Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis. Snygg. Bra fångat.Efter lite bakslag i sökandet av en halios seaforth i form av kinkig bil så fick jag ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till
Den är helt magisk! Nu väntar jag bara på en länk också.
Vill passa på att tacka de personer som svarat på pm ang denna skönhet och köpeerbjudande.
![]()
Den där är riktigt braDagens mikro, Nodus Avalon #nodustuesday?
Trevlig tisdag mina vänner!
![]()
Måste säga att det är så jävla fint med den gula texten och gmt visaren som bryter av. Genomtänkt och brutalt snyggt.Jag sportar Squale GMT dagen till ära..
![]()
Oj, 5atm?Hårdtestar bravur i form av lätt snöfall
![]()
Stämmer!Oj, 5atm?
Följer passarounden för din input sen, verkar riktigt bra!Stämmer!
Kör denna i dag
Fasen vad fin den är! Ångrar mig lite nu att jag valde den svartaKör denna i dag![]()
Jag sportar Squale GMT dagen till ära..
![]()
Din e grym den med min vänFasen vad fin den är! Ångrar mig lite nu att jag valde den svarta
Hehe tack och nää. Den får stanna ett tag tillHerregud så snygg den är ! sälja?
Haha, du får hojta om du vill byta framöverDin e grym den med min vän![]()
Hehe tack och nää. Den får stanna ett tag till
Fast det är klart, allt är ju en fråga om pris![]()
Fick hem en Helberg idag,men känner mig inte riktigt bekväm med denna modell.
![]()
Cool klocka, hur stor är den?Den som är så skönt rå!
Kanske bara känns ovantDen som är så skönt rå!
Kanske bara känns ovant![]()
Den är fin på alla sätt,men känns ovant med brons..Kanske det, något speciellt som stör? Tycker den är lyckad, härlig kloss!