• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Byteslördag:

Casioak
IMG_20200711_101603.jpg

Invicta
IMG_20201024_151618.jpg

Byten: testa mig, bytes även mot stålar
Skulle gärna testa Invictan.
Slänger gärna in min Casio, lite tidigare i tråden från idag. Kan lägga en liten slant emellan :) Skicka ett PM.

Mysigt ljus ute, då är man där som en hök 🍁🍂🍁
H3BbPOu.jpg
Du kan ju höra av dig om/när du tröttnat!
❤️😅👍🏼

IMG_20201024_161119_725.jpg

Keepers...

IMG_20201024_163325_949.jpg

...och byteslördag! 😃

Facit Titan med ett enklare Eta verk. Nyligen utplockat urverk av urmakare för rengöring av glas på insidan, kontroll av packningen samt nytt batteri.

Extremt lätt field variant på canvas, skickar även med en pvd länk från Geckota som gör sig bra på denna.

Pagani Chrono som jag tror har Seiko vk63 invärtes. Lite svampig övre tryckknapp annars inget att klaga på. Skickar även med ett orange silikon i isofrane stil som ger ett intressant tool stuk.

Tänker mig en tusing bytesvärde på hela paketet och byter gärna mot en square g med bluetooth och kombi länk men allt är av intresse.

Senast ändrad:
Riktigt Fin! Hur är lumen på den? Min scuba är högst medioker, men har läst lite om att nyare Vostoks har bättre lume.

vad säger @Von om saken? Och hur går det med paddlarna? nyfiken
Paddlar, tavlor och grejer kommer kanske i veckan...eller inte, vem vet 🙃
Finns ju ganska lysiga prylar att peta in om man känner för det men tycker original är ganska ok ändå, sett värre i betydligt kostsammare klockor 🙂

Tillbaka
Topp