• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dryden Chrono diver
IMG_20201003_094421.jpg
IMG_20201003_094357.jpg

SÅLD!
Har nu bestämt att denna får gå då den faktiskt aldrig används och är nog buren totalt 5-6 hela dagar sedan inköp. Fint skick med något mindre märke. Tänkte jag ger heads up här innan annons (1.85k). Grym finish på allt och bra spec :)
AC28BDE5-2B58-42CC-BF56-ED7878D51B76.jpeg
849E5D2A-640A-47C7-BAD4-1FFC908528F7.jpeg

(Fullset, med ett läder inkluderat)

Senast ändrad:
Fortsätter rocka Marnaut Seascape. Kanske bara jag, men tycker namnet klingar ljuvligt. På tal om ljuvligt har vi även en ny liten kattkrabat i huset, normalläget på vilddjuret är total mayhemkaos så skönt att att han slocknade en minut :D
tqDxGHq.jpg

QCDwzgV.jpg

Jag har alltid tänkt att denna inte har visare utan en display som simulerar det men visst är det helt fel? :oops:

Ser mkt trevlig ut!
Jajamensan, den har riktiga visare :).
En smartwatch fast med känslan av en helt vanlig klocka vilket jag tror var Alpinas mening med det hela. Har själv varit lite skeptisk till rena smartklockor tidigare men här får man liksom det bästa av båda världarna. Helnöjd (än så länge) :)
JeLZ4hz.jpg

Tillbaka
Topp