• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vi tar en till med länken på. När man jobbar hemma kan man byta band på teamsmöten utan att nån märker:rolleyes:
CBE544E3-41AD-40D6-8956-D68BF6EE0522.jpeg
Det där är en Zelos jag verkligen skulle kunna tänka mig! Lite dyr (för mig just nu) kanske, och slutsåld, men ja. Skulle det komma ut en i fint skick till rimligt pris så ...

Wolbrok-Skindiver-WT-Professional-Red-date-window-cyclops-min.jpg

Är den alltid så grön?
Var nära på att beställa den med röd bezel men tyckte automaten kändes lite dyr och mechan saknar ju datum vilket jag använder för mycket.
Ser riktigt trevlig ut! De släppte ett eget vulkaniserat gummi till den, men minns inte riktigt hur det såg ut. Säkert tropic. :rolleyes:

Jepp, lumen är grön i dagsljus. Hade aldrig trott jag skulle köpa det, ville alltid ha vitt en lång period, men det ser bra ut. Finns även i krämfärgad och vit likt din ovan. Den är lite udda vilket ändå är lite trevligt ibland :bookworm:

Inte värt att ta datum enligt mig. Rätt trist verk där med, quartz är ju bättre. Jag tycker även det sabbar tavlans renhet på denna. Även fast originalet hade det. Och finish ska vara samma av vad jag läst oavsett version.

Jepp, lumen är grön i dagsljus. Hade aldrig trott jag skulle köpa det, ville alltid ha vitt en lång period, men det ser bra ut. Finns även i krämfärgad och vit likt din ovan. Den är lite udda vilket ändå är lite trevligt ibland :bookworm:

Inte värt att ta datum enligt mig. Rätt trist verk där med, quartz är ju bättre. Jag tycker även det sabbar tavlans renhet på denna. Även fast originalet hade det. Och finish ska vara samma av vad jag läst oavsett version.
Coolt, blir ju lite tooligare med grönt även om jag är svag för kräm eller vit. Håller med om att datumet sabbar rätt mycket då det sitter mitt i trean. Har inte provat 8315 men haft 9015 och ett par andra miyota och tyckt att de varit lite högljudda. Kul köp hur som helst!

Ska du inte ta och flippa den där snart? :rolleyes: Tycker den är jäkligt clean. Har hittat en liknande men med kursiva siffror. Din är bättre. Får man lov att sno ref? Har säkert frågat förut.
Gillar inte heller de där kursiva siffrorna, snn231 heter denna. Skriver upp att du är intresserad men har inga planer på avyttring just nu iaf! Hoppas du hittar en :)
949288EF-9264-412A-9160-65FD6E684121.jpeg

Tillbaka
Topp