• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

TotteH

Patek
2-Faktor
Partypooper.
Squale? =)
Äh, jag kör :) För mkt snack, för lite bilder ;)
nth_barracuda_blue_no_date_1587005553_2ea45483.jpg
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Är det ingen i den här tråden som sitter på en Beluga Ascent från Manchester Watch Works? Det är lite av en sån där klocka jag kommer på mig själv att drömma om då och då men som jag aldrig hittar läge på. Lite bilder i motljus efterlyses i så fall i denna härliga samling gamänger...
 

v0n

Patek
2-Faktor
Är det ingen i den här tråden som sitter på en Beluga Ascent från Manchester Watch Works? Det är lite av en sån där klocka jag kommer på mig själv att drömma om då och då men som jag aldrig hittar läge på. Lite bilder i motljus efterlyses i så fall i denna härliga samling gamänger...
@CptSlow hade/har en. Enda exemplaret jag sett på forumet. Ser fantastisk ut på bild och har för mig Kaptenen lovordade den :)
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Jag vill med ha ett orange i 22mm :happyhappy: Menade du byte eller ville du köpa ett svart? Jag har ett grönt men vet inte om det är till salu :hilarious:

Har du testat deras orange? Hur är det isf, matt eller glansigt? Dass orange eller skrik orange? :D Jag har testat svart, grönt och rött. Tycker de är riktigt bra för pengarna :)

Jag är tyvärr extremt färgblind så jag kan inte beskriva gummit mer än att det är orange :rolleyes: Ska fråga frugan i morgon, hon kommer säkert på en mer färggrann beskrivning ;)
 

parasec

Rolex
2-Faktor

Ser ut som skit. Inte alls bra. Du borde sälja den till förslagsvis mig. ;)

Storsint!
Nu börjar jakten på ersättaren. Jag har ett par alternativ, som jag kommer återkomma med :)

Såvida ingen fortfarande tröttnat på sin Mako Teal?:angel:
Om du får tag i en Teal kanske du vill släppa din Vintage Black när den återvänt från urisen?
Lutar dock åt att jag klickar hem en själv. Måste bara få sålt något.
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Om du får tag i en Teal kanske du vill släppa din Vintage Black när den återvänt från urisen?
Lutar dock åt att jag klickar hem en själv. Måste bara få sålt något.
VB'n är helt galet bra, den får stanna :)
Det var länge sen jag blev så imponerad av en klocka, i alla prisklasser.
Jag saknar den, jag längtar efter den.. Och det säger en hel del om den. Iaf för mig :)
 
Topp