Kreacon
Guld
Clean. Vad är det egentligen för storlek på den där medborgaren?Jag kanske också hoppar min Yema GMT. Har blivit sugen på något modernt och tooligt. Känns som den här behöver en kompis. Kanske Sinn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Clean. Vad är det egentligen för storlek på den där medborgaren?Jag kanske också hoppar min Yema GMT. Har blivit sugen på något modernt och tooligt. Känns som den här behöver en kompis. Kanske Sinn?
42x47mm. Bärs som 40 tycker jag.Clean. Vad är det egentligen för storlek på den där medborgaren?
Ja det får nog bli så, vill verkligen inte tampas med tullen mer än vad som behövsDu kan köpa nu så komme rlänken skickas separat, den ingår som standard till alla Fairwind, du får en extra canvas om du köper nu. Men om du kan vänta så gör det, det känns så obekant bara, "vänta"![]()
Galet pris.Hade en trevlig konversation med Naoki, berättade att vi börjar bli en hel del människor nu som uppskattar både Gruppo Gamma och Venturo här i tråden.
Han sa att som tack för det så har vi $30 rabatt på nya Venturo x Imperfect, med tanke på prislappen så blir det ju ännu mer affordable nu!
Koden är STTKS1020 och klockan är här: Venturo x Imperfect
![]()
Du behöver ingen avi. Har du postnord appen så kan du använda dig utav den. Vid utlämningen skriver de ut en ny avi alt. att du får signera på deras dator. Hämtade ut ett paket för två dagar sedan utan pappersavin (rek. från UK). Har du eftersändning på posten så tycker man att du borde få avin till nya adressen?Så, jag har kommit fram till att det här med kickstarter är ett sjujävla fiasko. Väntar fortfarande på min Direnzo. Har ringt Postnord tre gånger den här veckan då producenten verkar ha skickat klockan till min gamla adress. Postnord kan inte ändra adressen åt mig (borde inte vara så svårt då jag fått hjälp med det av DHL express). Då återstår det att han måste ändra adressen, annars kan inte jag hämta ut paketet då jag behöver en avi för att försändelsen är rekommenderad. Vad är det för kundservice de har egentligen? Känns som att det kommer att ta minst tre veckor till att lösa denna soppa.
Sur situation, men den har ju inte med Kickstarter att göraSå, jag har kommit fram till att det här med kickstarter är ett sjujävla fiasko. Väntar fortfarande på min Direnzo. Har ringt Postnord tre gånger den här veckan då producenten verkar ha skickat klockan till min gamla adress. Postnord kan inte ändra adressen åt mig (borde inte vara så svårt då jag fått hjälp med det av DHL express). Då återstår det att han måste ändra adressen, annars kan inte jag hämta ut paketet då jag behöver en avi för att försändelsen är rekommenderad. Vad är det för kundservice de har egentligen? Känns som att det kommer att ta minst tre veckor till att lösa denna soppa.
Nu kan du ju inte säga nej längreGalet pris.![]()
Det hjälper ju inte att jag ändå tänkt lägga en beställning på spännen från GGNu kan du ju inte säga nej längre![]()
Jag tycker Formex gör jättesnygga klockor! Den du bildlänkade hade jag lätt kunnat tänka migJag har ett problem... Nu har jag även snöat in på klockor i kolfiberFastnade för Formex Essence Leggera men den är både för dyr och lite för stor (dock billig sett vad man får)... Vad finns det för andra alternativ? Såg att Ventus har en som heter Black Kite dock är även denna för stor. 42mm flygare.
![]()
Håller med, tycker verkligen de steppat upp. Denna är 43mm men har ändå L2L under 50. Känner dock att 20ksek är lite för mycket för att köpa på vinst och förlust. Får hålla koll på beg.marknaden.Jag tycker Formex gör jättesnygga klockor! Den du bildlänkade hade jag lätt kunnat tänka mig![]()
Shit, bra jobbatHade en trevlig konversation med Naoki, berättade att vi börjar bli en hel del människor nu som uppskattar både Gruppo Gamma och Venturo här i tråden.
Han sa att som tack för det så har vi $30 rabatt på nya Venturo x Imperfect, med tanke på prislappen så blir det ju ännu mer affordable nu!
Koden är STTKS1020 och klockan är här: Venturo x Imperfect
![]()
Tack, i den här prisklassen så känns -$30 som en schysst deal!Shit, bra jobbatStor like på den.
Kan man få den med ett automatiskt verk tror du för några hundra extra? Hovrar över köp-knappen men jag vet ju att jag inte kommer använda denTack, i den här prisklassen så känns -$30 som en schysst deal!![]()
Saken är att jag flyttade för sex år sedan. Förstår inte hur den adressen dök upp på paypalDu behöver ingen avi. Har du postnord appen så kan du använda dig utav den. Vid utlämningen skriver de ut en ny avi alt. att du får signera på deras dator. Hämtade ut ett paket för två dagar sedan utan pappersavin (rek. från UK). Har du eftersändning på posten så tycker man att du borde få avin till nya adressen?
Ja nej det har du väl rätt i. Mer Postnord, bra att veta dock. Då låter jag bara försändelsen vara fram tills att den är framme?Sur situation, men den har ju inte med Kickstarter att göra
Du kan hämta ut ett rek utan avi, men du behöver försändelsenumret och sedan skriver ombudet en "ny" avi digitalt som du undertecknar digitalt. Jag har aldrig avi med mig utan kör helt på Postnords app och försändelsenummer.
Nästan löjligt billigt nu tycker jagTack, i den här prisklassen så känns -$30 som en schysst deal!![]()
Saken är att jag flyttade för sex år sedan. Förstår inte hur den adressen dök upp på paypal
Ja nej det har du väl rätt i. Mer Postnord, bra att veta dock. Då låter jag bara försändelsen vara fram tills att den är framme?
Får man fråga vilken klocka detta är? Ser grymt häftig ut!Lite lume i höstmörkret
![]()
Välj o vrakaFick hem denna nyss men vi klickade tyvärr inte. Så om någon är sugen på en Scurfa eller vill byta mot något annat kul, skicka ett PM
![]()
![]()