Förlåt, jag förstår inte hur jag tänkte.
Nej det blir nog inget, misstänker att de är sålda Söker klocka till en kompis så inget kul för egen delSkönt att höra! Något man får se här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förlåt, jag förstår inte hur jag tänkte.
Nej det blir nog inget, misstänker att de är sålda Söker klocka till en kompis så inget kul för egen delSkönt att höra! Något man får se här?
Du har ingen med logga?Hörde jag byteslördag? Har en vintageinspirerad Parnis med krääämiga index och insert. Kommer på ett grått nato med svarta detaljer. Båda helt nya. Pris sälj/byte 750 kr.
Nej, usch!Du har ingen med logga?
Size på den där schönheten?Har nu bestämt att denna får gå då den faktiskt aldrig används och är nog buren totalt 5-6 hela dagar sedan inköp. Fint skick med något mindre märke. Tänkte jag ger heads up här innan annons (1.85k). Grym finish på allt och bra spec
(Fullset, med ett läder inkluderat)
Tar mig friheten... 40mm, 45L2L. Bärs grymt bekvämt, mycket klocka för pengen sett till kvalite och finish.Size på den där schönheten?
Intressant, tack!Tar mig friheten... 40mm, 45L2L. Bärs grymt bekvämt, mycket klocka för pengen sett till kvalite och finish.
Startar med denna idag. Har blivit lite av en favorit. En grym grab n' go pjäs .
Första snön? 3 oktober (flämt!). Galet. Men mysigt/fint också.
Nämen, vad har vi här då? )) En liten kisse!Fortsätter rocka Marnaut Seascape. Kanske bara jag, men tycker namnet klingar ljuvligt. På tal om ljuvligt har vi även en ny liten kattkrabat i huset, normalläget på vilddjuret är total mayhemkaos så skönt att att han slocknade en minut
Helt sjukt att man har livsfarliga rovdjur som husdjur egentligen. Söt kissemiss, av din tröjärm att döma en rätt hårig sådanNämen, vad har vi här då? )) En liten kisse!
Bild på katt och klocka för relevans:
Cool den klockan och ja, katter är rätt kul 3/4, den fjärde är väl på uppdrag någon annanstansFortsätter rocka Marnaut Seascape. Kanske bara jag, men tycker namnet klingar ljuvligt. På tal om ljuvligt har vi även en ny liten kattkrabat i huset, normalläget på vilddjuret är total mayhemkaos så skönt att att han slocknade en minut
Haha, nästan så man blir sugen på att suga upp dom med dammsugaren, schysst chewbaccasamlingCool den klockan och ja, katter är rätt kul 3/4, den fjärde är väl på uppdrag någon annanstans
Ja jäklar pälsbollar är vad det ärHaha, nästan så man blir sugen på att suga upp dom med dammsugaren, schysst chewbaccasamling
Snygg Barracuda också såklart!
Verkligen! Hade katter varit lika stora som hundar skulle de varit totalförbjudna som husdjur...Helt sjukt att man har livsfarliga rovdjur som husdjur egentligen. Söt kissemiss, av din tröjärm att döma en rätt hårig sådan
Jajamensan, den har riktiga visare .Jag har alltid tänkt att denna inte har visare utan en display som simulerar det men visst är det helt fel?
Ser mkt trevlig ut!
Jajamensan, den har riktiga visare .
En smartwatch fast med känslan av en helt vanlig klocka vilket jag tror var Alpinas mening med det hela. Har själv varit lite skeptisk till rena smartklockor tidigare men här får man liksom det bästa av båda världarna. Helnöjd (än så länge)