Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra ju! Älskar att du har delar liggandes så du kan få ihop nåt sånt här braUngar och pappa är förkylda vilket i dessa tider får en extra dimension.Gillar iallafall denna ännu mer efter ett visarbyte trots att jag bara lattjade lite utan någon direkt plan med hela bygget.
![]()
Ha en fin lördag allihopa!![]()
Riktigt bra ju! Älskar att du har delar liggandes så du kan få ihop nåt sånt här bra![]()
Börjar en väldigt slapp lördag med en riktigt hård seiko
![]()
![]()
Ja, kan man bära upp den så är det inget fel på storleken. Håller med om kvarts utan sekund, sjukt underskattat!Kollade din unboxing nu, verkar ju va en väldigt prisvärd klocka och ännu mer med den lådan! Precis som du säger så hade inte 40mm gjort nått men en flygare är ju historiskt stor så det får väl gå. Quartz utan sekundvisare är nog verkligen inte dumt, som balsam för själen typ
. Sugen e jag men jag behöver verkligen inte fler klockor för tillfället, får se hur jag gör?
![]()
Börjar dagen med denna, gillas oväntat mycket![]()
![]()
Har en sån här rackare som tyvärr bara ligger i lådan för byte: Casio efb-560sbd-2avuer
Inkl, Box och original länk. Levereras på matchande Nato
![]()
Så pass, är det prisvärt att bygga eget eller är det ”bara” en hobby? Eller kanske en blandning av bådaTack så mycket!Oftast finns en plan men ibland får jag andra idéer på vägen och då blir det grejer över och ibland beställs något extra bara för det är coolt och kan komma till glädje i något.
Stenhård! Gillar att den har romerskt daghjul också.![]()
Bra matchningTvå nyanser av grönt![]()
Så pass, är det prisvärt att bygga eget eller är det ”bara” en hobby? Eller kanske en blandning av båda.. Tack! Gillar verkligen romerskt daghjul då man faktiskt kan tyda det sen är det stiligt
![]()
Väldigt många bra.. vad är bytes/köpesvärde? Har ev. lite pesos till ngt nyttByteslördag
![]()
Jag skulle kunna tänka mig testa Spinnaker mot min Casio, är du sugen dra ett PM Så tar vi detaljer därMan kanske skulle kunna prova på byteslördag igen trotts att man egentligen skulle behöva ta tag i klocklådan och rensa lite
![]()
![]()
![]()
Casion sitter på ett jubilee från tidochting och spinnakern kommer på läder/gummit från spinnaker och orginalrem
De två i mitten vill jag nog endast byta. De två andra så är det 1800kr för Ventusen och 8900kr för Seikon (samma pris som senaste på KS gått för), men då följer antingen länken på bilden eller en från strapcode + oanvänd brunt läderband.Väldigt många bra.. vad är bytes/köpesvärde? Har ev. lite pesos till ngt nytt![]()
Buddy’s? Trevligt!Bowling med stortösa idag![]()
![]()
Blev OS Star Seeker för att lufta den lite.
![]()
Nyckeln är att bo sjönära!Du verkar bo i väldans trevlig miljö... inte bara denna bild utan allt du postar stressar typ av mej![]()
Nyckeln är att bo sjönära!
![]()
![]()
![]()