• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Seaforth idag igen
B80025CB-B286-4498-9187-612C48CF6EB6.jpeg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
För dom som vill se en fin recension på Lorier Falcon, så har Worn and Wound släppt en :)
Kul med en en videorecension där man får ordentligt bra närbilder på detaljerna!:)
Tyvärr gör denna recension mig bara ännu mer otålig i väntan på min beställda PVD-gold med hunter green-tavla. Vilken vacker pjäs detta är!:hungry:
Redigt bra av Lorier att inte falla i denna fälla med sin läckra texturerade tavla: https://klocksnack.se/threads/text-på-tavlor-med-textur-what-to-do-and-what-not-to-do.78412/
 
Senast ändrad:

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
E1BAB106-1F6A-4429-9C5C-E8DB80092A37.jpeg

Klockan man saknar... har börjat snurra in i squale tankar efter att ha rotat lite i bildarkivet på telefonen. Blir såklart inte bättre när @Birchgrove mfl lägger upp coola bilder på GMT’s och Onda mm...
Den där är så bra! Självklart ska du ha en Squale i samlingen, det borde vara obligatoriskt. :D Slänger in en bild på min bara för att locka lite... Komsi komsi! :cigar:
PSX_20190118_094409.jpg
 
Topp