Jag med! Zelos Mako58Är otroligt spänd på den här. Tycker den mixar modernt och Vintage på ett oerhört bra sätt.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag med! Zelos Mako58Är otroligt spänd på den här. Tycker den mixar modernt och Vintage på ett oerhört bra sätt.
![]()
Svårt! Det blev två Mako’s för mig...Idag släpps nya batchen av Zelos Mako V3. Jag har redan bestämt mig för en, men nu kommer krypande känslor att jag i själva verket behöver två! Är jag onormal? Behöver jag hjälp?
Denna kommer jag 100% beställa:
![]()
Men villhöver en blåtavlad dykare med. Så alltså denna:
![]()
Först (som jag och @M26 diskuterade igår kväll) var jag sugen på Zelos systermärke Axios, och deras Flagship:
![]()
Men tror nog att den blå Zelos:en tilltalar mig mer![]()
Japp, skojade bara.
Bra princip! Själv "löser" jag det så att jag köper en låda till när dom blir fulla...![]()
Parnis?Homage/copage-frossa!
![]()
Tack! De verkar dock sakna de senaste modellerna?Jadå, Serious Watches har.
Fina bägge så du blir nog nöjd oavsett.
Lutar åt grå. Verkar cool i mörka ljus medan blå känns mer somrig och jag bor ju i Sverige så...
Trevligt ex! Ser definitivt ut att ha varit med om en del![]()
Tröttnar du skulle jag gärna prova!![]()
Gaah. Älskar azurblå och ser grymt ut på denna tavla, lite isigt. Men haft så många blå klockor och det är min favoritfärg men grått gillar jag också.
Så den jag gillar mest färgmässigt eller en som jag kan dra på handleden och känna "ah denna är lite speciell"?
Svårt.
![]()
![]()
Dom brukar få in dom nån vecka eller tre efter dom släpps.Tack! De verkar dock sakna de senaste modellerna?
Jag har länge spanat in zelos men aldrig köpt någon. Vart köper ni ifrån? Europeisk handlare?Den rimligaste lösningen här tycker jag är att köpa alla 3![]()
Kan vara så. Får se om det blir någon. Den där Vintage Black som de använder i headern är det som lockar mig!Dom brukar få in dom nån vecka eller tre efter dom släpps.
Och dagens släpp är väl typ en pre-order.
![]()
Dags att byta lite band. Lite egentid innan middagen.
Direkt från Zelos hemsida.Jag har länge spanat in zelos men aldrig köpt någon. Vart köper ni ifrån? Europeisk handlare?
Från Zelos webbplats.Jag har länge spanat in zelos men aldrig köpt någon. Vart köper ni ifrån? Europeisk handlare?
Jag har länge spanat in zelos men aldrig köpt någon. Vart köper ni ifrån? Europeisk handlare?
Gratulerar till en sjukt bra klockaRiktigt fin den där
![]()
Riktigt bra, men Casio får man inte posta här inne, var försiktig så att du inte blir bannadCasio Duro MDV106. Gummibandet är original, så köpte jag bara ett billigt stainless steel armband online som jag hittade. Den blev riktigt jäkla snygg med det nya armbandet!
![]()
![]()
Direkt från Zelos hemsida.
Från Zelos webbplats.
Tackar!Seriouswatches
Var inne på brons teal men tog den vanliga istället. Riktigt sugen på vintage black men jag har ju Trenchhunter på G. Måste ju mixa liteVilken blev det?![]()
Tjenare räven!Ingen i vår fantastiska tråd som har ett 24 mm svart läder? Missade ett jättefint på K&S...![]()
Hoppas dom släpper dom i 40mm!Inte min.
![]()
Tjenare Björn! Absolut. Vi kanske ska ta detta vidare i PM?Tjenare räven!
Jag har några originalband till Gruppo Gamma (antog att det var till gamma) över om det kan vara intressant?
24/24 svart läder med vit söm, 24/24 cognac samt ett till grå-brunt mönstrat i 24/24. Har även ett SS-spänne.
Kan man köpa Zelos inifrån EU?
Zelos är...kreativa med värdet så att säga.Jag har länge spanat in zelos men aldrig köpt någon. Vart köper ni ifrån? Europeisk handlare?
Nytt band in från bandwizard @SpaceAce .Är inte ens någon läderkille men ibland får man göra undantag. Som vanligt ligger allt i detaljerna, ljuvligt
![]()
![]()
Ja, så här ska inte ett nato sitta enligt reglerna men det skiter väl jag i
![]()
Idag kom vinsten från BCF-auktionen. Så det fick bli ett bandbyte på Trenchhuntern. Riktigt schysst band @SpaceAce!
![]()
![]()
![]()
Tack mina herrar! Hoppas att banden kommer till användning. Jag är iaf övertygad om att ert bidrag till BCF kommer att göra det.Snyggt! Spaceace gör fantastiska band!
![]()
![]()
OceanX Sharkmaster Bronze
Den ena har jag polerat lite för att testa och den andra endast bytt band. Helt sjukt grymma priser, 4725 respektive 4425.- med rabattkoden all25
https://zackrissonsur.se/produkt/sharkmaster-bronze-2/
https://zackrissonsur.se/produkt/sharkmaster-bronze-5/
![]()
![]()
Kolla med @azcii som har sin bandbonanza!Ingen i vår fantastiska tråd som har ett 24 mm svart läder? Missade ett jättefint på K&S...![]()
Det där blev riktigt grymt till den klockan!Idag kom vinsten från BCF-auktionen. Så det fick bli ett bandbyte på Trenchhuntern. Riktigt schysst band @SpaceAce!
![]()
![]()
![]()
Den blev ju jäkligt kaxig med den länken! Mer affordable än den klockan går knappt att hitta ärligt talat.Casio Duro MDV106. Gummibandet är original, så köpte jag bara ett billigt stainless steel armband online som jag hittade. Den blev riktigt jäkla snygg med det nya armbandet!
![]()
![]()