bra och stryktålig. Köper man att det är kvarts och inte får uppstötningar av designen kan jag rekommendera den. En klocka jag gjort mycket roligt med och som definitivt kommer att stanna.

20200911_184300.jpg

Och i händelse av att det inte var klockan du menade; grillen är sådär, ölen 7 av 10 och armbandet galet bra :happyhappy:!

20200911_184308.jpg
Haha, jo det var klockan jag menade.
Tycker den är apsnygg!
Får ta mej en allvarlig funderare på den. Har gett mej själv köpstopp året ut, men jag kan ju alltid försöka förhandla med mej... :angel:
Tack för input!

Tillbaka
Topp