• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den där är så bra! Självklart ska du ha en Squale i samlingen, det borde vara obligatoriskt. :D Slänger in en bild på min bara för att locka lite... Komsi komsi! :cigar:
PSX_20190118_094409.jpg
Instämmer. Borde vara obligatoriskt ^_^

E1BAB106-1F6A-4429-9C5C-E8DB80092A37.jpeg

Klockan man saknar... har börjat snurra in i squale tankar efter att ha rotat lite i bildarkivet på telefonen. Blir såklart inte bättre när @Birchgrove mfl lägger upp coola bilder på GMT’s och Onda mm...
Vilket sammanträffande att jag har på mig Ondan idag då :) Idag kör jag den på ett mycket bekvämt canvas från Nodus.
Och klart du ska ha en Squale, fantastiska klockor.
20190118_095603~2.jpg

Edit: konstig vinkel på handleden som gör att klockan ser gigantisk ut. Det är den inte :)

Vad finns det för bronsdykare som inte är alltför stora och klumpiga? Spanar lite på Aquatico Sea Star och Obris Morgan Nautilus men det måste finnas fler?

Den där är så bra! Självklart ska du ha en Squale i samlingen, det borde vara obligatoriskt. :D Slänger in en bild på min bara för att locka lite... Komsi komsi! :cigar:
PSX_20190118_094409.jpg

Vilket sammanträffande att jag har på mig Ondan idag då :) Idag kör jag den på ett mycket bekvämt canvas från Nodus.
Och klart du ska ha en Squale, fantastiska klockor.
20190118_095603~2.jpg

Edit: konstig vinkel på handleden som gör att klockan ser gigantisk ut. Det är den inte :)

De där två är magiskt fina. Ja det lutar väl onekligen åt en Squale i år.

Är det någon som har erfarenhet av märket Linjer?

Deras chronodiver tilltalar mig men jag funderar på om kvaliteten är så dålig som jag befarar.
Screenshot_20190119-112325~3.png
Screenshot_20190119-112331~2.png
edit: Ja, de har samma töntiga story som alla andra på hemsidan men jag gillar designen.

Tillbaka
Topp