Björn Boett
Guld
Mysig liten dykare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer! Jag köpte den här på forumet.Vostok classica va? Vilken sida tog du hem den på, känner mig inte helt trygg med att beställa nämligen.
Berätta meeeer
Jag försökte hitta den med vit tavla för ett tag sedan. Den var slut överallt Annars har jag känt mig sugen på Amfibia scuba med. Någon här som har provat en sådan?Vostok classica va? Vilken sida tog du hem den på, känner mig inte helt trygg med att beställa nämligen.
Haha, jag undrade först varför du hade censurerat delar av infon innan jag kom på att det är den ständigt närvarande stapeln hos iPhones som tydligen till och med syns på skärmdumpar.
You lost me at box material: paper.You had me at case shape round!
Knappt tittat på deras modernare eller vostok Europe, tyckt att de flesta sett lite för blaffiga Ala Stallone ut. Med det sagt, den var rätt snygg!Jag försökte hitta den med vit tavla för ett tag sedan. Den var slut överallt Annars har jag känt mig sugen på Amfibia scuba med. Någon här som har provat en sådan?
Tyskt CNC-fräst stål och schweiziskt urverk. Vad kan gå fel?
Hmm, det har du iofs rätt i... Får väl köpa en Sinn UX istället, det är ju också tyskt stål med schweiziskt urverk och den ska klara 5000m. Håller dessutom tätt till 12000m men urverket lägger av tidigare.Det skulle väl vara om du dök ner till 1100 m lite på slentrian.
Helt enig där! Men du kan ju alltid köpa ett halvrisigt original med trasig länk för 40 papp?!
Knappt tittat på deras modernare eller vostok Europe, tyckt att de flesta sett lite för blaffiga Ala Stallone ut. Med det sagt, den var rätt snygg!
Hmm, det har du iofs rätt i... Får väl köpa en Sinn UX istället, det är ju också tyskt stål med schweiziskt urverk och den ska klara 5000m. Håller dessutom tätt till 12000m men urverket lägger av tidigare.
Kaxig! Är den också oljefylld?
Extrem.
Det är den.Kaxig! Är den också oljefylld?
Stämmer! Var nära på att slå till när modellen låg hos Gripen för något år sedan. Sjukt cool!Kaxig! Är den också oljefylld?
Det är riktigt coolt!Det är den.
Vad ligger en sån på och vad mäter den?Stämmer! Var nära på att slå till när modellen låg hos Gripen för något år sedan. Sjukt cool!
Vid det tillfället tror jag den låg kring 15’ fullset. 40mm om inte minnet sviker alldeles för mycket.Det är riktigt coolt!
Vad ligger en sån på och vad mäter den?
Oj, jag trodde att den skulle vara mycket större med tanke på den extrema vattenresistensen. Bra pris också tycker jag.Vid det tillfället tror jag den låg kring 15’ fullset. 40mm om inte minnet sviker alldeles för mycket.
Det tycker jag också. Ångrar bittert att jag inte slog till när den fanns tillgänglig, dom är inte jätte lätta att hitta.. :/Oj, jag trodde att den skulle vara mycket större med tanke på den extrema vattenresistensen. Bra pris också tycker jag.