Kan nog användas av icke troende också. Slängs runt lite hursom i den kulturen jag är uppväxt i.
Även i Svernska kan man ju höra "Åh men herregud, så dumt" och liknande även från den som inte är troende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan nog användas av icke troende också. Slängs runt lite hursom i den kulturen jag är uppväxt i.
Så snyggt! Känner mer och mer ett extremt sug efter nån med vit tavla!
Kanske inte direkt nato men körde CNS elastiska singlepass i somras som var ganska lyckat på 420 imo, slimmat och göttNär det nu ändå pratas om Scuba dude och 420 boetter så kommer här ännu en referensbild. Tips på snygga natoband till båda dessa tas tacksamt emot
/ P
Även i Svernska kan man ju höra "Åh men herregud, så dumt" och liknande även från den som inte är troende.
Snyggt!Kanske inte direkt nato men körde CNS elastiska singlepass i somras som var ganska lyckat på 420 imo, slimmat och gött
Nä, det var någon annan leverantör han menade.Snyggt!
Du skrev du nöt meddelande till dem att skriva text på engelska eller liknande? Med tanke på vad m26 skrev om paket som skickats tillbaka.
Ok! Tänkte att båda skickade från Ryssland.Nä, det var någon annan leverantör han menade.
Jag köpte rak av med paypal bara, glöm inte att ändra kursen till dollar i PP innan köp om du vill spara ytterligare några kronor.
Kollade kvittot precis, det står både på ryska och engelska så njet problemskiOk! Tänkte att båda skickade från Ryssland.
Glesbygdskavaj
lusekoftan på vädring! Fram med, var det arbetarkavaj ni kallade det?
Du har sett den förut alltså? Jag har nog aldrig stött på någon tidigare!
Den i mitten för den var finast. Om den skulle vara slut så den till höger. Väldigt fina klockor båda två dock.OK... känner inte att det är läge att ens konsultera sambon om val av klocka så ni får agera smakråd
Vilken av nedanstående skulle DU välja och varför?
Min första tanke var den högra.. men jag har ju redan flera klockor med blå urtavla... kanske dags att ta något annat. Den i mitten är begränsad till 250 st - de två andra är begränsade till 200st. På den i mitten så lyser yttre ringen (städerna), siffrorna samt den inre ringen (1-24) i mörker - det ser coolt ut men inget man ser till vardags...
Man kan ta valfritt armband till resp. klocka - färgerna ovan är bara förslag.
Så - shoooot
Bra bild också!Nytt för dagen ”affordable”.
TackBra bild också!
Oj, snygg! Var är det för nåt? Vilka delar har du använt?Färdigställt ett litet projekt i afton.
En SNK-hommage i expyförpackning:
Tämligen affordable iallafall.
Godnatt!
Riktigt fint @Von
OK... känner inte att det är läge att ens konsultera sambon om val av klocka så ni får agera smakråd
Min första tanke var den högra.. men jag har ju redan flera klockor med blå urtavla... kanske dags att ta något annat. Den i mitten är begränsad till 250 st - de två andra är begränsade till 200st. På den i mitten så lyser yttre ringen (städerna), siffrorna samt den inre ringen (1-24) i mörker - det ser coolt ut men inget man ser till vardags...
Så - shoooot
Tack ska du ha! Färgerna gifte sig bra, lite dovt petroleum betong-ish som jag hade föreställt mig i skallen ungefär (brukar ju inte alltid bli det som du säkert vet)Riktigt fint
Hmm. Tycker alla 3 var snygga. Spontant känner jag också högra fast även jag brukar gravitera mot blå klockor. Men det var coolt på den med flera nyanser av blått.OK... känner inte att det är läge att ens konsultera sambon om val av klocka så ni får agera smakråd
Så - shoooot
Oj, snygg! Var är det för nåt? Vilka delar har du använt?
Gifter sig fint med den kupade akrylen tycker jag! Snyggt färgmässigt med. Well done once again.
"hyfsat ateistiskt lagd" Agnostiker måhända?Det är mer än jag vet, såg bara kamelen på tavlan och kameler är ju tuffa. Är själv hyfsat ateistiskt lagd så det blir kanske lite fel, ja.
Plötligt blev jag sugen på Zelos. Tur att man har två att välja på. De båda är nog favoriter just nu. Fast jag skulle vilja ha ett annat Nato på denna Horizons med grön tavla . Nån som har tips på nått snyggt och bekvämt i trådens affordableanda? Kanske mörkgrönt eller med nån mörkgrön detalj?
Nej. Jag ändrar mitt svar till superateistisk lagd rätt o slätt så att det inte bli några missförstånd"hyfsat ateistiskt lagd" Agnostiker måhända?