Weberg
Guld
Gillas! Hade kunnat bli ett köp av båda, MEN! En sak funkar inte för mig och det är guldfärgen som är lite fööör långt från riktigt guld. Den ser liksom orange ut, som Michael Kors-klockorna tanterna har på jobbet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillas! Hade kunnat bli ett köp av båda, MEN! En sak funkar inte för mig och det är guldfärgen som är lite fööör långt från riktigt guld. Den ser liksom orange ut, som Michael Kors-klockorna tanterna har på jobbet...
Men GMT utan GMT-visare??? Eller är det jag som tänker helt fel här?
![]()
Jag är för trött och trög för att fatta...Det är fattigmansvarianten, dual-time.![]()
Jag är för trött och trög för att fatta...![]()
Ah, listade ut att det var nåt sånt.Det är ju bara en extra 12-timmarsskala som man kan sätta på en andra tidszon.![]()
Färgerna tilltalar inte mig. Men äntligen safirglas! Hoppas det kommer till fler modeller.
![]()
Är inte kronan på den gjorde sjukt stor? Fin klocka annars. Som en skönt risig gammal sub. Är det plexi med?På bond versionen..den här har inga klicks. Och sen vet jag inte om man gör sin egen om man får med klicks ele ej..första bilden deras färdiga utan klicks..andra bilden som jag gjorde på deras hemsida.
![]()
Om Doxa får barn med aquadive blir iaf inte ungen ful, eller?
Nethuns Aqua ii. Jag trycker på gilla iaf
![]()
![]()
Har med kollat på den ett antal gånger. Tycker den ser riktigt bra ut och bra pris. Lättillgänglig medOm Doxa får barn med aquadive blir iaf inte ungen ful, eller?
![]()
![]()
Rosé funkar mycket bättre som fejk. Det är en annan ton och rosa/rött guld är inte lika vanligt, så folk har liksom ingen referenspunkt. Fler har påtalat min "fina klocka" på jobbet i veckan, och det händer typ aldrig annars...Tycker färgen är fin, men tavlan är lite för plottrig för min smak
Känner samma sak, TT funkar bättre om det är "bara" guldfärgat.
Är nyfiken på hur den där bärs! 44 mm kan vara både sort och lagom ju!Om Doxa får barn med aquadive blir iaf inte ungen ful, eller?
![]()
![]()
Damn. Den är inte dålig.Om Doxa får barn med aquadive blir iaf inte ungen ful, eller?
![]()
![]()
Bärs nog som en Turtle så inte så stort.Är nyfiken på hur den där bärs! 44 mm kan vara både sort och lagom ju!
Har kikat ett tag jag med hade dessa i luren.Om Doxa får barn med aquadive blir iaf inte ungen ful, eller?
![]()
![]()
Kan välja om man vill ha plexiglas ele Mineralglas..ska vara stor krona, big crown ju..Är inte kronan på den gjorde sjukt stor? Fin klocka annars. Som en skönt risig gammal sub. Är det plexi med?
Är det någon mer än jag som har problemet att vissa klockor inte används alls nu när det är Corona. Brukar själv ha sport dressare på mig på kontoret, men de får ingen handledstid alls just nu även om det är min favorit typ av klocka.
Det där kan nog klassas som det ultimata goldfinger homaget! Hoppas du beställde ett nato som var för smalt.Så beställt. Kunde inte hålla mig..
Wmt 6538 homage...
Lite specs:
Storlek: 38mm
Tjocklek: ca 13mm.
Urverk: Miyota 821a (Automat).
Krona: Big crown..
Glas: Kupat mineralglas.
Vattentät: 100m.
Beställde även ett bond nato..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hittar inga bilder på dem som jag har i min samling för jag har knappt använt dem i år som sagt. Men ... kan skriva ner namnen på dem som jag har så kan du googla vad jag menar med sportdress. Alla 4 jag har är fantastiska klockor och jag skulle säga att de ligger i toppen bland mina klockor, men jag använder dem inte nu under Corona när jag inte är på något kontor.Vad räknar du som sportdressare?
Om Doxa får barn med aquadive blir iaf inte ungen ful, eller?
![]()
![]()
Alright. De mailade mig tidigare idag och meddelade att transporten var påbörjad, så vi hoppas att så är fallet.
Om du tagit någon bild du är nöjd med får du gärna dela med dig, jag behöver något att salivera över![]()