• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag ljög tydligen igår när jag sa att hag inte provat Eulit. Det låg ett i en låda med band jag aldrig använder. Det är tunnare modell och rätt skönt men jag gillar inte färgen så det har inte blivit använt. Jag har för mig att fördelen med Eulit jämfört med de de flesta andra perlon är att de inte tappar formen när de blir blöta.
IMG_20200917_232656.jpg

IMG_20200917_230724.jpg
20mm? Sälja?

Näh inte just det :) De som bor där bor nog alla i småhus.
Blev tvungen att läsa på lite om det. :) Pripyat har idag 0 invånare. 100 äldre personer tilläts bo kvar efter 1986. Staden Tjernobyl hade bara 12.000 invånare som mest. Idag är det ca 550 invånare. Det är dock extrem fascinerande och jag skulle gärna åka dit.

@Equilibrium Varför kan man inte se den havererade reaktorn längre? Avspärrat? Helt nedmonterad/bortforslad?

@Equilibrium Varför kan man inte se den havererade reaktorn längre? Avspärrat? Helt nedmonterad/bortforslad?
Oj, hehe... Den är ju övertäckt med ny byggnad som ska hålla i ca 100 år. Bortforslad/nedmonterad går ju inte än på 100'000 år eller nåt i den stilen. :dead:

Edit: Om 20'000 år kan du tydligen se reaktorn igen. Hade bara fel på 80'000 år. Ganska bra tycker jag ändå, det är ju ändå fredag. :hilarious:

Oj, hehe... Den är ju övertäckt med ny byggnad som ska hålla i ca 100 år. Bortforslad/nedmonterad går ju inte än på 100'000 år eller nåt i den stilen. :dead:

Edit: Om 20'000 år kan du tydligen se reaktorn igen. Hade bara fel på 80'000 år. Ganska bra tycker jag ändå, det är ju ändå fredag. :hilarious:
19A62643-62A7-4335-A59A-2BB4D3741DFA.jpeg

Korrekt !
Påminner numer om en random sporthall :)

Tillbaka
Topp