Är det Sinn som har tillverkat dem eller är det B&R?Det tycker jag också. Ångrar bittert att jag inte slog till när den fanns tillgänglig, dom är inte jätte lätta att hitta.. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det Sinn som har tillverkat dem eller är det B&R?Det tycker jag också. Ångrar bittert att jag inte slog till när den fanns tillgänglig, dom är inte jätte lätta att hitta.. :/
Oj, det vågar jag inte svara på. Skulle jag dra iväg en sjukt bra killgissning så är det B&R.Är det Sinn som har tillverkat dem eller är det B&R?
Tänkte mest att det liknade någon av de modeller som Sinn tillverkade åt B&R men jag har ingen aning.Oj, det vågar jag inte svara på. Skulle jag dra iväg en sjukt bra killgissning så är det B&R.
Som sagt, jag har absolut ingen aning. Och jag håller definitivt med om likheternaTänkte mest att det liknade någon av de modeller som Sinn tillverkade åt B&R men jag har ingen aning.![]()
Nu hamnade den äntligen hos migIngen som sitter och tjyvtrycker på ett Barton Elite Chocolate i 19mm och vill sälja va?
![]()
Grattis till snygg Squale! Barton finns i lager på amazon.co.uk igen iaf om ingen har här. Jag beställde precis någraNu hamnade den äntligen hos migIngen som sitter och tjyvtrycker på ett Barton Elite Chocolate i 19mm och vill sälja va?
![]()
Var har du hittat den infon? Hittar inget alls om dessa.
Dubbelgrattis!
På Ali.Var har du hittat den infon? Hittar inget alls om dessa.
Haha, jag blir alltid anklagad för era vilda klockköp!Nytt från Ocean Crawler som i vanlig ordning tog slut innan man hann blinka. Trendigt med dykar GMTs helt plötsligt, säkert @MaBr förtjänst
Gröna tavlorna var fräna tycker jag, creature from the black lagoon typ
![]()
https://www.oceancrawler.com/collections/core-diver-gmt-v2
Prova nautilusen också!
Oj, en så kallad finsk uppfostran skadar väl ingen...nä, stackars litenHaha, jag blir alltid anklagad för era vilda klockköp!Väldigt snygg Ocean Crawler för övrigt.
Min har precis fått bekänna färg och har överlevt blodbad och röntgen hos tandläkaren. Gick mindre bra för dottern som numera inte har några framtänder men så går det när man springer inomhus!
![]()
Finns det fler än ett? Första stället jag tittade på, deras officiella sida där. NothingPå Ali.
Scrolla ner till specifikations.Finns det fler än ett? Första stället jag tittade på, deras officiella sida där. Nothing
Haha, jag blir alltid anklagad för era vilda klockköp!Väldigt snygg Ocean Crawler för övrigt.
Min har precis fått bekänna färg och har överlevt blodbad och röntgen hos tandläkaren. Gick mindre bra för dottern som numera inte har några framtänder men så går det när man springer inomhus!
![]()
Ja, lite ska de väl tåla kan man tycka!Oj, en så kallad finsk uppfostran skadar väl ingen...nä, stackars litenMisstänker dock att det "bara" var mjölkisar va?
Jodå, kommer att se ut som han i Stranger Things i några år nu men annars är det okej.Hoppas det är okej efter omständigheterna med den lilla damen. Lajjk på klockan![]()
Vilda språngmarscher och vilda klockköp. Äpplet faller inte så långt från trädet osvHaha, jag blir alltid anklagad för era vilda klockköp!Väldigt snygg Ocean Crawler för övrigt.
![]()
Toxic Avenger-klockor!Nytt från Ocean Crawler som i vanlig ordning tog slut innan man hann blinka. Trendigt med dykar GMTs helt plötsligt, säkert @MaBr förtjänst
Gröna tavlorna var fräna tycker jag, creature from the black lagoon typ
![]()
https://www.oceancrawler.com/collections/core-diver-gmt-v2