Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är det säkert bara jag som är snål, men är inte 470 USD lite mycket för det man får?
Mil – W15 ( Aged Edition ) – WMTWatch
www.wmtwatches.com
@kreacon om jag minns rättFör en tid sen var det någon (kommer inte ihåg vem) som efterfrågade om det finns någon klocka som liknar den här:
![]()
Idag såg jag att WMT watches släppt den här:
![]()
Snygg!
Kolla wmtwatches.com för mer info..
Affordable strap![]()
![]()
TackSå sjukt bra hela paketet! Det där bandet är för övrigt ett konstverk.![]()
Affordable strap![]()
![]()
Tack gubbar!Så sjukt bra hela paketet! Det där bandet är för övrigt ett konstverk.![]()
Övertala ungdomarna att köpa klockor istället för droger?CW hänger med på jobbet ikväll. Nu ska vi göra stan säker.
![]()
Ward före weed!Övertala ungdomarna att köpa klockor istället för droger?
Snyggt! Lägg gärna upp fler foton. Hur bärs den iom lång L2L? Vad hade du/hustrun för omkrets på handleden?Sådär, succé! Fast tydligen blev detta min frus klocka. Då får jag köpa en grå/stål, eller hur?
![]()
![]()
Spontant gillar jag denna bättre än Seaforth utan vridring. 10/10 möjliga avseende index/visar-blänk, grymt bra!
![]()
Nu blir det bandbytar-kalas![]()
Cool! Känns prisvärd
Jo.. Men om man verkligen letat efter en klocka i den stilen så kan det ju ändå vara värt det..![]()
Supersnygg! Klart du måste få köpa en till nu när frugan snattade denna.Sådär, succé! Fast tydligen blev detta min frus klocka. Då får jag köpa en grå/stål, eller hur?
![]()
![]()
Spontant gillar jag denna bättre än Seaforth utan vridring. 10/10 möjliga avseende index/visar-blänk, grymt bra!
![]()
Nu blir det bandbytar-kalas![]()
Snyggt! Lägg gärna upp fler foton. Hur bärs den iom lång L2L? Vad hade du/hustrun för omkrets på handleden?![]()
Eller båda...men vad vet jagWard före weed!
Fyyy vad fin den är, stort grattis till skönheten!tog lite fler bilder, tror jag hittat en bra matchning till mitt Eulit-perlon.
![]()
![]()
![]()
![]()
Båda har 18 cm runt handleden. Långa luggar är inga problem med de vinklar som luggarna har.
Grymt! Är sugen på en universea. Får se när de släpps. Känns som det kan bli en väntan. Har du fått ngn info när du får länken? Har frtf inte sett någon bra bild på denna inkl. spänne.![]()
många detaljer att upptäcka. Sjukt fin bezel och den linjerar perfekt. 60 klick och bidirectional, väldigt praktiskt i livet.
Fler band ska testas
![]()
Nu är min San martin skickad. Ska kolla vilken av dessa 2 jag gillar mest. Sen ev sälja 1..![]()
![]()
![]()
Fasen vilket ballt projekt! Precis som en 5514 Comex fast utan alla problem en 50 år gammal klocka innebär och så klart till en bråkdel av priset.Nu kom denna. Riktigt cool faktiskt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag skulle tro att Blocket är en iskall marknadsplats för annat än mainstreamfabrikat.Jag tror att alla håller med om att det går otroligt segt på K&S här på KS. Men går det lika segt på Blocket när det gäller affordables?
Tack, den är fan grym!Fyyy vad fin den är, stort grattis till skönheten!
Grymt! Är sugen på en universea. Får se när de släpps. Känns som det kan bli en väntan. Har du fått ngn info när du får länken? Har frtf inte sett någon bra bild på denna inkl. spänne.
Måste säga WMT är ju go, googlade lite och fastande för dessa
![]()
![]()
Dykare med tvåvägs vridring ?![]()
många detaljer att upptäcka. Sjukt fin bezel och den linjerar perfekt. 60 klick och bidirectional, väldigt praktiskt i livet.
Fler band ska testas
![]()
Yepp riktigt coola..Måste säga WMT är ju go, googlade lite och fastande för dessa
![]()
![]()