Code
AKA Vincent B
Säg till när du säljer den där San MartinTestat tropic idag:
Svart = nej, inte kul...
Grönt = betydligt bättre...
Originalbandet satt sådär för mig på wolbrok men på SM i brons där blev det bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säg till när du säljer den där San MartinTestat tropic idag:
Svart = nej, inte kul...
Grönt = betydligt bättre...
Originalbandet satt sådär för mig på wolbrok men på SM i brons där blev det bra!
Det finns iaf inget klockforum, det är då säkert. Möjligtvis finns det köp o sälj, slit och släng på facebook men där är jag inte.Finns inget köp och sälj likt ks på island?
Paketöppning såhär på fredagen. Fick hem en efterlängtad Lorier Falcon series 2 white dial. 36 mm skönhet som är ännu bättre IRL än jag hade kunnat hoppas på. Mycket nöjd!
Mycket tjusig! Och fint förpackad med. Snyggt fångat!Paketöppning såhär på fredagen. Fick hem en efterlängtad Lorier Falcon series 2 white dial. 36 mm skönhet som är ännu bättre IRL än jag hade kunnat hoppas på. Mycket nöjd!
Tyckte den såg ut lite mer åt det dressade hållet med sin sunburst även om den också var finSåg med den bruna men nä. Ska de va så ska de va.
Fantastiskt fin, stort grattis! Hade gärna norpat en med grön tavla om de inte vore så jäkla dyrt efter tull & momsPaketöppning såhär på fredagen. Fick hem en efterlängtad Lorier Falcon series 2 white dial. 36 mm skönhet som är ännu bättre IRL än jag hade kunnat hoppas på. Mycket nöjd!
Läste precis en drös artiklar om den! Så jäkla cool! Dock tycker jag att dom schabblat till måtten, 50,5mm L2L!Såg att dom släppt bilder och pre-orders på den nu, NÅGOT saftigt pris kanske https://aquastar.ch/pre-order/
Oh damn, och att tyda av bilderna så ser det väl dessutom ut att vara ganska så raka lugs på denLäste precis en drös artiklar om den! Så jäkla cool! Dock tycker jag att dom schabblat till måtten, 50,5mm L2L!
Säkerligen en grym klocka dock!
Dom böjer sig nedåt, men jag hade själv inte gjort den större än 39/40 med max 48 L2L om jag själv hade designat den.Oh damn, och att tyda av bilderna så ser det väl dessutom ut att vara ganska så raka lugs på den
Den är så bra! Vred nyss upp min för kvällen. Vet att man inte behöver göra så egentligen, men tycker om att dra upp den dagligen. Det var denna modell som fick in mig i tråden från början! Min nuvarande är dock i vanlig ordning inte min första utan min tredje. Men nu är det en keeperkeeper! Den är vacker, praktiskt, cool, rolig, kinesisk och väldigt, väldigt affordable!
I trådens anda är det inte mer än rätt att här bruka trådens motto: KÖÖÖÖÖP!!!
Jag har redan ägt två såna, en Seagull 1963 och en Merkur FOD men de föll mig inte riktigt i smaken. Väldigt fina och extremt prisvärda men de låg bara i lådan.
Såg att dom släppt bilder och pre-orders på den nu, NÅGOT saftigt pris kanske https://aquastar.ch/pre-order/
Är det denna som de släpper?Ja, med tanke på vad de resten ligger på i pris så lär de säkert lägga sig på minst 20K i prebooking-pris.
Tvärtom för mig, jag saknar en mekanisk chrono i samlingen...
Yes!Är det denna som de släpper?
Mest en pik åt de som bryr sig om dyra och tuffa jeansmärken, tror jag. Lite som ”snabba skor” när man köper dyra löparskor.Vad är snabba jeans ?
Kongratulerar! Ser mycket fin ut. Och en fördömligt vacker förpackning!Paketöppning såhär på fredagen. Fick hem en efterlängtad Lorier Falcon series 2 white dial. 36 mm skönhet som är ännu bättre IRL än jag hade kunnat hoppas på. Mycket nöjd!
Jag har inget att klaga på urverket hittills. Hade också hört talas om Seagulls dåliga rykte innan, men ingen av de tre jag haft har det varit några problem med. De har väl fortat sig kanske 5-10 spd eller nåt. I stil med Seikos låg- och mellanklass.@MaBr kanske funkar bättre tredje gången gillt som för @Remofflan Ägde min 1963 i drygt ett år innan den rensades ut, gillade den men samtidigt så vågade jag inte helt lita på verket. Nu har jag dock förstått att Seagull ändå gör kvalitativa verk med tanke på hur poppis ST19 är bland mikromärken
Yeees, den är alldeles för stor! Den gråa väckte ett otroligt habegär hos mig så det är kanon att de har gjort den så maffig. Hade den varit 37-38mm så hade jag haft jäkligt svårt att låta bli.Såg att dom släppt bilder och pre-orders på den nu, NÅGOT saftigt pris kanske https://aquastar.ch/pre-order/
Njae, tveksamt. Jag gillar inte riktigt boettformen så jag tänker inte testa fler gånger.@MaBr kanske funkar bättre tredje gången gillt som för @Remofflan Ägde min 1963 i drygt ett år innan den rensades ut, gillade den men samtidigt så vågade jag inte helt lita på verket. Nu har jag dock förstått att Seagull ändå gör kvalitativa verk med tanke på hur poppis ST19 är bland mikromärken
Tror nog @thewordfox kan hålla med om att alla dessa är extremt snabba jeans. Affordable klockor på några bilder dessutomVad är snabba jeans ?
Det skålar vi givetvis för!Yeees, den är alldeles för stor! Den gråa väckte ett otroligt habegär hos mig så det är kanon att de har gjort den så maffig. Hade den varit 37-38mm så hade jag haft jäkligt svårt att låta bli.
Skål för det @TerryTee, då har man "sparat" 25K idag.
Gratulerar! Sneglat på den där rätt länge. Lite extra intressant nu när det kommer guldvarianterPaketöppning såhär på fredagen. Fick hem en efterlängtad Lorier Falcon series 2 white dial. 36 mm skönhet som är ännu bättre IRL än jag hade kunnat hoppas på. Mycket nöjd!
Tappa inte huvudet bara.Skall säljas om någon är intresserad!
Grattis! Den är ruggigt snygg i blått med gold sand . Börjar själv bli sugen på en med alu insert, har sett att flera kör med grönt insert.Ursäkta sent svar, jag såg din post först idag mannen. Det är en Ocean Rover 1, så det är aluminium. Gold sand versionen, blå vridring.
Kunde ej blivit mer nöjd
Tackar tackar, tackar tackar... som David Sundin säger.Grattis! Den är ruggigt snygg i blått med gold sand . Börjar själv bli sugen på en med alu insert, har sett att flera kör med grönt insert.
Nä vet du vad. Du måste flytta.Det finns iaf inget klockforum, det är då säkert. Möjligtvis finns det köp o sälj, slit och släng på facebook men där är jag inte.
Yeees, den är alldeles för stor! Den gråa väckte ett otroligt habegär hos mig så det är kanon att de har gjort den så maffig. Hade den varit 37-38mm så hade jag haft jäkligt svårt att låta bli.
Skål för det @TerryTee, då har man "sparat" 25K idag.
Jasså den är tillbaka hos dig!Det skålar vi givetvis för!
Fördelarna överväger nackdelarna med att bo härNä vet du vad. Du måste flytta.