Man får ej åka dit själv, så reseguide det får du garanterat.Vore grymt intressant att få en minireseguide om det där stället. Funderar att resa dit med min far!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man får ej åka dit själv, så reseguide det får du garanterat.Vore grymt intressant att få en minireseguide om det där stället. Funderar att resa dit med min far!
Rekommenderas varmt Riktgit häftigt.Vore grymt intressant att få en minireseguide om det där stället. Funderar att resa dit med min far!
20mm? Sälja?Jag ljög tydligen igår när jag sa att hag inte provat Eulit. Det låg ett i en låda med band jag aldrig använder. Det är tunnare modell och rätt skönt men jag gillar inte färgen så det har inte blivit använt. Jag har för mig att fördelen med Eulit jämfört med de de flesta andra perlon är att de inte tappar formen när de blir blöta.
Kanske inte mikromärke men affordable iaf!
Var handlar man förresten nya vostok enklast, smidigast och till bra pris?
VOSTOK ÄR PÅ VÄG TILL SVERIGE!! Ge det någon vecka så kommer vi presentera hela deras sortiment och med koden all25 som ger 25% kommer ni inte hitta de billigare utomlands, är det någon som vill ha någon speciell klocka, skicka mig ett pm så ser jag till att den är med på i den första leveransen
Commando slår ju onekligen namnet Philip i det här avseendetFinns massor med olika märken som ser exakt likadana ut, helt klart värt några kronor Jag hade en som hette Commando.
Men shit vad coolt!VOSTOK ÄR PÅ VÄG TILL SVERIGE!! Ge det någon vecka så kommer vi presentera hela deras sortiment och med koden all25 som ger 25% kommer ni inte hitta de billigare utomlands, är det någon som vill ha någon speciell klocka, skicka mig ett pm så ser jag till att den är med på i den första leveransen
Kan inte yttra mig om just Steeldive, men jämförde med polarens Pagani och min SM kändes bara som bättre kvalitet överlag. Kostar ju dubbelt så mycket som Pagani också, vill minnas att Pagani och Steeldive är ungefär samma prisklass.Är dessa typ som Steel Dives sub homage, eller vari ligger skillnaden?
Bor det folk i det huset?Tuffaste resan jag gjort Bor ju en del folk där ändå så så illa kan det ju inte vara
Jag med Nu är det väl lite som Disneyland visserligen
Näh inte just det De som bor där bor nog alla i småhus.Bor det folk i det huset?
Blev tvungen att läsa på lite om det. Pripyat har idag 0 invånare. 100 äldre personer tilläts bo kvar efter 1986. Staden Tjernobyl hade bara 12.000 invånare som mest. Idag är det ca 550 invånare. Det är dock extrem fascinerande och jag skulle gärna åka dit.Näh inte just det De som bor där bor nog alla i småhus.
Oj, hehe... Den är ju övertäckt med ny byggnad som ska hålla i ca 100 år. Bortforslad/nedmonterad går ju inte än på 100'000 år eller nåt i den stilen.@Equilibrium Varför kan man inte se den havererade reaktorn längre? Avspärrat? Helt nedmonterad/bortforslad?
Oj, hehe... Den är ju övertäckt med ny byggnad som ska hålla i ca 100 år. Bortforslad/nedmonterad går ju inte än på 100'000 år eller nåt i den stilen.
Edit: Om 20'000 år kan du tydligen se reaktorn igen. Hade bara fel på 80'000 år. Ganska bra tycker jag ändå, det är ju ändå fredag.
Är väl inte så likt!?
Korrekt !
Påminner numer om en random sporthall
Helm, Helm, HelmRast på jobbet, SM fick haka på idag. Och ny toolig dykare på G från denna del av forumet. Ägd av en annan ”mikroräv, i bildlig betydelse, med det så borde ni kanske kunna gissa vilken det är
Partille Arena
Korrekt !
Påminner numer om en random sporthall
Rast på jobbet, SM fick haka på idag. Och ny toolig dykare på G från denna del av forumet. Ägd av en annan ”mikroräv, i bildlig betydelse, med det så borde ni kanske kunna gissa vilken det är
Helm, Helm, Helm
Hur vet du det?!Gult är inte fult...
Edit: tyckte det stod ATT det va fult......TUR för dig
Innan jag klickar på köp-knappen, har KS:are ngn rabatt (kommer köpa ändå men måste ju fråga...) ?Här är några fler bilder:
Imponerande passformMonchard på BoR! Riktigt bra enligt mig
Svar Ja. "klocksnack10" ger 10% ytterligare.Innan jag klickar på köp-knappen, har KS:are ngn rabatt (kommer köpa ändå men måste ju fråga...) ?