Äh, jag kör För mkt snack, för lite bilderPartypooper.
Squale? =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh, jag kör För mkt snack, för lite bilderPartypooper.
Squale? =)
Äh, jag kör För mkt snack, för lite bilder
Där satt den!Äh, jag kör För mkt snack, för lite bilder
Komsi kom kompis!Mkt intressant där
Tack, ja det är det verkligen!Vill rekommendera SM cali, riktigt bra pang för pengen!
För enkelt! Vad menade du med Kjesuls uris uttalandet häromdagen förresten? Har inte sovit sen dessDu och freaky körde byte?
Ville jag ju inte sägaDu och freaky körde byte?
Ska bli kul att testa. Har kollat på dom länge och gillar utseendet.Där satt den!
@CptSlow hade/har en. Enda exemplaret jag sett på forumet. Ser fantastisk ut på bild och har för mig Kaptenen lovordade denÄr det ingen i den här tråden som sitter på en Beluga Ascent från Manchester Watch Works? Det är lite av en sån där klocka jag kommer på mig själv att drömma om då och då men som jag aldrig hittar läge på. Lite bilder i motljus efterlyses i så fall i denna härliga samling gamänger...
Jag vill med ha ett orange i 22mm Menade du byte eller ville du köpa ett svart? Jag har ett grönt men vet inte om det är till salu
Har du testat deras orange? Hur är det isf, matt eller glansigt? Dass orange eller skrik orange? Jag har testat svart, grönt och rött. Tycker de är riktigt bra för pengarna
Trevlig
Ser ut som skit. Inte alls bra. Du borde sälja den till förslagsvis mig.
Om du får tag i en Teal kanske du vill släppa din Vintage Black när den återvänt från urisen?Storsint!
Nu börjar jakten på ersättaren. Jag har ett par alternativ, som jag kommer återkomma med
Såvida ingen fortfarande tröttnat på sin Mako Teal?
VB'n är helt galet bra, den får stannaOm du får tag i en Teal kanske du vill släppa din Vintage Black när den återvänt från urisen?
Lutar dock åt att jag klickar hem en själv. Måste bara få sålt något.
Gött! Kul med nytt!Ska bli kul att testa. Har kollat på dom länge och gillar utseendet.
För enkelt! Vad menade du med Kjesuls uris uttalandet häromdagen förresten? Har inte sovit sen dess
Hörni, nu har jag dragit mitt strå till stacken och köpt den där klockan av @Birchgrove . Nu är det upp till er andra att göra resten.
Ja, köp min Marnaut nu, kom igen, det blir kul!13 personer har gillat det där inlägget. Innebär det att 13 mikroklockor är sålda på köp/säljforumet innan helgen?
Tog ju över 24h Riktigt ball är den.
Tack, nu ska här sovas...naken Förresten borde jag tänkt ut det själv, börjar tappa stinget på gamla dar.Sorry man. Det var ett dåligt och extremt långsökt skämt om byxlös osv. Ber om ursäkt om det framkom som något annat.
Men skicka den till mig då för bövelen, så här kan vi inte ha det PM kommer.Ja, köp min Marnaut nu, kom igen, det blir kul!
Snyggt!Men skicka den till mig då för bövelen, så här kan vi inte ha det PM kommer.
Vi får väl se, grupptryck är farliga grejerSnyggt!
Men skicka den till mig då för bövelen, så här kan vi inte ha det PM kommer.
Värst vad jag var seg på att uppdatera då! Ja den ser riktigt skön ut!Tog ju över 24h Riktigt ball är den.
Handlar du bara klockor byxlös eller naken?Vi får väl se, grupptryck är farliga grejer
Är inte det samma sak?Handlar du bara klockor byxlös eller naken?
Han skrev inte det men det måste vara nya Makon överst. Det ser ut så iaf.Är det där en Mako och den nya lilla 39an?