• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Obligatoriskt lunchbyte :angel:
GS1wxGt.jpg

2TTBhv4.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Nytt från Ocean Crawler som i vanlig ordning tog slut innan man hann blinka. Trendigt med dykar GMTs helt plötsligt, säkert @MaBr förtjänst :p
Gröna tavlorna var fräna tycker jag, creature from the black lagoon typ :D
QzbMbia.jpg

https://www.oceancrawler.com/collections/core-diver-gmt-v2
Haha, jag blir alltid anklagad för era vilda klockköp! :D Väldigt snygg Ocean Crawler för övrigt. :) Min har precis fått bekänna färg och har överlevt blodbad och röntgen hos tandläkaren. Gick mindre bra för dottern som numera inte har några framtänder men så går det när man springer inomhus! :pirate:
PSX_20200930_164809.jpg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Haha, jag blir alltid anklagad för era vilda klockköp! :D Väldigt snygg Ocean Crawler för övrigt. :) Min har precis fått bekänna färg och har överlevt blodbad och röntgen hos tandläkaren. Gick mindre bra för dottern som numera inte har några framtänder men så går det när man springer inomhus! :pirate:
PSX_20200930_164809.jpg
Oj, en så kallad finsk uppfostran skadar väl ingen...nä, stackars liten :( Misstänker dock att det "bara" var mjölkisar va?
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Haha, jag blir alltid anklagad för era vilda klockköp! :D Väldigt snygg Ocean Crawler för övrigt. :) Min har precis fått bekänna färg och har överlevt blodbad och röntgen hos tandläkaren. Gick mindre bra för dottern som numera inte har några framtänder men så går det när man springer inomhus! :pirate:
PSX_20200930_164809.jpg

Hoppas det är okej efter omständigheterna med den lilla damen. Lajjk på klockan :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Oj, en så kallad finsk uppfostran skadar väl ingen...nä, stackars liten :( Misstänker dock att det "bara" var mjölkisar va?
Ja, lite ska de väl tåla kan man tycka! :confused: Som tur var så var det bara mjölktänder och dessutom hände det på förskolan så det var inte ens mitt fel. :rolleyes:

Hoppas det är okej efter omständigheterna med den lilla damen. Lajjk på klockan :)
Jodå, kommer att se ut som han i Stranger Things i några år nu men annars är det okej. :)
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Haha, jag blir alltid anklagad för era vilda klockköp! :D Väldigt snygg Ocean Crawler för övrigt. :) Min har precis fått bekänna färg och har överlevt blodbad och röntgen hos tandläkaren. Gick mindre bra för dottern som numera inte har några framtänder men så går det när man springer inomhus! :pirate:
PSX_20200930_164809.jpg
Vilda språngmarscher och vilda klockköp. Äpplet faller inte så långt från trädet osv ;)

Men skämt åsido. Hoppas allt är bra med unga fröken och att det var mjölktänderna som åkte.
 
Topp