Instämmer. Borde vara obligatoriskt ^_^Den där är så bra! Självklart ska du ha en Squale i samlingen, det borde vara obligatoriskt.Slänger in en bild på min bara för att locka lite... Komsi komsi!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer. Borde vara obligatoriskt ^_^Den där är så bra! Självklart ska du ha en Squale i samlingen, det borde vara obligatoriskt.Slänger in en bild på min bara för att locka lite... Komsi komsi!
![]()
Vilket sammanträffande att jag har på mig Ondan idag då![]()
Klockan man saknar... har börjat snurra in i squale tankar efter att ha rotat lite i bildarkivet på telefonen. Blir såklart inte bättre när @Birchgrove mfl lägger upp coola bilder på GMT’s och Onda mm...
Zelos Mako. 40 mm.Vad finns det för bronsdykare som inte är alltför stora och klumpiga? Spanar lite på Aquatico Sea Star och Obris Morgan Nautilus men det måste finnas fler?
Går i samma tankar, vore kul med en micro-dresser.Bra grej! Men den ser väldigt ”smal” ut. Så den bör vara liten på bredden, speciellt med tanke på texten.
Jag vill ha en rektangulär klocka, reverson är målbilden. Men vilka micromärken gör sådana? Kallas de tank? Tankar? Tanks?
Förutom de nämnda finns Helson shark diver också i olika storlekar och tillverkningsmaterial. CW C60 är ett annat alternativVad finns det för bronsdykare som inte är alltför stora och klumpiga? Spanar lite på Aquatico Sea Star och Obris Morgan Nautilus men det måste finnas fler?
Den där är så bra! Självklart ska du ha en Squale i samlingen, det borde vara obligatoriskt.Slänger in en bild på min bara för att locka lite... Komsi komsi!
![]()
Vilket sammanträffande att jag har på mig Ondan idag dåIdag kör jag den på ett mycket bekvämt canvas från Nodus.
Och klart du ska ha en Squale, fantastiska klockor.
![]()
Edit: konstig vinkel på handleden som gör att klockan ser gigantisk ut. Det är den inte![]()
Vad finns det för bronsdykare som inte är alltför stora och klumpiga? Spanar lite på Aquatico Sea Star och Obris Morgan Nautilus men det måste finnas fler?
Jag gillar den med! Kan tänka mig alla färger, och kanske prova på ett mesh.https://mileneal.com
Blev lite kär, om jag gillat dressare hade jag enkelt skaffat denna, bra pris också.
![]()
Införskaffade ett Zuludiver Premium Scuba till min Geckota S-01. Mjukt och skönt gummi med skön passform, inte lika hårt som waffle/Tropic från Uncle Seiko.
![]()
![]()
![]()
Ja, väldigt fint. Var på väg att beställa ett men verkar inte finnas i 20mm tyvärr.Bra kombo! Gummit ser väldigt trevligt ut med![]()
Vart riktigt sugen. Undrar hur kvaliten är bara. Om den är så bra som den ser ut att vara så är jag väldigt väldigt nära att klicka hem en.https://mileneal.com
Blev lite kär, om jag gillat dressare hade jag enkelt skaffat denna, bra pris också.
![]()
NiceBra kombo! Gummit ser väldigt trevligt ut med![]()
Har läst lite om dem. Verkar rätt intressant och de är ju verkligen engagerade. Verkar bara finnas 42 mm dock, lite för stort för min handled.Någon som har koll på CODE41?
Rätt coola enligt mig antingen Miyota eller ETA verk.
Lite sugen på att slå till.
![]()
![]()
Såg det med, rätt snygga må jag säga, blå meteorittavla skulle va snyggt.![]()
Såg just att Zelos släppt ett par nya versioner på Mako i brons. Meteorittavlan.
Det va den du la uppSåg det med, rätt snygga må jag säga, blå meteorittavla skulle va snyggt.
Konstigt att man väljer att göra ändlänkarna så mycket kortare än bandhornen.Watchgecko har äntligen släppt sin dykare med riktiga endlinks! Ser bra ut måste jag säga.
![]()
Edit: Eller nja, passar inte riktigt 100% ser jag nu. Men bättre än raka endlinks iaf.
Om de ni ite tagit en befintlig rolexkopia?Konstigt att man väljer att göra ändlänkarna så mycket kortare än bandhornen.![]()
Shit va finWatchgecko har äntligen släppt sin dykare med riktiga endlinks! Ser bra ut måste jag säga.
![]()
Edit: Eller nja, passar inte riktigt 100% ser jag nu. Men bättre än raka endlinks iaf.
Fattar inte...Om de ni ite tagit en befintlig rolexkopia?