Vilket BOR är det? Sjukt najs passform som Leo också skrev!Monchard på BoR! Riktigt bra enligt mig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket BOR är det? Sjukt najs passform som Leo också skrev!Monchard på BoR! Riktigt bra enligt mig
![]()
Stört billigtSvar Ja. "klocksnack10" ger 10% ytterligare.
Kul att du gillar klockorna! Stort tack!![]()
Ja, det blir en bra rabatt!Stört billigtHoppas att ni får ihop det ni behöver till nästa modell, skall bli sjukt spännande
![]()
Beställt och klart! Och tack själv!Svar Ja. "klocksnack10" ger 10% ytterligare.
Kul att du gillar klockorna! Stort tack!![]()
Wow! Vart köper jag den BoR-länken?Monchard på BoR! Riktigt bra enligt mig
![]()
Hate to break it to you - men det där är inga pinnar. Det ser ut att vara EUR-pallar.Voyagern och jag eldar löv och pinnar
![]()
Monchard på BoR! Riktigt bra enligt mig
![]()
EDIT: GRATTIS förresten
Jag hade en galen idé, det är att använda länken från steinhart till BB58an. Frågan är dock om den mittersta länkdelen på ändlänken är samma bredd som Tudor? Har du lust att mäta/jmf? Då skulle man kunna använda Tudor ändlänken. Länken smalnar även ner till 16mm så man rent teoretiskt skulle kunna använda Tudor spännet*Ta da* Inga fejk nitar
![]()
Monchard på BoR! Riktigt bra enligt mig
![]()
Hmm, intressant. Påminner väldigt mycket om Orion Hellcat jag kikat på en del men till mindre än hälften av priset, lite tjockare pga verken men annars inte så stor skillnad i mått och så. Sen var det där med med väntan igen, 2021 låter så jäkla långt bortHar någon provat Cincinatti Watch Co's klockor? Sneglade på deras field watch i första batchen förra hösten. Nu finns v2.0 med tavlor i blå, grönt eller svart samt på länk denna gång. Priset är 250$ fram till mitten av oktober.
https://www.cincinnatiwatch.com/watch/cincinnatus-field-v2
http://www.thetimebum.com/2020/01/cincinnati-watch-co-cincinnatus-field.html
![]()
![]()
![]()
Drakfjäll?Sjukt roligt band som följer med Obrisen![]()
![]()
JaDrakfjäll?![]()
Njae...Det ser ut att vara EUR-pallar.![]()
Först tänkte jag ... sen kom jag på. Att jag inte kommer att kunna få se den.Oj, hehe... Den är ju övertäckt med ny byggnad som ska hålla i ca 100 år. Bortforslad/nedmonterad går ju inte än på 100'000 år eller nåt i den stilen.
Edit: Om 20'000 år kan du tydligen se reaktorn igen. Hade bara fel på 80'000 år. Ganska bra tycker jag ändå, det är ju ändå fredag.![]()
Men man har alltså kunnat se den fram tills nyligen? Varför byggde de inte sporthallen tidigare? Det var ju ändå 35 år sen, borde de inte gjort det på en gång? Om jag förstod dig rätt att man har kunnat se reaktorn. Vore ju spännande, men jag vill inte gå samma väg som han den där långa, tunnhårige chefen i tredje säsongen av 24.![]()
Korrekt !
Påminner numer om en random sporthall![]()
Åh! Vår fina sporthall. Hoppas de byggt bättre tak på den i Ukraina. ^^Är väl inte så likt!?
![]()
Vilka fina! Skulle gärna se fler närbilder på den gröna. Får ORIS big crown date eller vad den heter-vibbar av den. Men nästa år alltså? Ska man betala nu? Och sen betala importavgifterna sen?Har någon provat Cincinatti Watch Co's klockor? Sneglade på deras field watch i första batchen förra hösten. Nu finns v2.0 med tavlor i blå, grönt eller svart samt på länk denna gång. Priset är 250$ fram till mitten av oktober.
https://www.cincinnatiwatch.com/watch/cincinnatus-field-v2
http://www.thetimebum.com/2020/01/cincinnati-watch-co-cincinnatus-field.html
![]()
![]()
![]()