Fasen vilken kombo! Visst var det ett band från @SpaceAce ?Smiths Expedition på det nya bandet är redo för vad än denna dag kommer erbjuda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen vilken kombo! Visst var det ett band från @SpaceAce ?Smiths Expedition på det nya bandet är redo för vad än denna dag kommer erbjuda.
Jag tror att det som definierade ’Milsub’ var att de hade svärdvisare istället för de klassiska Mercedes visarna. Någon som kan bekräfta detta ?
Ja, sant! Det ska det såklart vara. Ingen jämförelse I övrigt med min hahaJag tror att det som definierade ’Milsub’ var att de hade svärdvisare istället för de klassiska Mercedes visarna. Någon som kan bekräfta detta ?
Just kommit hem från gymmet så hakar på den trendenSamma här, blir dock strax ett byte till plagiattisdagsklockan
Även fasta sprintar/stift. Så klockan gick bara att ha på nato eller motsv. strap. @EquilibriumJa och minutmarkeringar hela vägen runt på inlägget.
Tack! Nä, men den såldes sjukt snabbt. Var ju väldigt bra prissatt men det var för att jag sålde den för samma pris som jag köpte den för av @hammermountain. Gillar inte att tjäna pengar på folk. Jäkligt najs klocka men användes tyvärr för sällan.@MaBr Trevlig annons! Nodus var såld redan innan? Sjukt fin, måste jag säga!
Svårköpta också, finns väl aldrig på deras hemsida.Tack! Nä, men den såldes sjukt snabbt. Var ju väldigt bra prissatt men det var för att jag sålde den för samma pris som jag köpte den för av @hammermountain. Gillar inte att tjäna pengar på folk. Jäkligt najs klocka men användes tyvärr för sällan.
Ja, de försvinner fort. Jag har haft två Nodus och det är jäkligt bra klockor för pengarna.Svårköpta också, finns väl aldrig på deras hemsida.
Lite eftermiddags-foto med en liten 36mm goding, ”Alpha Explorer”, måste säga att den gör sig på ”lädernato”!
Funderar om den ska få gå, om någon är sugen så dra ett PM!
Lite speciellt. Prototyp av Arsenale i 42mm. Aldrig sålts. Togs fram som prov. Lång historia men kom över den direkt från MV.
Det stämmer bra det! Bjuder på en bild till.Fasen vilken kombo! Visst var det ett band från @SpaceAce ?
Vaddå?! Det är ju sommar på din handled? Väldigt lokalt kanske, men ändå!Nöjd med denna Traska. Synd bara att sommaren är förbi...
Sant, tröstar ändå lite att fortfarande ha sommar på handleden när det är grått, kallt och regnigt utanför fönstret... dessutom 14 grader, brrr!Vaddå?! Det är ju sommar på din handled? Väldigt lokalt kanske, men ändå!
I Skåne (Sveriges stolthet) har vi haft 29grader som mest idag. Välkomna till kontinenten!
Den är så sjukt fin! Helrätt på alla sätt!Nöjd med denna Traska. Synd bara att sommaren är förbi...
Just kommit hem från gymmet så hakar på den trenden
Tack! Nä, men den såldes sjukt snabbt. Var ju väldigt bra prissatt men det var för att jag sålde den för samma pris som jag köpte den för av @hammermountain. Gillar inte att tjäna pengar på folk. Jäkligt najs klocka men användes tyvärr för sällan.
Håller verkligen med. Är inte så bevandrad inom mikrosvängen ännu, men denna överraskade mig helt klartDen är så sjukt fin! Helrätt på alla sätt!