Jag var så säker på att det var en OR 2 i paketetSka försöka få till lite bilder när jag lagt barnen, annars kommer det helt säker imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var så säker på att det var en OR 2 i paketetSka försöka få till lite bilder när jag lagt barnen, annars kommer det helt säker imorgon.
De hade kantele maraton, med knivar och sprit.
Fan denna väntan. Vad hände mellan 06:08 och 21:09 igår undrar man ju. En jävligt lång fikarast kan jag tycka.
Yup det var nog så!De hade kantele maraton, med knivar och sprit.
Ja, man måste betala moms från första kronan och då tillkommer administrationsavgift och en skön handläggningstid på 2-25 veckor.Tack tack, varit kär i den sen @MaBr hittade den Blir fasligt dyrt bara, 20£ plus frakt var ju lite saftigt När börjar krav på tull/moms när man köper från UK? Tillkommer postmordavgiften på 75kr om man bara köper ett band från USA? Amazon.de är ju ett bättre val men de har inte Elite Chocolate i 19mm
Man bör nog ha ganska bra framförhållning om man planerar att beställa varor från UK. Corona, Black Friday, julhandeln och ett ökat försäljningstryck inför ett eventuellt införande av tull/moms känns inte som någon vidare kombination. Även om man beställer en bra bit innan årsskiftet så är risken att paketet inte hinner fram till dess och därmed beläggs med diverse avgifter så det kan vara bra att beställa så snart som möjligt och/eller betala extra för expressfrakt.Ingen PostNordavgift förrän 1/1-21 från UK
Glöm inte Rolexkön!Mycket att tänka på inför att de blir äldre. Man ska ställa dem i bostadskö, paxa ett bra gmail-kontonamn, lägga undan pengar till bostad, paxa ett bra klocksnack-kontonamn, och mycket annat
Bra! Tack!Ja, man måste betala moms från första kronan och då tillkommer administrationsavgift och en skön handläggningstid på 2-25 veckor.
Man bör nog ha ganska bra framförhållning om man planerar att beställa varor från UK. Corona, Black Friday, julhandeln och ett ökat försäljningstryck inför ett eventuellt införande av tull/moms känns inte som någon vidare kombination. Även om man beställer en bra bit innan årsskiftet så är risken att paketet inte hinner fram till dess och därmed beläggs med diverse avgifter så det kan vara bra att beställa så snart som möjligt och/eller betala extra för expressfrakt.
Glöm inte Rolexkön!
Snyggt, ser riktigt fin ut!Kan bara buga och bocka @JohnMonchard
Det har inte snålats på denna, första intrycket är att value/money är skytouch-hög. Bara asken är värd det jag betalade
Ingen aning, men jag har håller mig ifrån att skicka ner min pga av dåliga vibbar.Skickade en Steinhart på service då den tappade lite väl många sekunder per dygn. Garanti kvar, Fedex bokades på Steinharts kundnr. Kundservice mailar någon dag efter att de mottagit den och meddelar att de löser det på garanti. Sen helt tyst i 3-4 veckor. De svarar inte på mail. Får autosvar om att de har ont om personal pga covid 19 och därför längre svarstider än normalt. Nu är det säkert en vecka sedan senaste mailet. Har de bommat helt pga corona eller vet någon vad som händer där nere?
Grattis! Man kanske borde ha en GMT i samlingen.Kan bara buga och bocka @JohnMonchard
Det har inte snålats på denna, första intrycket är att value/money är skytouch-hög. Bara asken är värd det jag betalade
Är det samma modell som du har?Snyggt, ser riktigt fin ut!
Den låg på K&S för 1190krGrattis! Man kanske borde ha en GMT i samlingen.
Fick du specialpris, eller vad är det som antyds här egentligen?
Är det samma modell som du har?
I grunden är det samma men den min fru har(!)Är det samma modell som du har?
Så var det, sorry! Är hon nöjd?I grunden är det samma men den min fru har(!)
är PVD-varianten med vintage lume.
Ja, hon använder den nästan varje dag nu så hon är riktigt nöjd.Så var det, sorry! Är hon nöjd?
Du vet nog redan svaret på det.Är kvinnor någonsin nöjda ?
Tyvärr gör jag det.Ja, hon använder den nästan varje dag nu så hon är riktigt nöjd.
Du vet nog redan svaret på det.
Inte alls svar på din fråga men jag slänger in den här:Är kvinnor någonsin nöjda ?
Ser ju riktigt bra ut, grattisJa den här behöver man inte skämmas över Varit rädd för att en klocka på 40mm skulle kännas liten. Men det är tydligen inget jag behöver fundera på
Edit: Sjukt dålig visar position men det blir fler bilder
Tack Blev ärligt talat lite förvånad själv över hur bra den ärMånga fina klockor som hittat nya ägare här idag, kul
Ser ju riktigt bra ut, grattis
Va kul, ja dom är finaTack Blev ärligt talat lite förvånad själv över hur bra den är
Rackarns vad det där natot gjorde sig bra på klocka, snyyyyggt!Promenad i skön höstskog idag.
Läcker bild, det ser ut som om du har en galax innanför glaset. Som den i katten Orion’s ’bälte’ i filmen Men in blackPromenad i skön höstskog idag.
Vad anser ledningen om S/M bilder egentligen ?Kan man få lite bilder på SM på armen?
Vad anser ledningen om S/M bilder egentligen ?
Vi kanske kan göra en tråd i lifestyle?Vad anser ledningen om S/M bilder egentligen ?