94an är nu sänkt till 2k! Har vi verkligen ingen i tråden som är sugen på den för det ringa priset av 2k?!
Klart vi har. *host harkel* ... men jag försöker lura mig själv genom att vänta med att svara till nån annan kanske köpt. ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
94an är nu sänkt till 2k! Har vi verkligen ingen i tråden som är sugen på den för det ringa priset av 2k?!
Alla goda ting är tre!Riktigt nöjd med min också! Över förväntan faktiskt, däremot kommer jag inte överens med ändlänkarna på länken så kör med gummi istället. Provade länken härom kvällen men den åkte av efter en timme. Annars en bra länk för pengarna helt klart!
Ah, den gick ovanför mitt huvud... Den fede?
Jag har inte så mycket erfarenhet av länkar, men tycker den sitter riktigt bra. Speciellt när man kan finlira lite med mikrojusteringen. Ändlänkarna hanar .. ? Applicerade index är väl när de är fästa på tavlan? Det ser de ut att vara iaf.
Tack, förresten ! Ja, bra pris med 25 % rabatt på Zackrissons!
Mitt svarta gummi är också borealis! Skit nöjd!Alla goda ting är tre!
Har inte provat länken, däremot på ett borealis idag! Tack igen @LennyK , skönare gummi får man leta efter.
Alla goda ting är tre!
Har inte provat länken, däremot på ett borealis idag! Tack igen @LennyK , skönare gummi får man leta efter.
Är det någon som har ett svart Borealis iso 22 mm är jag öppen för förslag!
Inte bra när man börjar tänka i dom banorna, eller är det ett sundhetstecken? Hade man haft pengar i överflöd så hade man inte tänkt så iaf. Det som är kul är att även billiga klockor framkallar glädje och fortsatt intresse för hobbyn. Därför som denna trevliga tråden har lockat det sistaDen avtagande marginaleffekten är enorm på klockor. Kände lite samma som du kring min DJ och efter att jag hade börjat tänka i dom banorna var det svårt att ha kvar den
Nej jag har inte gjort det! funderade på att köpa bandstift därifrån så då får det nog bli ett par gummin oxå. Med tanke på att de kostar typ 40 spänn?!Har du provat gummit från Cousins? Tycker att det är riktigt skönt speciellt om man jämför med gummina från CNS
Inte bra när man börjar tänka i dom banorna, eller är det ett sundhetstecken? Hade man haft pengar i överflöd så hade man inte tänkt så iaf. Det som är kul är att även billiga klockor framkallar glädje och fortsatt intresse för hobbyn. Därför som denna trevliga tråden har lockat det sista
Nej jag har inte gjort det! funderade på att köpa bandstift därifrån så då får det nog bli ett par gummin oxå. Med tanke på att de kostar typ 40 spänn?!
men ärligt talat så tror jag att borealis Är framtiden för min del. Mjukt, smutsavvisande, lagom tjockt.
Tack! Just nu kostar denna $1788 inkl. moms för den är prissänkt, annars ligger deras GMT-modeller på $2388 inkl. moms.WOW vad snygg, vad går dem på?
Alla goda ting är tre!
Är det någon som har ett svart Borealis iso 22 mm är jag öppen för förslag!
Tror det vore snyggt på detta med! Köpte det till min San Martin och mkt nöjd
https://watchwear.se/produkt/gummi-tropic-svart/
Rabattkod finns med!
Check! Men rabattkod är ju trevligt. Hur är ditt gröna?
Går trögt för tiden...
Verkar som vi kommit ur fas med K&S.
I normala fall snurrar det ju på bra bland mikroklockorna.
A köper av B som då får loss pengar att köpa från C som sen köper av D osv...
Det kanske bara är A som sviker oss?
Ett enda köp så rullar det på som normalt igen?
Mjukt och skönt, +++++ plus för priset är mitt spontana intryck
Okej då.Mjukt och skönt, +++++ plus för priset är mitt spontana intryck
Alltså det är ändå en skaplig rabatt räknat i kronor.Tack! Just nu kostar denna $1788 inkl. moms för den är prissänkt, annars ligger deras GMT-modeller på $2388 inkl. moms.
https://shop.aquadive.com/product-category/watches/
Hur menar du nu?Hela tråden har kommit ur fas, tyvärr.
Om något så är det lättare att läsa ikapp nu. Mer bilder och mindre snack.Hur menar du nu?
Om det är något jag lärt mig så är det att klockor gärna får vara i fokus på ett klockforum, håller medOm något så är det lättare att läsa ikapp nu. Mer bilder och mindre snack.
KS2020Okej då.
Vad är det för rabattkod?
Om det är något jag lärt mig så är det att klockor gärna får vara i fokus på ett klockforum, håller med
Japp, går rätt fint att hänga med nu. Var lite väl svårt ett tagOm något så är det lättare att läsa ikapp nu. Mer bilder och mindre snack.
Om det är något jag lärt mig så är det att klockor gärna får vara i fokus på ett klockforum, håller med
Jag känner ett starkt behov av att ständigt läsa ikapp trådarna jag följer och det var som sagt ganska stressigt ett tag när man kunde ha 10-20 sidor om dagen att ta igen.Japp, går rätt fint att hänga med nu. Var lite väl svårt ett tag
Ja, det får man säga. Är en skaplig rabatt i procent också, typ 25%. Även om jag tycker att den är värd det så hade jag sannolikt inte köpt den till fullpris.Alltså det är ändå en skaplig rabatt räknat i kronor.
Undrar om det är fullt med aktivitet på hyllan?Jag känner ett starkt behov av att ständigt läsa ikapp trådarna jag följer och det var som sagt ganska stressigt ett tag när man kunde ha 10-20 sidor om dagen att ta igen.
Jag vet att vissa inte håller med men jag tycker att det känns väldigt befriande att kunna vara borta en dag eller två och bara ha en handfull sidor att läsa ikapp och vill man balla ur och posta lite allt möjligt så finns ju alltid "andra sidan" och det ena behöver inte utesluta det andra.
Där finns ju istället det omvända problemet att själva klocktrådarna är mer eller mindre döda.
Såklart, du är ju fucking Garth Men vad är det du tycker och står för då, jag fattar inte? Ta det i PM om du villEnvar får tycka som den vill. Jag vet vad jag tycker och står för det.