• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

31D3414A-2F99-431A-A139-489FA9C2BDA5.jpeg
Frugan tyckte att patinan var lite väl extrem så ett kaffebad senare är den lite mer tillbakadragen :wtf::D
Har du visat bilder på pisslavan?

Verkligen! Den satt passade riktigt fint på Moncharden. Testade på Smiths Expedition också och tyckte det flög rätt bra.:)
smiths band.jpg
Utan tvekan, det var också en grym kombination. Det där bandet kommer att bli ännu bättre med patina så använd det väl! :cool:

Sköna klockor som du sätter bandet på. :) Jag testade också en "monchard-combo" när jag provlånade en Trenchhunter av @Kalvin för ett par veckor sedan. :)
Monchard3.jpg
Väldigt snyggt som sagt, fantastiskt fint band (som vanligt). :happyhappy:

Utan tvekan, det var också en grym kombination. Det där bandet kommer att bli ännu bättre med patina så använd det väl! :cool:

Väldigt snyggt som sagt, fantastiskt fint band (som vanligt). :happyhappy:
Tack M! Jag håller med dig angående patinan. Materialet är minst 50år gammalt och har redan en del spår efter användning men det kommer bara att bli finare med tiden :)

Tillbaka
Topp