Skulle gärna testa Invictan.Byteslördag:
Casioak
![]()
Invicta
![]()
Byten: testa mig, bytes även mot stålar
Slänger gärna in min Casio, lite tidigare i tråden från idag. Kan lägga en liten slant emellan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle gärna testa Invictan.Byteslördag:
Casioak
![]()
Invicta
![]()
Byten: testa mig, bytes även mot stålar
Ja det är grymt bra! Men något typ barton elite kanske...Bandet som sitter på ser ju magiskt bra utVad önskar du för band?
![]()
Är det ett Rios? Ditt canvas alltsåJa det är grymt bra! Men något typ barton elite kanske...Vad har du för gött i dina lådor?
LugntÄr det ett Rios? Ditt canvas alltså
Äger inga BartonHar nog inget som passar den alls i gummiväg
![]()
En nästan ny svart Marnaut vill du ha, jaaa? (länken är inte nödvändig om det kan hjälpa)Byteslördag. Seiko SKX013 (38mm) på Uncle Seiko Presidentlänk.
Bytes helst mot pengar men kom med förslag. Gärna dykare/militär.
![]()
Omväxling är braLugnt
Jepp riostänkte bara för omväxling!
Späjsig så det förslår men tyvärr inget för Ace.En nästan ny svart Marnaut vill du ha, jaaa? (länken är inte nödvändig om det kan hjälpa)
Fråga bör man osvSpäjsig så det förslår men tyvärr inget för Ace.![]()
Självklart! Tack för erbjudandet!Fråga bör man osv![]()
![]()
Snygg. Gillar den i brons..![]()
Färgglatt värre, jag jobbar på att inte spamma er för mycket med världens snyggaste klocka![]()
Äh tycker den är rätt schysst och ser inte ut som en klassisk dykare som allt annatÄrligt svar, gillar inte alls och trist med Göteborgsflörten som inte är ett dugg trovärdig. Mer krabbor, fesk och Uffe Ekberg så kanske det hade funkat![]()
Du kan ju höra av dig om/när du tröttnat!Mysigt ljus ute, då är man där som en hök
![]()
Hade den andra i brons förra året, denna är tre gånger så bra, exakt 3 ggr bättreSnygg. Gillar den i brons..![]()
Lumen laddas snabbt och lyser bra men väldigt kort om man säger såRiktigt Fin! Hur är lumen på den? Min scuba är högst medioker, men har läst lite om att nyare Vostoks har bättre lume.
vad säger @Von om saken? Och hur går det med paddlarna? nyfiken
Paddlar, tavlor och grejer kommer kanske i veckan...eller inte, vem vetRiktigt Fin! Hur är lumen på den? Min scuba är högst medioker, men har läst lite om att nyare Vostoks har bättre lume.
vad säger @Von om saken? Och hur går det med paddlarna? nyfiken
Kommer inte att ske...fråga nästa veckaDu kan ju höra av dig om/när du tröttnat!
![]()
Dom är jäkligt läckra!Har börjat kolla lite på dessa..vad tror ni?![]()
![]()
![]()
![]()