Seaforth idag igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker Phoibos ser mer och mer intressant ut, bort från homage och mer eget. Sen är jag svag för bläckfisken. Denna ser lovande ut, så även deras 36mm damdykare!
https://phoiboswatch.com/products/phoibos-great-wall-500m-automatic-diver-watch-project-watch.html
Snyggt. Men borde det inte vara Christopher Wardnesday?Christopher Thursday, mumma för själen.
![]()
Onsdagar är bronsdagarSnyggt. Men borde det inte vara Christopher Wardnesday?![]()
Absolut, det med.Snyggt. Men borde det inte vara Christopher Wardnesday?![]()
Japp, mer av det med sommarlängtan...Onsdagar är bronsdagar![]()
Kul med en en videorecension där man får ordentligt bra närbilder på detaljerna!För dom som vill se en fin recension på Lorier Falcon, så har Worn and Wound släppt en
Sinnessjukt djup, även om jag gissar att det tokkupade glaset hjälper förstärkande. Hur hög är den? Riktigt cool oavsett, bra sommarklockaBlev bandbyte idag från Geckota!!
![]()
Dome är 4mmSinnessjukt djup, även om jag gissar att det tokkupade glaset hjälper förstärkande. Hur hög är den? Riktigt cool oavsett, bra sommarklocka![]()
Kul, men blir förmodligen lite stor och platt.Kommande klocka från geckota, roligt med något annat än dykare men får dock hoppas på en i stål...![]()
Kul! Hoppas på något roligt urverk!Kommande klocka från geckota, roligt med något annat än dykare men får dock hoppas på en i stål...![]()
Kul, men blir förmodligen lite stor och platt.
Ingen kopia men känns lite Lange:Kommande klocka från geckota, roligt med något annat än dykare men får dock hoppas på en i stål...![]()
Ingen kopia men känns lite Lange:
![]()
Gillar fyrkantigt, men är de långa tycker jag de måste vara böjda.Min första tanke var omega homage av något slag, nåväl iaf något annat än runt. Alltid något! Måste testa något rektangulärt snart, aldrig gjort. Ser trevligt ut![]()
Härligt, tack för infonFör dom som vill se en fin recension på Lorier Falcon, så har Worn and Wound släppt en
Läcker klockaKommande klocka från geckota, roligt med något annat än dykare men får dock hoppas på en i stål...![]()
Bra grej! Men den ser väldigt ”smal” ut. Så den bör vara liten på bredden, speciellt med tanke på texten.Kommande klocka från geckota, roligt med något annat än dykare men får dock hoppas på en i stål...![]()
Har bild på mina Alpha lite tidigare i trådenBra grej! Men den ser väldigt ”smal” ut. Så den bör vara liten på bredden, speciellt med tanke på texten.
Jag vill ha en rektangulär klocka, reverson är målbilden. Men vilka micromärken gör sådana? Kallas de tank? Tankar? Tanks?
Stiligt, tack.Har bild på mina Alpha lite tidigare i tråden
![]()
Den där är så bra! Självklart ska du ha en Squale i samlingen, det borde vara obligatoriskt.![]()
Klockan man saknar... har börjat snurra in i squale tankar efter att ha rotat lite i bildarkivet på telefonen. Blir såklart inte bättre när @Birchgrove mfl lägger upp coola bilder på GMT’s och Onda mm...